32

508 27 2
                                    

נקודת מבט קייל
״קום אידיוט!״ אמבר מתפרצת לחדרי, ״ותפסיק לחלום על החברה הכי טובה שלי.״ היא הוסיפה וקפצה עליי.
״תרדי שמנה,״ צעקתי בעצבים ושיפשפתי את עיניי. ״למה אתה כזה אנטי?״ היא שאלה והתיישבה על המיטה שלי.
״כי את מפריעה לי לחלום על החברה הכי טובה שלך,״ אמרתי וחיוך עלה על פניי כשחשבתי על מדיסון.
״חסר לך ותפגע בה.״ היא אמרה בזעם והעיפה עליי כרית. ״גם בחלומות שלך אני לא אפגע בה,״ השבתי והעפתי עלייה את הכרית בחזרה. ״טוב יאלה קום,״ היא רטנה ויצאה.
התארגנתי ואני ואמבר יצאנו.

נקודת מבט מדיסון
״בוקר טוב,״ התיישבתי ליד קייל והנחתי נשיקה קטנה על לחיו. ״בוקר,״ הוא אמר בקלילות, ״אולי נצא היום, אחרי הכל עוד לא יצאנו לדייט?״ הוא שאל בחיוך המהפנט שלו, אבל היה את היום הזה שהוא נישק אותי. ״רגע אחד, שלקחת אותי לחנות הטיפשית שלך זה לא דייט?״ שאלתי כשנזכרתי, באמת נהנתי מאוד באותו יום. ״מה אמרת?״ הוא שאל בזעם מזויף ותפס את ידי. ״כלום,״ אמרתי בחיוך מתגרה. ״אז לא נחשב דייט?״ שאלתי שוב והבטתי בעיניו החומות. ״לא יודע לא הינו ביחד אז,״ הוא הסביר. ״בכל מקרה אני לא יכולה היום,״ אמרתי ונזכרתי שקבעתי עם ז׳אק וניק ללכת לים כדי להתאמן לתחרות הקרבה. ״למה?״ הוא שאל ושיחרר את ידי. ״כי אני הולכת עם ז׳אק וניק לים,״ הודעתי ותליתי את תיקי העל הכיסא. ״אהה, טוב.״ הוא אמר ושמעו את האכזבה בקולו. ״אבל אתה יכול לבוא איתנו נקרא לאמבר ואולי נלמד אותך לגלוש סוף סוף.״ הצעתי בחיוך רחב, ״ואם לא בא לי להיכנס,״ הוא אמר וחיוך שטני התפרס על פניו. ״למה?״ שאלתי לא מבינה, ״כי אני יכול גם רק לצפות בך,״ הוא גרם לסומק להתפרס על פניי, ״כמה אני אוהב כשאת מובכת ממני,״ הוא לקח את ידי ונישק אותה. אני לא יכולה לתאר איזו תחושה הוא מעביר לי בגוף. ״אני לא מאמין שגם אתם כאלה דביקים,״ ז׳אק קרה בפרצוף גועלי, ״גם הזמן שלך יגיע,״ קייל אמר וחייך את החיוך החולמני שלו שגורם ללב שלי לצאת מהמקום. ״אתה מצחיק,״ ז׳אק גיחך ונתן לקייל מכה בראש.
״אם אני יכולה אז גם אתה אידיוט,״ אמרתי בחיוך טיפה מתנשא.

״בכל מקרה מתקיימת תחרות גלישה בעוד שבועיים,״ הודעתי לקייל אחרי שז׳אק הלך לשבת ליד שון במפתיע ולא הבריז. ״אהה בגלל זה את מבריזה לי מהדייט,״ הוא הרים גבה, ״מה זה מבריזה? לא קבענו בגלל,״ שאלתי לא מבינה, לא הבנתי מה זה להבריז. ״לא כלום,״ הוא נאנח והבין שצדקתי. ״יופי,״ אמרתי בחיוך מרוצה, אם הוא יסכים איתי יהיה הרבה יותר קל.

״כולם למקומות שלהם בבקשה!״ צרחה המכשפה לכימיה ולידה נעמדה מי אם לא איבון. למה לעזאזל בחרתי במקצוע הדבילי הזה. ״טוב כמו שכבר הבנתם יש לנו תלמידה חדשה, תכירו איבון.״ אמרה המכשפה וגילגלתי את עיניי. איבון נופפה בידה בצורה טיפה מתנשאת וחיוך מגעיל הופיע על פניה. ״את יכולה להתיישב ליד מיס גורדי,״ אמרה המכשפה וקורל הרימה את ידה ממקומה ליד הדלת. ״אני מעדיפה לשבת יותר באמצע זה אפשרי?״ שאלה איבון בחיוך מזויף לגמרי, אההה אני כבר שונאת אותה. ״כן בטח מיס ווסט תעברי ליד מיס גורדי ואיבון את יכולה לשבת ליד ג׳והנסון,״ השיבה המכשפה ונפתחו לי העיניים. לא הבנתי, למה אני? למה זאת צריכה להיות אני? ואם במילא הייתי יושבת ליד מישהו אחר. אבל אני יושבת ליד קייל מי יודע מה היא תגיד לו.

Just The Way You AreWhere stories live. Discover now