Servis durunca gözlerimi kırpıştırıp uykulu bir şekilde ayağa kalktım. Bislan ve Kardelen'i de uyandırdım ve bavulumu alıp servisten aşağıya atladım. Evet bildiğiniz atladım 2 tane merdiven inmeye üşendim. Atladığım için dengemi kaybedip yere yapıştım. Bislan ve Kardelen bana gülerken onlara dil çıkartıp ayağa kalktım ve üstümü temizledim.
Resepsiyona gelip oda kartlarımızı aldık Kardelen yan odamda Bislan ise Kardelen'in odasının karşısında idi ve 5. Kattaydı.
Hepimiz odalara dağılıp bavulumuzdakileri dolaplara yerleştirdikten sonra aynı anda kapıdan çıktık.
Asansöre binip -1 katına yani yemek katına indik. Saat 4 olmuştu. Tabağıma bir kaç parça yiyecek aldıktan sonra cam kenarındaki masamıza oturup Kardelen'i beklemeye başladım.
Bislan Kardelen'i beklemeyip yemeğine gömülmeye başlamıştı. Yaklaşık 2-3 dk sonra Kardelen'de masaya oturdu ve sessizce yemeklerimizi yemeye başladık.
Sessizliği bozan Kardelen oldu.
Kardelen:Yemekten sonra biraz etrafı dolaşırız.
Ece:Olur ama ben üstümü değiştirmeliyim.
Bislan:Aynen önce odalara gidip üstümüzü değiştirip lobide buluşuruz.
Hepimiz bu dediğini onaylandıktan sonra yemekleri bitirip odalarımıza çıktık.
Dolabımdan kalın eşofman altımı giyip üstüme de turkuaz kazağımı geçirdim ve lobiye indim.
Daha kimse gelmemişti gidip Latte almaya karar verdim. Ben Latte'mi alıp Kardelen'e sıcak çikolata ve Bislan'a Cappuccino aldım ve lobiye doğru ilerledim.
Ben bunları alana kadar zaten gelmişlerdi. İçeceklerini onlara doğru uzatıp dışarıya çıktık.
Etrafta dolaşırken Bislan bir anda kafama kar topu attı. İçeceğimin bittiğini fark edip bardağını kenara koyduktan sonra bende Bislan'a kocaman bir kartopu fırlattım. Kardelen'de bir anda sırtıma atlayıp Bislan'a kar topu attı. Biz kar topu savaşı yaparken sınıftakilerde gelip savaşa katıldılar. Burnuma gelen bir kar topu ile gözlerim yaşardı fakat kimseye çaktırmadan gözlerimi silip atan kişiye baktım.Nazlı'ya bir kar topu fırlattıktan sonra yorgunluktan kendimi karlara attım. Kardelen de yanıma gelip yattı ve karda izimizi çıkartmaya çalıştık.
Yaklaşık 10 dk sonra sıcak çikolata alıp odalara dağıldık. Aynaya gidip kendime baktım. Burnum soğuktan kıpkırmızı olmuştu ve ellerim titriyordu. Hastalanmazsam iyidir diye düşünüp pijamalarımı giydim.
Yüzüme çarpan gün ışığı ile uyandım. Oflayıp poflayıp zorla kalktıktan sonra yüzümü yıkadım. Ateşim var mı diye kontrol ettim. Şükür hastalanmamışım.
EcBiKa
Ece:Gençler ateşi olan vs. var mı?
Bislan:Biraz burnum akıyo ama boşverrrr
Kardelen:Yok ben iyiyim...
Ece:Dün aşağıda teleferik olduğunu görmüştüm. Gider miyiz?
Bislan:Akşam 1 gibi kaçak binmeye ne dersinizzz?!
Ece:Kanka ekşın arıyorsun
Kardelen:Bilmem olabilir aslında.
Ece:Sen ekşın arıyorsun da sanki ben aramıyorum tabiki gideriz!...
Bislan:Simsiyah giyineceğiz haa dikkatli olalım yakalanmayalım.
