Stiu ca demult nu m-am sfatuit cu tine,deci voi incepe cam asa.Am note proaste,dar am si o scuza.Cara.Desigur,imi face viata amara.Chiar astazi mi-a turnat suc in cap.Serios?E o proasta.Am sa ma rasplatesc pentru toate.Dar,sa uitam de acestea.Mama si tata se cearta atat de des in ultimul timp,chiar ma sperie.Nu vreau sa se desparta,pur si simplu nu vreau...sunt parintii mei...si ii iubesc enorm.Ei m-au educat,crescut,chiar i imbracat.Pai,nu stiu...plate ma ajuti?Mersi ca de obicei.
Am inchis carnetelul si l-am pus din nou la locul sau.Astazi am planuri.Cara da o petrecere,deci,trebyie sa ma razbun nu?
M-am hotarat sa o intrec pe Cara.Voi fi mai sexi si hot.Am luat o camasa roaie in carouri si un sutien foarte sexi.Niste pantaloni mulati si niste ghete negre.Mi-am prins parul intr-un coc nearanjat dar cu un aer salbatic si mi-am pus bentita rosie.Am descheiat vreo trei nasturi ca sa mi se poata admira frumusetea sanilor.Pentru machiaj am optat pentru putin rimel,ruj rosu si fon de ten.Am fost gata.Era deja 20 si trebuia sa ma grabesc.
Am ajuns in fata casei Carei.Era mare..pff..uriasa.Am deschis usa si brusc toti m-au privit.Am prins indrazneala si am mers cu pasi mici si indrazneti.Toti baietii isi intorceau capetele si ma admirau de parca eram deja sub ei.Am vazut-o pe Cara.Avea o.privire plina de ura,invidie si suparare.Si-a umflat botul si a mera spre iubitelul ei.Era atat de sexi....orice fata dorea sa fie cu el.Il chema Dave.Chiar si el ma savura simteam multe priviri.Cara s-a dus la el si a o servat ca se uita la mine.
-Serios Dave?Te uiti la curva aia sinu la mine?Mersi!
Dave nici nu o asculta.A lasat-o sa tipe si a venit spre mine.Simteam cum obrajii mi se fac de o nuanta rosiatica,dar tot il priveam in ochi.
Te rog nu te m-ai uita asa..te rog...am sa ma prabusezc de rusine. Ma rugam in sinea mea.Deodata am simtit cum cineva ma ia de mana.Am deschis ochii si il vad pe Dave cum ma tine de mana.
-Haide,nu te teme. 'mi-a spus bland'
Am urcat niste trepte pana am ajuns intr-o camera destul de draguta.El mi-a facut semn sa ma asez.Ma uitam imprejur.Nu intelefeam ce fac eu aici si inca cu Dave?!Parca m-ia citit gandurile...
-Suntem aici,ambii,singuri.Nu vreau ca toti sa se holbeze la.tine si sa te dezbrace.
-Pai,toti fac asta si cu tine,cede-ma.
-Stiu,dar eu te vreau pe tine.
Stai ce?Ma vrea pe mine?Cum?Cand?Unde?
A inceput sa se apropie din ce ince mai mult,buzele noastre s-au unit intr-un sarut pasional.Si-a cerut voie sa intre limba lui si in urmatorul moment limbile noastre se contopeau atat de bine.Face miscari pe spatele meu...de parca ar desena cerculete pe el.Eu imi plimb mainile pe spatele lui.Am simtit cum incepe sa imi descheie camasa.L-am ajutat apoi a aruncat-o pe undeva prin camera.Se uita la sanii mei si avea o fata denparca acus va saliva.Ne-am lipit atat de tare unul de altul ca el imi simtea sanii iar eu erectia.M-am abtinut,dar nu am putut sa nu ma uit in jos.Deodata mi-a dat drumul si s-a dus.Serios?Ma lasi balta dupa atata pasiune?Off...baietii.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey guys.E primul capitol si stiu ca e groaznic,dar la mine e ora 0:55 si sunt cam epuizata.Sper sa va placa,cu cat mai departe cu atat mai excitant.Mersi pentru timpul pierdut ca ati citit acest capitol.Love u all.
CITEȘTI
No Happy Endings
Fanfiction"Wild life,boys and sex." Sa zicem ca asta asteapta tinara Sophie de la viata ei.Are doar 18 ani si deja se gandeate la viitor ganditoare.Desigur,pe toate fetele le definesc aceste cuvinte,dar nu si ultimul. #Povestea poate contine parti perverse,n...