2. Oči

38 2 6
                                    

Bylo krásné slunečné ráno. Kočky a kocouři začínali vycházet ze svých doupat a protahovali se z příjemného spánku. K životu se probírala i školka. Matky dohlížely na svá koťata, která si vesele hrála. I nejmladší koťátka začínala prozkoumávat kouty školky a nadšeně probíhala z místa na místo.

Sluneční paprsky pošimraly kočičku Gingerkit na čumáčku a ona se vesele zavrtěla. Její sourozenci už si všelijak hráli, ale ona stále ne. Její oči byly stále zavřené. ,,Maminko, kdy Gingerkit otevře očička?" zeptala se její sestra Dawnkit. Oakpelt malé kočičce olízla ouška a mňoukla: ,,Už brzy." Dawnkit vesele vypískla a šťouchla do Gingerkit. Ta sebou malinko zavrtěla a snažila se oči otevřít.

Slunce dál putovalo po obloze a Gingerkit uviděla malými skulinkami světlo. Už to skoro mám! Pomyslela si. Netrvalo dlouho a Gingerkit oči otevřela. Najednou spatřila tak velký nával světla, až musela zamrkat. Když si Oakpelt všimla Gingerkit a jejích očí, šťastně jí olízla hlavičku.

Gingerkit se svýma velkýma zelenýma očima rozhlédla po školce. Byla vážně obrovská! ,,Ty jo! Tady je to tak veliký!" zašeptala. Její maminka se na ni pobaveně podívala a usmála se. Gingerkit si všimli její sourozenci a vesele k ní přiběhli. Dawnkit jí malinkým růžovým jazýčkem olízla ouško a Brownkit zabořil čumáček do její srsti. Gingerkit šťastně zamňoukala a všichni si začali hrát.

Dawnkit povalila Gingerkit na zem. Obě se překulily a začaly spolu naoko zápasit. Gingerkit sestře žužlala zrzavé ouško. Dawnkit ji šťouchla tlapkou do hlavy a Gingerkit jí chytila ocásek a přitlačila ji k zemi. ,,Ha a mám tě!" zakřičela Gingerkit. Myslela si, že má vyhráno.

Už se začínala radovat, ale najednou do ní narazilo malé tělíčko. ,,Ne, ty nevyhraješ," zakřičel Brownkit a strčil do ní. Gingerkit vypískla a než stihla jakkoliv zareagovat, tak udělala kotrmelec a do něčeho měkkého narazila. Gingerkit se rychle vyhrabala na tlapky a podívala se na onu měkkou věc. Před ní ležel huňatý kocourek a vyděšeně se na ni díval. ,,Promiň. Ehm já jsem Gingerkit," představila se, ,,A jak se jmenuješ ty?" Kocourek si mezitím stoupl a mňoukl: ,,Eaglekit." 

Eaglekit se na ni usmál a ona mu úsměv oplatila. Z druhé strany školky se ozvaly veselé hlásky. ,,Jestli chceš, můžu tě seznámit s ostatními koťaty," navrhl Eaglekit. Gingerkit souhlasně přikývla a vydala se za nadšenými zvuky. U šedivé matky Cinderstorm si hrála dvě koťata - šedivý kocourek a zrzavobílá kočička. ,,Ten kocourek se jmenuje Stormkit a ta kočička je Flowerkit," řekl. Radostně se na Flowerkit podíval. ,,A taky je to moje sestra," dodal hrdě.

Gingerkit se ke koťatům rozběhla a zavolala: ,,Ahoj!" Koťata se na ni otočila a Gingerkit se jim představila. Flowerkit se Stormkitem neváhali a začali si s Gingerkit a Eaglekitem hrát. Všichni si to velmi užívali do té doby, než je zavolaly jejich maminky.

Gingerkit se pomalu došourala k Oakpelt a zabořila hlavu do jejího měkkého kožíšku, zavřela oči a po dlouhém dnu usnula.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

475 slov

Ahojky! Všechny vás vítám po dlouhé době u nové kapitoly. Pokud se vám líbila budu ráda, když mi to dáte najevo pěkným komentářem nebo hvězdičkou. Také vám moc děkuji za 171 přečtení. ❤️❤️❤️

~Vážka

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 15, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Gingerpool's soulKde žijí příběhy. Začni objevovat