Бүрхэг өдөр

3 1 0
                                    

Нааш цааш холихоол..........дээшээ нэг харлаа ямар нэгэн зүйл бодол санаанд нь ороод ирээсэй гэж найдан нүдээ аниад уртаар санаа алдан түг түг хийх зүрхнийхээ цохилтыг түрч гэсэн чимээгүй болчоосой гэж хүсэн чихээ хоёр  гараараа тагалан сууна
Өглөө сайхан цэлмэг.......үдэшийн бүрий хурдан болчуул миний амьдарлын утга учир нэг атганд минь баригдах байхдаа гэж догдлон хүлээнэ. Гартаа өөрийн дуртай номоо барин суух ч үг үсэг бүрийг нь бүр таслал цэг үгсийн алдааг нь мэддэг атлаа барисаар л сууна.  хуудасын дахин дахин эргүүлж ямар нэгэн найдвар итгэл тээж буй мэт шимтэн эхнээс нь уншина. Гадаа хүүхдүүд нарны халууныг үл тоон бие биенийгээ хөөн тоглоно....тэд өмнө нь айл гэрдэж чи ээж нь харин би чиний нөхөр гэж өргөмжилж тоголдогоосоо арай дээрдсэн шивдээ гэж мэргэнт хүн мэт номоо эргүүлэвч өөрөө надтай эхнэр болох хүн байхгүй биз гэж мэгшинЭ. Үүл бүрхэж бороо цас шуурга аль нь бүү мэд баяртай мэдээ цонхны цаанаас үзэгдлээ. Цаг хугацаа ингээл гацчаасай намайг бэлэн болох хүртэл энэ хэвэндээ байвал би удахгүй очилоо гэж бухимдавч бухимдалдаа хэнийг буруутгах учираа ойлгохгүй бүх зүйл утгагүй санагдана.
Үдшийн бүрий боллоо ...... тайзнийхаа хөшигийг хурдан татах минь !  энэ суудлуудыг ээ яасан ч заваан яасан ч арчаагүй юм бэ бүгд үхчээсэй билээ БОЛИОЧ битгий ийм муухай юм битгий бод Би чамд хэд хэлэх ёстой юм дахиж битгий дууграарай гуйж байна гэхдээ битгий холдоорой...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

СалхиWhere stories live. Discover now