Ballarıım böreklerim ben geldim. Sizi beklettiğim için özür dilerüm öncelikle, nr yazık ki aralığa kadar böyle. Ama sonra rahat edeceğiz🧡. Telafi için upuzun bir bölümle geldimm. Keyifli okumalarr.----------
Basketbol sahasına girip alperle berkanın yanına gittim.
Alper "naber lan dayakçı"
Berkan gülmeye başladı.
"Oğlum gülmeyin lan nisayla aram bozulucaktı nerdeyse o çocuk yüzünden."
Berkan "ama cemale hala inanamıyorum abi, nasıl yapmış böyle bi şeyi"
Alper "al benden de o kadar. Can ciğer dedik bağrımıza bastık"
Berkan "Ee natalieyi napıcaksın"
"Polise gittim, telefonuma takip programı yüklediğiyle ilgili. Zaten voleybol koçu da takımda tutmaz onu bu rezilliğinden sonra"
Alper "doğru, onların koçu hiç gelemez böyle şeylere. Ulan şu erkek voleybola ne diyosunuz...kızların ağızlarına düşecekler"
"Ben onların var ya....hele o takım kaptanının... beko görseydin, nisaya bi yılışmalar bi sulanmalar"
Berkan "şu takımın konusunu açmayın ya, onlar yüzünden kavga ettim haticeyle"
Alper "acil bi çözüm bulmamız lazım. Napsam yüzük mü taksam eceye?"
Berkan "haticede yüzük vardı da noldu oğlum"
Alper "ee nasıl halledicez"
"Bilmiyorum ama şu an yan salonda dipdibr antrenman yapıyolar"
Alper "takım kaptanları seninkinin peşinden ayrılmıyodur yine"
"Oğlum, sus moralim iyice bozuluyo ya"
Berkan "bizim bi gövde gösterisi gibi bi şey yapmamız lazım ama ne"
Alper "bi parti gibi bi şey olsaydı, takardık sevgililerimizi kolumuza, bunlar da orda olurdu falan"
Berkan "kanki kışa merhaba partisi işte...orası süper"
"Aloo beyleer, ben daha nisayla sevgili değilim yalnız ve kışa merhaba partisine daha bi ay var"
Alper "ol o zaman abi olun artık bi ya"
Berkan "harbiden, niye olmuyosunuz kardeşim. Hisler belli artık"
"Abicim akışına bıraktık biz"
Alper "Sizin akışa bıraktığınız yerden seçkin (erkek voleybol kaptanı) yakalarsa görürüm sizi"
"Doğru zamanı bekliyorum ben"
Berkan "hay başlicam doğru zamanına. Elli yaşında hala doğru zamanı bekliyorum der bu alper söyliyim"
Alper "atak lazım kardeşim atak. Sen sporcusun bilmen lazım böyle şeyleri"
"Koç geliyo" dememle birlikte hızlıca hepimiz yerimize geçtik.
.
Antrenman bi saat erken birmişti. Çıkışta yan salonun kapısından baktım. Kimse yoktu, gitmişler.
"Yoklar oğlum, erken bitmiş antrenman"
Alper "ee bitince ece mesaj atıyodu, atmamış"
Berkan telefonuna baktı "benimkinden de ses yok"
Alper "durun arıyorum.....yok açmıyo"
Kapalı salonların dış kapısından çıktık.
Berkan "baksanıza, açık sahada birileri var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÝM || NisBar
RandomAşktır yücelten bizi ve derinliğimiz aşktandır. Gerisi boş, yalan. Aşksa; sevmektir. Durmadan, nefes almadan sevmektir.