2.Bölüm

31 8 15
                                    

Nöbetçi çuçuk (bilerek böyle diyorum) biletleri dağıtırken hemen sıranın altında telefonumu açıp EcBiKa grubuna mesaj yazmaya başladım.
                 Ecbika

Ece:Laaaaağnnn gidiyoruz değil mi geziyeee

Kardelen:Tabiki gidiyoruz deli misiiiiğnnn

Bislan:Gidicez knk ama annem izin verir mi bilmiyorumm.

Ece:Mal ben gider konuşurum annenle annen bana dayanamaz nühah

En son mesajı da attıktan sonra telefonumu çantama atıp bana da bilet getirilmesini bekledim.

Gezi Uludağ'a imiş. 2 Hafta kalacakmışız yehhuuuğ.Ayda yılda bir gezi yapıyorlar zaten buna da gitmezsem olmaz bu yüzden annemleri ikna etmek için özel yavru köpek bakışlarımı yapmam gerekebilir.

Son ders zilide çaldıktan sonra hep birlikte servise binip en arka koltuklara oturduktan sonra serviste gezi hakkında konuşmaya başladık.

Ece: Geziye giderken yiyecek  olarak ben kek yaparım Bislan börek falan açar herhalde Kardelende marketten birşeyler alsın.

Bislan: Kanka ben evde döktürürüm kaplar yeter mi bilmem ama yiyecekler bizi 2 hafta idare eder diye düşüyorum.

Kardelen: Ben marketten cips kola falan alırım kendim yapacak değilim herhalde 😂 .

Hepimiz evlere dağıldıktan sonra üstümü değiştirip annemleri beklemeye başladım.

Kardelen'in dilinden;

Eve gidip üstümü değiştirdikten sonra kendimi yatağa fırlattım çok yorulmuştum...

Yarım saat uyuduktan sonra çekmeceden karam alıp kendime kahve yaptım.

Annem işten gelince bir Bismillah çekip en tatlı bakışlarımıda yaptıktan sonra annem;

-Ne var Kardelen ne istiyorsan söyle çok yoruldum işte birde lafı dolandırmanla uğraşamayacağım.

×ANNEEEĞMM BİRTANECİK ANNEEEHĞMM

-Ne var Kardelen ya anlat da gidiyim daha çok işim var.

×Annecim hani ayda yılda bir okul gezisi olur falan ya işt-

-Tamam getir formu imzalıyım.

×Yessss bee canım annem benim evimin kraliçesi başımın tacı gönlümün sulta-

- Hadi Kardelen getir şu formu yoksa vazgeçeğim...

Bu lafını duyduktan sonra uçarak çantamdan formu alıp bir de tükenmez kalem aldıktan sonra annemin yanına gidip elimdekileri ona doğru uzattım.

Elimden form ve kalemi alıp doldurmaya başladı.

Bislan'ın dilinden;

Eve gidip 5 dakikada hazırladığım Noodle'yi mideme indirdikten sonra oturma odasına geçip annemleri beklerken bizimkilere mesaj yazmaya başladım.

                      Ecbika

Bislan: Ben eve geçtim annemleri bekliyorum siz izin alabildiniz mi?

Kardelen: Ben kolayca izin aldım Ece sen izin alabildin mi?

Ece: Ben daha annemlerin gelmesini bekliyorum bu gün geç geleceklermiş Bislan sen annen gelince beni ara ben annenle konuşup ikna ediyim istersen?

Bislan:Kanka gerek yok izin alırım herhalde...

Bu mesajı da attıktan sonra annemin kapıyı açma sesi duyuldu.Kalbim güm güm atarken sanki annem slow da içeriye giriyordu. Üstümü başımı düzeltip annemin yanına gittikten sonra anneme geziyi anlatmaya başladım.

Gezi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin