Kapitola 16.

135 8 1
                                    

Je pondělí první den v týdnu a Mikael přišel na školu Seirin. Za ním jde Akashi, Aomine, Momoi, Midorima, Kise a Murasakibara. Je školní den a škola není ještě u konce. Ale Mikael zařídil, aby je ze školy propustily protože je to důležité. Každý z ředitelů vyhověl jeho žádosti a propustili je. Je čas oběda takže všichni jsou venku, nebo chodí po chodbě. Všichni jdou stranou a dívají se na Mikael a ostatní v šoku. Nikdo neví kdo je Mikael ale všechny ostatní z Generace Zázraků znají. Mikael vejde do třídy Riko a Riko se lekne, když Mikael praští rukou o stůl, aby měl její pozornost. Riko se na něj podívá a vidí ve dveřích ostatní. Hyuga a ostatní třeťáci z týmu přijdou k nim.
"Co se děje Mikael?" ptá se Hyuga a Mikael se na něj jen podívá. Podívá se zpátky na Riko a nakloní se k ní.
"Najdi všechny a všichni do 5 minut přijďte ven....Ředitel byl tak laskav a nechal vás jít, máte to omluvené jako ostatní....Máme velký problém." Mikael se otočí a jde pryč. Všichni seberou věci a hodí je do tašek. Riko nařídí ostatním aby našly všechny a běží za Mikael a ostatními ven.

~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~🏀~

Všichni jsou v tělocvičně u Mikael doma a Mikael chodí tam a zpátky. Vypadá hodně nesvůj a docela naštvaný.
"Mikael co se děje?" Akashi se ptá a Mikael se zastaví. Povzdechne si a trochu zavrčí frustrovaně. Podívá se na ostatní.
"Máme zápas s Dangerous Snakes... Dneska v 18:00 hodin..." Všichni mají oči dokořán a Kise, Aomine a Momoi mají otevřenou pusu dokořán.
"Cože?!" všichni řvou a dívají se nevěřícně. Mikael si povzdechne.
"Přišly za mnou dneska ráno do mého domu a řekly že chtějí zápas. Odmítl jsem jim to několikrát a říkal jsem jim, že ještě nejsme spolu že jsme jen byly venku. Ale neposlouchaly a řekly něco co mě hodně naštvalo. Musel jsem souhlasit.... Prosím neptejte se co řekly..." Mikael vypadá docela naštvaný a všichni to raději nechtějí vědět, i když by mu rádi pomohly.
"Ale proč?... Proč dneska?" Ptá se Kagami.
"To nedává žádný smysl" Momoi mumlá a přemýšlí co se děje.
"Protože něco vědí... Nevím přesně co ale jsem se jistý že vědí, že nejste ještě sehraní. Proto chtějí hrát. Čím více je chaosu na hřišti, tím je to pro ně lepší a nikdo si nevšimne jejich špinavých triků... Proto jsem vás odvedl že školy hned, jak jsem mohl..... Bojím se toho co chtějí ve hře udělat... " Mikael znovu chodí tam a zpátky a přemýšlí.

Všichni jsou ticho a jen sledují Mikael, jak má v hlavě Miliony myšlenek a neví jak je dát dohromady. Všichni se snaží vymyslel co dělat.
"Mikael-kun chci hrát od začátku zápasu." Mikael se zastaví a dívá se na Kuroko se širokým očima.
"Jsi blázen? Ty sám víš že tak dlouho nevydržíš....hlavně ne proti nim... Učil jsem tě jak šetřit jak tvou sílu, tak tvé tělo ale pořád je to nedokonalé... A ten nový trik není hotový." Kagami se na ně dívá a všichni přemýšlí, co ho Mikael učí.
"Já vím Mikael-kun ale chci hrát hned na začátku." Mikael se na něj chvíli dívá a povzdechne si.
"Dobře.... Pokud to tak chceš... Ale když uvidím že je něco špatně vystřídám tě... Nebo půjdu na hřiště místo tebe." Kuroko se usměje a přikývne v dohodě. Mikael zavrtí hlavou.
"Jen doufám že víš co děláš Tetsu-chan." usměje se a vidí v Kuroko očích odhodlání. Riko a Momoi si nejsou moc jistí a ostatní v týmu také pochybují . Ale věří Kuroko a Mikael slíbil že ho vystřídá když uvidí že je něco špatně. Mikael se zastaví.

"Může mi někdo dát desky a tužku prosím." Momoi mu podá věci a Mikael ji poklepe po hlavě jako poděkování. Momoi se trochu zčervená a usměje se.
"děkuji Satsuki-chan" usměje se a Momoi jen přikývne s úsměvem. Mikael začne něco psát a kreslit na papír. Všichni se zvědavě na něj dívají. Ukáže všem aby si sedli do kruhu a všichni to udělají. Mikael si sedne vedle Akashi a Kise a dá desky na zem aby to všichni viděly. Na papíře je rozdělení týmu a kde všichni budou stát.
"Dostál jsem nápad... Uděláme z toho zábavu.. Vím že to bude těžké ale nesmíte tu hru brát tak vážně. Berte to jako zábavu... Jako když jsme hrály spolu v parku.. Oni se vás budou snažit tlačit na nervy a další věci... Nesmíte jim ukázat že vyhrály." dívá se na ně a vidí jak všichni přemýšlí.
" Nejsem si přesně jistý co tím myslíš Mikael..." Pta se Hyuga.
"já to chápu... A jsem si jistý že nejsem jediný... Mikael chce abychom si užily hru jako přátelé. Ne jako spoluhráči." Momoi a Riko to dostanou.
"Mikael jestli to chápu správě chceš je naštvat?" Riko se ptá a Mikael se úšklebíne.
"Nevíš jak moc Riko-chan... Oni nesnáší když jejich taktity nefungují nebo jsou ignorováni... Proto používají bojová umění... Zaženou tě do kouta a strefují se do míst kde vědí, že tě oslabí... Mám to vyzkoušené takže mi věřte jak to bolí...zkuste je na hřišti provokovat... Dělejte to, co jsme dělali v parku minulý týden." Aomine, Kise a Kagami se ušklíbnou a dívají se na sebe. Vypadá to, že všichni tři začínají mít plán. Mikael se usměje víc a řekne jim zbytek plánu než to vyzkouší.. Mají ještě 4 hodiny času. To je dost času aby jejich plán byl dokonalý.

Trainer the Miracle Generation.. Together AgainKde žijí příběhy. Začni objevovat