07

130 17 78
                                    

"Yeochin?" Soal younghoon dengan terkejut lalu terkentut 😂.

"Woiii kalau nak kentut agak agak lah sakaiii" marah hyunjae lalu membaling selipar jamban tepat ke arah kepala younghoon.

"Woiii sakitt lahhh kepala aku ni berharga tau" marah younghoon sambil mengusap kepalanya yang berharga itu.

"Kesah apa aku?" Balas hyunjae.

"Hukss..jeeun tengok uncle hyunjae ni" younghoon merajuk lalu mengadu dekat anaknya juyeon 😂.

Jeeun melihat hyunjae.

"Tak Ada apa pun" balas jeeun dengan agak blur. Actually memang ikut bapaknya blur comel geetwo 😂.

"Adaaa uncle hyunjae baling selipar dekat kepala uncle hikss" Kata younghoon yang acah kesedihan.

"Cian uncle meh jeeun kiss kepala uncle" balas jeeun lalu mengucup kepala younghoon itu.

"Maseh jeeun" ucap younghoon lalu memeluk badan kecil jeeun itu.

"Eiii comelll" kata Kevin dengan geram.

"Kann" sokong new.

"Eh haknyeon kau tak nak bawak si yura jalan-jalan ke?" Tanya sangyeon.

"Tak Ada duit lah hyung nak belanja dia" haknyeon bagi alasan.

"Banyak lah kauu girlfriend kau kan guna lah duit yang kau simpan tu kan banyak aku yakin dia tak macam gyuri nak barang mahal-mahal dia lain ni" bebel jacob macam mak-mak 😂.

"Hyung Dah jangkit dengan bini juyeon hyung suka bebel ni" kata sunwoo.

"Biar lah nak Kasi korang sedar" balas jacob lalu dia flip hair Dan pergi dari situ.

---

"Woiiii Kim yura" jerit gyuri lalu dia menghampiri yura. Tangannya itu mencekik leher yura sehingga dia sukar untuk bernafas.

"K-kkau n-nnak a-aapa?" Pernafasan Dan percakapannya tidak teratur akibat dicekik tadi.

Gyuri melepaskan tangannya yang mencekik yura tadi.

"Kau dengar sini baik baik eh.. kau jangann dekatiii haknyeonn lagii dia aku punyaa" gyuri memberi

"Kau siapa ha nak tentukan hidup orang?!!" Celah haknyeon. Hero sudahh datangg 😂.

"A-awakk" gyuri terkedu seketika.

"Eh gyuri kau dengar sini baik baik eh?!! Kalau kau buat macam ni dekat yura lagi.. siap kau" marah haknyeon lalu menarik tangan yura dan meninggalkan gyuri yang masih terkedu disitu.

---

"Leher awak ok? Nak pergi klinik tak? Saya bawakkan" kata haknyeon dengan risau. Mana taknya girlfriend sendiri kan. Jangan jadi seperti author ye anuck2 sampai ke tua menyendu dia 😂. Ok ini tibe.

"Tak apa lah awak.. sikit je ni arghh" balas yura lalu mereganggkan lehernya sedikit.

"Kan Dah cakap tak okay meh saya bawak pergi klinik depan tu.. tak pun Kita pergi jumpa haerin" kata haknyeon. Senanya Haerin ini student major perubatan ye anuck2 😂.

"Jumpa Haerin je lah.. lagi pun dia yang lagi rapat dengan kita" sokong yura.

"Ok jom" ajak haknyeon Dan dia membantu girlfriendnya jalan. Alahai sweetnya kau haknyeon sendu aku 😩.

---

"Apa kena dengan kau ni yura?" Soal Haerin.

"Ni ha leher dia kena cekik dengan gyuri" balas haknyeon. Yura mencubit peha haknyeon. Haknyeon merintih kesakitan.

"Ishh budak tu tak apa lah nanti aku handle dia.. so sekarang aku pegang macam ni sakit tak" haerin mula memegang leher yura.

Haerin mula menekan sedikit tempat yang dia pegang itu. Actually tempat yang dia pegang tu ade lebam.

"Aduhhh aduhhh" jerit yura yang kesakitan itu.

"Leher kau ni lebam and bengkak sikit sebab tu sakit..aku rasa lahh" haerin mengemukakan pendapatnya.

"Apa kata kau pergi farmasi mintak dia krim untuk hilangkan lebam tu..rasanya Ada.. nanti Kita pergi aku ajak Hayoun sekali" sambungnya.

"Boleh jugak tu.. jom" ajak haknyeon.

"Jom"

---

"Hiii selamat datang" sapa orang farmasi itu.

"Kim yura?" Jejaka farmasi menyapa yura.

"Jimin?"

+++

So yeahh i is sudah pub yini chapter.. sorry lah Dah lama tak update sbb aku busy but tu buat ni ha.. so disebabkan aku cuti smpai hari isnin aku boleh lah update 👍🏻😁.

Hensem pulak dia macam ni 😂.

[✔] Reveal:Moon || JuhaknyeonWhere stories live. Discover now