Yapboz parçaları

856 91 263
                                    

Magnus motordan indikten sonra bir süre öylece eve bakmıştı, şu an fazlaca gergindi.

"Gelsene hadi."

"Buna emin miyiz?"

"Evet eminiz." Deyip onu kolundan çekti ve kapıya kadar getirdi. Sonrasında anahtar ile kapıyı açıp Magnus'u içeriye itmişti.

Alec de Magnus'un ardından içeriye girdiğinde Maryse sesi duyup mutfaktan çıktı.

"Geldin mi oğlum?"

Gözü Magnus'a takılınca birkaç saniye ona baktı.

"Anne bu Magnus, bahsettiğim arkadaşım."

"Ah hoşgeldin Magnus, ben de Maryse. Bu mükemmel oğlanın annesiyim."

"Tanıştığıma memnun oldum efendim."

"Anne seninle biraz mutfakta konuşalım mı? Magnus sen salona geçebilirsin."

Magnus başını tamam dercesine sallarken Alec de annesi ile mutfağa gitmişti.

"Sorun ne Alec?"

"Anne... Magnus birkaç gün bizde kalacak. Babası ile kavga ettiği için gidecek yeri yok, ben de bize gelmesini söyledim. Sorun olmaz değil mi?"

"Olmaz tabii ki, neden olsun. Çok da sevindim buna. Arkadaşın yok diye üzülmeye başlamıştım. İstediği kadar kalabilir."

Maryse oğlunun yüzünü okşayıp sonrasında salona dönmüştü.

"Aç mısın Magnus? Çok güzel yemekler var, hemen masayı senin için kurayım."

"Ben... şey..."

"Evet sen kur anne, açtır şimdi o." demişti Alec hızlıca. Maryse mutfağa yönetirken Magnus Alec'e bakmıştı.

"Zahmet etmeseydi keşke."

"Olsun, misafirsin sen."

Onlar konuşurken salona merdivenlerden koşa koşa bir kız inmişti.

"Abilerin en güzeli eve dönmüş sonunda." Abisine sarılırken gözü Magnus'a kaydı. "Bu da kim?"

"Bu Magnus. Sana bahsetmiştim hani, kulüpte tanıştık demiştim."

"Ha şu dans kulübünde olan. Okul çıkışı birlikte kahve filan içiyordunuz hani."

Magnus içinden gelen gülme istediğini bastırırken Alec hafifçe  tebessüm etmişti.

"Evet o. Magnus birkaç gün bizde kalacak Isabelle, haberin olsun"

"Tamam sorun değil. Nerede kalacak peki? Evde misafir odamız yok ki."

"Sen birkaç gün benimle yatarsın Izzy." Dedi Maryse arkadan seslenip. "Alec senin odana geçsin, Magnus da Alec'in odasında kalır."

"Kraliçem emir vermişse bize onaydan başka laf düşmez." Dedi Isabelle muzip bir tonla konuşup

"Zevzeklik yapma."

"Ben cidden düzeninizi bozmak istemiyorum. Salonda yatardım ben."

"Olur mu öyle şey, ilk defa eve Alec'in bir arkadaşı geliyor. Onu da koltukta yatırırsak bize yapmadığını bırakmaz."

"Anne!"

"Yalan mı Izzy?" Dedi Maryse gülerek.

"Yalan değil. Abimin böyle minnoş göründüğüne bakma, çok fena kendisi."

Magnus içinden "Bilmez miyim.." diye geçirmişti.

"Hadi bir şeyler ye, ben de Izzy ile senin odanı hazırlayayım."

Just Friends(?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin