Když jsem se ráno vzbudil na budík lehce jsem se oklepal ze včerejšího vyznání. Oblékl jsem si uniformu a vydal se do školy na nultou hodinu. Když jsem vešel do školy viděl jsem na nástěnce nějaký papír. Což se moc často nestává. Tak jsem začal číst nahlas.
„Nová klučičí skupina BTS má dnes nábor!
Jestli máte zájem přihlašte se pod svým jménem."
Bylo tam napsáno spousta kluků ze třídy. Tak jsem to udělal taky.
Vešel jsem do třídy a kluci si zpívali nějaké písničky. Nábor má být v 10:00 kdy máme přestávku tak uvidíme.
Když jsem vyšel ze třídy hrnul jsem se na nábor. Bylo tam tolik lidi že jsem to chtěl otočit. Bohužel vešla učitelka a zavřela dveře.
„Dobrý den žáci, chtěla bych vám představit manažera skupiny kterou bude zakládat tak snad se tam aspoň jeden z vás dostane."
Jak učitelka domluvila otevřeli se dveře a vešel takový brejlatý pán.
„Tak žáci toto je Bang Si-hyuk."
Vešel dovnitř a představil se nám jako BigHit Man.
Postupně jsme se představili a vešel dovnitř nějaký kluk.
„Ah dobře že jsi tu. Pánové toto je Kim Namjoon tento kluk je leader této skupiny která bude vytvořena tak snad si kdyžtak budete rozumět."
V tom se rozzvonělo a tím se odstartovala naše kariéra. První zpívali kluci z nižších ročníku. A pak jsem přišel na řadu já jako poslední.
Začal jsem zpívat písničku kterou mi zpívala babička když jsem byl malý. Měl jsem docela dlouhý potlesk, za což jsem hodně děkoval.
Napil jsem se vody a hned po mě chtěli abych jim rapoval. Začal jsem rapovat a hned mě zastavily.
„Ty jsi Min Yoongi je to tak?"
„Ano."
„Fajn tebe nutně potřebuji do skupiny!"
Zvedl se ze židle a podal mi ruku.
„Já jsem Kim Namjoon."
„Min Yoongi."
Navzájem jsme se zasmáli a posadili jsme se vedle sebe. V tom Namjoon pronesl že se mu už nikdo ze třídy nelíbí a v tom případě to ukončil. Ovšem pak doběhl jeden kluk. Jung Hoseok je to spolužák s kterým sedím čtvrtým rokem ve třídě .
„Dobrý den omlouvám se za spoždění, byl jsem u lékaře."
„Um nevadi šanci ti dáme stihl jsi to tak tak."
Lehce mi zamával a začal rapovat.
Když do rapoval zvedl jsem se a začal jsme lehce tleskat. Věnoval jsem mu obětí a pogratuloval jak byl dobrý.
„Fajn, fajn ty jsi Jung Hoseok? Right? Fajn já jsem Namjoon a tebe bereme taky protože jsi velice dobrý!"
„Cože? Vážně! Děkuji strašně moc!"
Začali jsme s Hobim poskakovat radostí.
Ale nečekali jsme co nás čeká.
„Fajn zabalte si věci a jedeme."
„Kam?"
Koukali jsme s Hobim na Namjoona.
„Musíme ještě objet několik škol tak honem."
Na chodbě jsme se rozdělili a vzali učení s taškou. Vyšli jsme před školu a sedli si do velkého černého auta.
„Výborně trošku to tu projedeme a uvidíme."
Porjeli jsme asi 20 škol ale jen ve čtyřech jsme našli ty pravé.
Další kdo byl přidány byl Kim Seaokjin.
Potom se přidal Kim Taehyung pak Jung Jungkook a poslední Park Jimin.
V této sedmičlenné skupině jsme se sešli v autě a tak nějak jsme si popovídali.
Celkově jsme se seznámili a pak nás rozvezli domů. Jediné co jsme věděli bylo to že zítra v 10:00 máme být v budově BigHitu.
Přišel jsem domu hrozně veselý.
„Ahoj mami jsme doma."
„Yoongi co jsi to provedl?"
„Co?"
Nechápal jsem co máma myslí a v tom vyndala obálku.
Začal jsem číst a v tu dobu mi začala téct slza.»Dopis«
Dobrý den, tady BigHit
Já jsem manažer Bang Si-hyuk.
Váš syn se dostal do skupiny,
BTS.
Chceme vás celkově upozornit že váš syn bude odebrán a bude ubytován ve společnosti BigHit.
Vaše setkání se synem bude minimální aby mohl více trénovat. Doufáme že to chápete.
Děkujeme za pochopení, uvidíme se 1.1.2013.Hned v ten den jsem začal balit a další den jsem byl v 10:00 před BigHitem.
ČTEŠ
Miluješ mě?
RomanceLehce 🔞. V tomto příběhu se bude dít život Yoongiho i když to bude mnou vymyšlené dělejme jako by to tak skoro bylo😂. Zároveň do toho zahrnu trošku Yoonmin (Yoongi, Jimin) a nějaké děvče. Budou tam možná i scény nepovolené dětem 😂 Tak uvidíme jak...