Capitolul 8
Când am ajuns acasă Nevery era foarte tăcut,nu a acceptat nici măcar vreuna din chiflele lui Benet.Ăsta era semn rău.S-a dus direct la el în cameră fără a scoate vreo vorbă.Benet mi-a spus ca Nevery avea mari emoții deoarece mâine era examenul ucenicilor de vrăjitor,iar el știa ca voi pierde ceva puncte deoarece Lordul Crowe vamale tot posibil sa pierdem acum ca știe Nevery ca el este tatăl meu.Benet mi-a dat o chifla magica de a sa si m-a îndemnat sa merg la mine in camera pentru a-mi aduna forțele.Maine este o zi foarte importantă.Trebuie sa stau toată noaptea sa studiez despre prima vraja care a fost făcută de atotputernicul vrăjitor IGGY.Nimeni nu ii știa numele adevărat,dar se spune ca era așa de puternic încât putea face zi in timpul nopții si sa vegheze asupra tuturor de pe acest pământ.Multi din Welmet spun ca este nemuritor,dar nimeni nu l-a văzut niciodată.M-am pus la birou si m-am apucat de învățat.Desigur ca asta a durat doar 5 minute deoarece Lothfalas mi-a sărut in brațe si m-a intrerupt.M-am așezat in pat,iar Lothfalas s-a pus cuminte pe burta mersi a început sa toarca.Eram foarte narabdator pentru ziua care urma sa vina.
In sfârșit dimineață.Mi-am clatit gura cu niște apa si am coborât jos.Benet si cu Nevery m-a așteptau in bucătărie.
-Ești pregătit pentru examen?m-a întrebat Nevery.
-Desigur,i-am răspuns eu încrezător.
-Atunci haide sa plecam...
Ne-am îndreptat spre usa si am părăsit casa bucuros,așa cum speram ca m-a voi si întoarce.
CITEȘTI
Hoţul Vrăjitor
AksiyonMa numesc CONNwear.Sunt un ucenic de vrăjitor în vârstă de 12 ani,fost hoţ pe străzile din orasul Welmet.Am fost abandonat de mama mea când aveam 9 ani şi de atunci mă descurc singur.