Kardelen:Ekşııığnnn.
Ece:Deliler ya :))
Son mesajı da atıp üstümü değiştirdim. Yan odadaki Kardelen'in kapısını çaldım. Anında açtı kapıyı. Bislan'ın da kapısını çaldık ve gelmesini beklemeye başladık.
Hep birlikte kahvaltıya indik ve bir masa seçtik. Ben masaya oturup tabağımı Bislan'a uzattım. Benim içinde birşeyler aldıktan sonra masaya geldi.
Kardelen hepimizden önce yemeğini bitirip bizim de bitirmemizi beklemeye başladı.
Hepimiz doyduktan sonra teleferiğin nasıl çalıştırıldığını uzaktan izlemeye başladık.
Nasıl çalıştırıldığına emin olduktan sonra teleferiğin kapanma saatine baktık.
Açılma Saati: 09:30
Kapanma Saati: 22:00En son olarak 00.30 da otelin arkasında toplanmaya karar verdik ve odalara geçtik.
Saat 00:00'da ;
Biraz uykum gelmeye başlayınca kendime kahve yaptım ve yüzümü yıkadım. Televizyonu açıp biraz dolaştıktan sonra bir şey bulamayınca gruba mesaj yazmaya karar verdim.
EcBiKa
Ece:Benim biraz uykum geldi ama kahve yaptım şu an uykum yok siz ne yapıyorsunuz?
Kardelen:Bende uyku falan yok çok heyecanlıyımm.
Bislan:Az kalsın uyuyacaktım iyiki mesaj attınız yoksa plan çöptü. Aşağıdan kahve alıyorum şimdi.
Salaktı ya bu çocuk hem plan yapıyor sonra uyuyor. Telefonumdan saate baktım saat 00:20 olmuştu.
EcBiKa
Ece:Ben iniyorum aşağıya hemen peşimden gelmeyin.
Kardelen: Tamam ben 2 dk sonra iniyorum.
Telefonumu cebime attım ve botlarımı ayağıma geçirdim.
Asansörü çağırıp gelmesini beklemeye başladım. Asansör gelince içeride bizim sınıftan Mert vardı.Bislan'ın dediği şeyi umursamayıp konuşmaya başladım.
"Naber Mert"
Yandan bi yüzüme bakıp cevap verdi.
"İyi"
Gözlerimi devirip önüme döndüm. Lobide indim ve arka kapıya doğru yol aldım.
Biraz oturup Kardelenlerin de gelmesini bekledim. Yaklaşık 7-8 dk sonra yanımda belirdiler ve kısık sesle;
"Hadi gidelim"
Deyip ayağa kalktım.Teleferiğe yaklaştığımızda sağa sola bakındık. Kimsenin olmadığını görünce hızlı ve sessiz adımlarla teleferiğin yanındaki ağaçlara gizlendik.
Teleferiğin yanında bi karaltı gördüm fakat ağaç olduğunu düşünüp umursamadan teleferiğe gittim.
Kendimi hemen bir tanesine attım ve Bislan'da teleferiği çalıştırdı. Yanımda birisinin olduğunu görünce korkup "hiiiiiiiğhhhğ" diye bir ses çıkarttım. Bu yanımdaki kim!?!
----------------
Evveeet çok ekşınlı bir yerde bitirdim. Ben bu bölümü yazarken hem Kardelen ile konuşuyordum hemde fikir üretmeye çalışıyorduk..Vote ve yorum atmayı unutmayın 😍💅
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazarsanız ona göre bölümleri düzenleyebilirim ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gezi
Misterio / SuspensoSıradan Bir Gezi Günü Veya Öyle Olacağı Düşünülüyor... Ece,Bislan ve Kardelen isimli 3 arkadaş Bir okul gezisine gidiyorlar fakat olacaklardan haberdar değiller İyi Okumalar ❤ #gizem 960 😍 18.08.20 #roman 159 🌻 24.08.20 #gezi 8🌍 27.08.20 #ekşın 6...