Selam bebeklerim. Bir açıklama yapacağım lütfen dikkatlice okuyun.
Bu kitabı yazarken çok genel olmasını istediğim için içeriğinin Komedi, Dram, Trajikomik, Romantizm, Romantikkomedi, Entrika, Gizem, Aile trajedisi gibi geniş olmasını istedim. Birinci bölümden Neriman'ın ortalığı karıştırdığı, Asya'nın, Baharın ve Furkanı başına gelenler Trajikomik ve entrika kısmıydı. Bu bölümde sizler Nerimana çok kızdınız hatta kitabın içine girip onu gebertmek istediniz lakin olayları da gülerek okudunuz. O yüzden o kısım Trajikomikti. Daha sonra Asya konağa taşındı ve Uğurun başına gelenleri okudunuz. Osmanın çektiği video, Kaya'nın karşılık olarak çektirdiği video, Asya ve Kaya öpüşmesi, yakınlaşmalar, Kaya'nın pipisinin başına gelenler falan derken bu bölümler biraz entrika, biraz komedi ve romantizm içerikliydi. Ondan sonra gizem kısmına geçtim. Baharın öz olmayışı, Mesut ve Sadettin'in zamanında yaptığı işin büyük acılara yol açması, Nerimanın mutfak olayları falan bu kısımlar hem gizem hem de heyecanlıydı. Aslında kitabın her aşamasında heyecan var ama en heyecanlı kısım Nerimanın mutfak macerası ve Asyanın Nerimanla hastane önünde saç başa girişmesi falandı.( Tabi bu öznel bir durum ve bana göre)O kısımdan sonra Neriman Kaya'ya iftira attı. Bu iftirayı yazmamın nedeni ileriki bölümlerde Nerimanın mutfakta yaptıklarının ortaya çıkmasına yani gerçeklerin ortaya çıkmasına yarayacak bir etken olmasıdır. Bunu ilerleyen zamanlarda göreceksiniz. Zaten o olayı sıkılmamanız için uzatmadım ve Kaya'yı hemen akladım. Bir de Asya'nın Kaya'nın pipisine vurmasının bir işe yaramasını istedim :)
Şuan kitabın dram kısmını işliyorum. Kaya'nın dubai ye gitmesi, Asyanın gerçekleri öğrenmesi ve delirmesi bunların hepsi dram kısmı. Birkaç bölüm sonra bitecek.
Dram kısmında sonra Komedi ve Romantizm okuyacaksınız. Bu süreçte Kaya ve Uğurun kıskançları da olacak.
Uğur demişken evet onun için de artık aşk zamanı geldi. Kaya'yla Uğurun kıskançlıkları, komedi, romantizm derken bu kısmı yazabildiğim kadar iyi yazıp hepinizi mutlu etmeyi düşünüyorum.
Peki yazar neden bu kadar malzemeye gerek duydun derseniz. Şundan dolayı olduğunu açıklamak isterim ; kitabım bittiğinde ve baştan sona yazım hataları, cümle kurma gibi yerleri düzenlediğimde belki arada sırada tekrar göz atmak isteyebilirsiniz. İşte o zaman o anki psikolojinize göre okuma yapacaksınız. Mesela gülmek istediğimizde komedi olan bölümleri, dram istediğinizde kitabın dram bölümlerini, gizem istediğimizde gizem bölümlerini, heyecan istediğinizde entrika bölümlerini... O an ki psikolojinize göre ne isterseniz onu tekrar okuyabileceksiniz. İşte bu yüzden Fenomen Kocam yelpazesini geniş tutmaya özen gösterdim.
Arkadaşlar bugün 7 sattlik yolculuğum vardı. Ve yolculukta benim çok midem bulanır. Bu yüzden bölüm yazmayı pek istemedim ama bölümsüz de kalmanıza gönlüm razı gelmedi. O yüzden yolda yazabildim kadarıyla bir şeyler yazdım. İyi okumalar... :)
*********
İlahi bakış açısı
Kaya "İnanamıyorum buna" diye mırıldandı. Yaklaşık on dakikadır o, Sadettin bey ve Ziya bey şok geçiyor, oldukları yere çakılı kalmış bir vaziyette bekliyorlardı. Hülya hanım ise kızı Canan'ın nasıl böyle bir tuzağa düşmüş olduğunu kabullenemeyerek can sıkıntısından ağlıyor ve sızlanıyordu...
Sadettin bey beyninden vurulmuş gibi gözlerini kırpmadan beklerken, Ziya bey birinin artık bir şeyler yapması gerektiğini düşünüp ihtiyar sesiyle konuşmaya başladı.
"Kendinize gelin. Ne yaşıyorsak hep beraber yaşıyoruz. Bizler aileyiz, Asyamız günahsız kızımız orda tükenmişken bizler güçlü olmak zorundayız. Evet kandırıldık. Ama yapacak bir şey yok. Giden para umrumda değil. Canımızdan değerli değil. Toparlanacağız. El ele verip toparlanacağız. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenomen Kocam (Düzenleniyor)
Teen Fictionİlk bölümde tanıtım videosu mevcuttur. ERGEN KİTABI DEĞİL. (sürükleyici) Asya, gardiyanına sevimli gözükmeye çalışan Bir mahkum gibi Kayaya yaklaşırken; Kaya, endişelerinin prangalar ile bedenini ele geçirdiğini düşünen lakin Asyayı tanıdıkça ru...