Amore

1.3K 136 57
                                    

Pokušao sam da se primirim. Dve nedelje. Petnaest dana. Tri stotine šezdeset sati. Da ćutim i budem miran.
Za to vreme pretrpavao sam sebe ovabvezama oko Vojina, da sa njim svedem račune i dam otkaz u porodičnoj firmi, baš kako sam obećao.
Da svedem stare račune, da pokažem da mogu, a s druge strane, sasvim neprimetno okretao sam nov list. Ako je mogla Helena da krene od nule, sa pozajmljenim kapitalom, ja mogu od polovine. Ime i novac imam, treba mi sreća. A ona polako odlazi od mene.

Vojin nije mogao da poveruje prvo svojim očima, a zatim i ušima, da prvo nemam ništa sa Miom, drugo da sam raskrstio s Helenom, a na kraju i da dajem otkaz. Na dan kada budem znao hoću li biti otac za manje od pola godine ili ne biću i zvanično nezapošljeno lice u porodičnoj kompaniji Vojinovića i krećem sa svojom Zlatnom paricom.
I biću Helenin komšija, jer su nam lokali jedan do drugog, deli nas pekara.

Čuo sam od Milojka da je već krenula da opremanjem i da se očekuje veliko otvaranje.
Amore.
Tako je nazvala treći restoran.

Desiderio je značiko na italijanskom Želja, Dèsir na francuskom Čežnja, ovog puta, to je Ljubav. Treći restoran je ljubav.

Bolelo me je, jer dani su prolazili a ja nisam smislio valjan razlog ni da je pozovem telefonom i pitam kako je. Da vidim šta? Da li liže svoje rane na isti način kao ja ili je možda krenula dalje?

Ne mogu je kriviti da krene dalje. Ni sam u sebe nisam imao poverenja, mislio sam da će se sve završiti nedugo nakon prijema, da će mi dosaditi, a ne da ću je zavoleti. Ako ja nisam verovao sebi nisam mogao ni da očekujem da mi ona veruje.
I zaslužila je da nastavi dalje.
Nisam je direktno ja oterao, ali sam i te jako odgovoran za odgurivanje.

"Ponovo si osvanuo u novinama."

"Podgrevaju staru vest. To je slika pre vašeg gala prijema, a ova kada sam joj rekao da tražim dokaz."

"Zlatko, ne možeš jadnu devojku da.."

"Oče, mislim da je dosta. Videćeš za pet dana koliko je jadna. Tada više nisam zaposlen kod tebe, nego sam golja. Nisam joj ja cilj, već novac. Pao sam na najstariju zvrčku - uhvati muža na bebu i sada moram da ćutim, ne? Ne moram! Priznam dete, alimentacija ide spram mojih primanja i to je to. Imaćeš naslednika loze, pod uslovom da jeste moje. S druge strane, to će ti biti jedini naslednik, kako mi se čini!"

Svega mi je preko kurca. I novina i prepucavanja i oca i majke i svih. Još pet dana i sitno brojim jesam li ili nisam.
Ako nisam, moraću da nadjem načina da povratim Helenu iako je Vedrana sasvim u pravu. Naši su temelji poljuljani i nema nas više.

Ako je moje...
Iako je mala šansa, ipak je šansa.
Ako je moje, poslednja žena na svetu kojom sam bio biće Helena. Ni jedna druga!

*Petak je majmune, idemo u klub*

Mihajlo i Saša si postali neumorni od momenta kada se Mia vratila na scenu, sve vreme likujući ne znam dal zato što sam solaš ili možda što sam napravio zajeb, ali likovali su. Rešili su svojski da me napiju u skorije vreme, a mislim da bi mi možda otupljuvanje u ovom trenu i prijalo. Da razbijem kolotečinu zajeba novim zajebom?
Ja sam za!

Neprestane poruke od Mie i pozivi da se vidimo, nadjemo, dogovorimo bili su stavljeni na ignorisanje, a jasno sam joj rekao, bez papira nema ni dogovora. Kupovao sam sebi vreme da nadjem rešenje, da isplivam iz glupisti, da... Jebem li ga i ja šta!

Ni malo sredjen, pravo s posla krenuo sam da pokupim Sašu i na ulazu u neki sumnjivi lokal dočekao nas je Mihajlo.
Na prvom koraku u zamračenu prostoriju shvatio sa da su me doveli u striptiz bar, da me reše frustracije i teskobe zvane Helena.
A ona je čvsto držala moja jaja jednom rukom, dok je drugom diktirala pravila. Gospodraca jaja! Ne namiguša, gospodarica. Mojih. Jaja!

NamigušaWhere stories live. Discover now