7. Ehkä Sinkku?

27 2 2
                                    

*Ei kenenkään näkökulma*

             Time skip noin 2 viikkoa

Oli mennyt muutama viikko, ja kunnon koulu arki oli alkanut. Koulussa ei pahammin ollut tapahtunut mitään erikoista, muutakun että Jaemin ei ole ollut koulussa viimeiseen viikkoon. Pojasta ei pahemmin ole kuulunut sosiaallisessamediassakaan, tai yksityisvieteissään. Ainoa asia mistä Luca oli kuullut, oli että Vanessalla ja Jaeminillä oli ollut jotain riitaa. Luca päätteli syyn, muttei siltikään ollut varma. Oli maanantai, ja koulu oli alkamassa. Luca oli melkein myöhässä, taas. Siitä oli jo ehtinyt kiertyä hänelle tapa, huono sellainen. Bussi oli jo pysäkillä, mutta ystävällinen kuski odotti huohottavaa poikaa tiellä. Kouluun päästyä Luca törmäsi johonkin. Hän nosti katseensa ja huomasi edessään tutut kasvot. Toinen poika tarjosi kättään, ja lähti vetämään Lucaa. Ei suinkaan koululle, vaan jonkun tuntemattoman talon eteen.

'Mihin sä viet mua?!?'

'Shh' Rauhoittava ääni vastaa.

He olivat jonkun hyvin varakkaan kerrostalo asunnon makuuhuoneessa, kun yhtäkkiä toinen kaataa pojan sängylle, ja lähtee huoneesta. Jaemin.

* Lucan päässä *
Missä mä oon?!
Miks Jae toi mut tänne?!? Mitäääh?!?!
Ei ei ei, mitä äiti nyt ajattelee ku en oo koulussa?!? Kui kauan oon täällä???

Vastaus siihen tuli nopeasti. Hieman stressaantuneen, pelokkaan, vihaisen sekä ikävöisen näköinen Jaemin ilmaantui taas huoneeseen.

'Anteeks ku en selittäny, kerron sulle nyt kaiken muru'

'Mä oon ollu vähän kusessa ku jätin Vanen, eikä mun porukat oikee tykänny siitä. Tää on mun uus koti, ku ne heitti mut pihalle... Vane on alkanu uhkailee, joten en tullu hetkeen kouluun, ja eristäydyin somest välttääkseen sitä ja sen kommentteja. Anteeks... Voitko antaa anteeks?'

'Tottakai, mut mä toivon että uskalaisit puhuu mulle sun ongelmista!'

'Oli ihan tosi kova ikävä sua! Älä jooko tee tätä enää!'

'En,lupaan. Ja lupaan koittaa puhuu sulle enemmän. Sä myös.'

'Sovittu?'

'Sovittu'

Vain me kaksi Where stories live. Discover now