След 600 години на самота, Илия се умори на роуминг света от него самостоятелно. Той винаги е имал жена в живота му, но той никога не обичал, всеки един от тях. След като той е удовлетворен и вече не са необходими на жената, той ще се хранят с нея и да я остави за мъртъв. Той никога не е бил един, които са имали много милост. Това е, докато той се срещна Ан. Те се влюбиха в, и след известно време, Ан забременеете. Илия никога не е вярвала, че е възможно да имат деца от собствените си. Това го накара да размишлявам върху идеята, че може да е имало други жени, които са импрегнирани, но никога не им е дал време да се намери да го губят интерес и изхвърляне от тях под формата на хранителна.
Месеци по-късно, Ан роди момченце на име, Джереми. Ан починала при раждането. Илия направи всичко възможно, като се грижи за Джеръми най-доброто от способностите си. Той се опита да наемат бавачка да помогне, но след Джеръми хранени с шест от тях, Илия знаеше, че ще трябва да опитам нещо различно. Той хвърли около идеята за намиране на достатъчно подходяща жена да бъде майка на детето му.
Нейното име е Катрин. Тя падна дълбоко в любов с Илия. Той не се върна любовта си, тъй като сърцето му принадлежи на Ан. Той обаче се грижи за нея и вярваше, че ще направи подходяща майка. Планът е за Катрин да му даде дете, преди той да я превърна в една от вида си, вампир. Той знаеше, че само в човешка форма, тя може да носи неговото бебе. Не мина много време, преди Катрин е бременна с второ дете Илия. Тя имаше трудна бременност, тя беше слаба и проведе за живота си по най-добрия можеше.
Илия беше извън града, той трябваше да пътуват начини, за да се хранят. Той не искаше да носи никаква връзка с неговото семейство и хора, които са изчезнали. Когато се върнал Катрин е родила и като Ан, е починал. Той се опита да я оправи, но той е пропуснал прозореца си възможности. Тя вече няма най-малко един час. Вампир не може да се превърне човек, след като тяхната пулс е напълно спряла. Когато Илия спря да се фокусира върху Катрин забеляза, че бебето, което Джеръми е пропълзял до и инстинктивно се опита да защити. Това беше малко момиченце. Той я нарекли Елена.
Поставянето на идеята задържана за идеалното семейство, Илия вдигна двете си деца сам. Но не винаги е лесно, но той успя. Никога не е известен на всеки, който е наполовина вампир и получовек, той винаги държеше под око децата си. Той не знаят какво да очакват, за много години Илия е в повишена бойна готовност, без да знае, ако децата му просто изведнъж ще умре поради необичайната комбинация от човешки и кръв вампир. Той пази всеки ден, че Джеръми и Елена ще се събуди. Двамата спрели да растат, когато стигнаха до края на пубертета. Джереми е на 17 и Елена е 16, когато те спряха стареене. Като тийнейджър не е единственото нещо, което Джеръми и Елена се проведе на. Те все още имат тийнейджърските хормони, които е това, което Илия, за да поддържа твърда ръка.
Още 100 години по-късно, Илия и децата му се живее в Мистик Фолс. Той ще запише Джеръми и Елена гимназия в града, за да поддържаме доброто впечатление. Те са само в училище в продължение на една седмица, когато Елена се озова над нея бащите скута ...
A / N: Моля, нека знаят какво мислите. Историята привлече интереса си? Въвеждането примами достатъчно, за да искате да прочетете повече? Благодаря ви за вашите мнения! (P.S.: I will post in english as well so dont worry.)
Your Lady Nikolina
YOU ARE READING
Единична Vampire Отец
Non-FictionИлия е един баща вампир Елена и Джеръми. Брат му, Клаус намира себе си като един баща, както и. Заедно те ще ви помогнат през трудни времена и укрепване на тяхната братска връзка, както и. Тази история съдържа несексуална ПЛЯСКАНЕ. Историята се за...