Ce poate fi mai frumos decât luna și ce poate fi mai splendid decât noaptea...
Era noapte.... Pleoapele se închideau și deschideau... În noaptea aceea am decis sa dorm într-un cort cu privire la stele...pentru ca am avut o zii grea
Stele pluteau jucăuș pe cerul negru- albastrui... Tăcerea era perturbata de niște greiesasi, cu glasuri mici și pițigăiate...
În acest tablou al nopții... Ceva era ciudat.... Luna.... Nu strălucea cum strălucea de alta data.....
De ce? De ce nu strălucești tu oare?
Ea se facu' parca mai lângă mine și îmi șopti cu un glas foarte tăcut..
_uitate mai atent la mine....
Eu nu credeam ce vedeam... Erau toate momentele grele din ziua aceea.... Era cearta de dimineață cu prietena mea, insomnia de azi-noapte, cămașă mea necalcata... Ceaiul care nu l am băut... O zi grea....
După un timp îmi spune...
-gândește-te la momentele frumoase din viata ta... Gândește-te cât de fericita ai putea sa fi dacă ai fi mai relaxata.. Și ai lasă lucrurile sa se întâmple de la sine.... Lăsate în voia sortii... Gândește pozitiv și vei reuși sa treci cu bine...
După un moment de tăcere, tresar dintr-o data, iar după îmi dau seama ca a fost doar un vis....
Am încercat sa fac ce mi -a zis luna... Încercăm sa gândesc cât mai pozitiv.... După o vreme de tăcere și gânduri pozitive deschid ochi încet și ce sa vezi... Luna strălucea arzator pe cerul nopți..
Ea îmi zâmbi parca.... Eu prinsa într-o melancolie profunda, închid ochi și las luna sa ma supravegheze pana dimineața...
Nu uita.... Lucrurile sunt la fel... Depinde cu ce ochii le privești..Dacă va plăcut povestea, și vreți sa mai postez, lăsați un comentariul...
Zi plina cu soare! 💕🙂