Evden bayağı uzaklaşınca TwT
Ej:....sanada günaydın....ama...beni neden buraya sürükledin...
Night:BENİ ÖLDÜRMEYE TEŞEBBÜS ETTİLER SENİN HABERİN VARMI!?!?!
Ej:lazari öldürür anlarım ama sally...
Night:neyse bu konu hakkında konuşmak istemiyorum...
Ej:pekii..
Night:açmısın?
Ej:TABİKİ!
Night: o zaman ava gidelim zaman kazanmış oluruz
O iştahla 5-10 tane mideye götürdü bende yapaçağım bir iş olmadığı için ağaca yaslandım birazcık daldım. kahvaltıya yetişmek için kurduğum alarmın sesiyle geri uyandım alarmı kahvaltıdan 20 dk önceye kurmuştum alarmı. Alarmı duyunca ej saate baktı kahvaltı saatinin yakınlaştığını anladığı için beni arkada bırakarak koştu bende arkasından koştum eve varmaya 2-3 metre kalınca bir şey gördüm ağaçların arasından kırmızı gözlü siyah bir şey gördüm tek başıma kaldığım için korkmuştum eve turbo hızında koşarak yavaşça içeri girdim ve ej ile karşılaştım meğerse slender beni yanlız bıraktığı için ona kızmış soluk soluğa kalmıştım ve korkmuştum herkes bir gariplik olduğunu anlamıştı bir şeyden korktuğum 2 metreden anlaşılıyordu benle dalga geçerler diye birşey söyleyemedim ama kahvaltıdan sonra toby beni bir kenara çekti.(yanlış anlamayın abi kardeş gibiler)
Toby:iyimisin? Tedirgin gözüküyorsun bir şey varsa bana söyleyebilirsin
Night:söz ver dalga geçmeyecsksin!
Toby:ben niye dalga geçiyim? Ve söz sana gülmicem ;)
Night:ş..şşeyy....ben...eve gelmeden önce....birşey gördüm....kırmızı gözlü şeydi...
Toby:H..hey! Ağlama sorun yok...
Night:*ağlıyo mal*
1-2 dakika ağladiktan sonra ağlamaktan üstüme ağırlık çöktü yavaş yavaş merdivenlere doğru yürüdüm merdivenlerden çıkarken şunu fark etim masky ve hoodie bana bakıyordu aslında orada bulunan kişilerin yarısı bana bakıyordu son basamağı da çıktıktan sonra toby hemen masky ile hoodie'nin yanına gitti gerçekten ne diyeceğini merak ettiğim için toby'nin telefonunun hapörlör'una bağlandım olanları dinlemeye başladım
Toby:masky sana bir şey söylemem lazım*sessizce*
Masky:evet?*sessizce*
Toby:night zalgo'yu görmüş*fısıldıyo*
Masky:zalgo'yu mu!?!?*fısıldıyo*
Toby:evet...*sessizce işte*
Sonra ayak seslerinden anladığıma göre masky oradan ayrıldı ve muhtemelen slenderman'a söylemeye gidiyordu ama sonra toby i gördüm buraya geliyordu tam aha şimdi boku yedim dediğim zaman ayağı takıldı bende sessizce odama gittim bağlantı geçmişini gizledim ve tabiki bağlantıyı da kestim telefonumu çekmeceye koyup yatağa yattım ve arkamı dönüp yorganı kafama kadar çektim sonra ayak sesleri duydum ve kapı yavaşça açıldı bir gölge görünce korktum ve gözlerimi kapadım sonra ayak sesleri uzaklaştı ve kapıyı yavaşça çekti ben şüphe uyandırmamak için yataktan çıkmadım ve bi anda kalktım uyuya kalmışım uyandığımda saat öğlen 12:20 idi sahroş gibiydim merdivenlerden inerken o tutunmalık yerlere sarılarak indim sonra dadat kendimi slender ve masky nin karşısında buldum(slender ışınladı xd) ve anladığım kadarıyla ne olduğunu benden de duymak istemişti bende olanları anlattım.
Slender:endişelenme ve birdaha böyle birşey olduğunda söyle herkes bir şeylerden korkar ve sen birşeydem korktuğun zaman sana gülerlerse onları takma bana gel.
dedi sonra beni odama ışınladı ve şunu fark ettim yine merdivenlerden inmek zorunda kalıcam TnT
İstek tepki yazın ve bu kitabı hikaye-tepki-hikaye şeklinde yapmaya çalisicam