Cascada-Everytime We Touch şarkısını slow haliylede dinleyebilirsiniz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gizeeem.Evde misin?Ben geldiiim.
Ve odanın kapısını açtım... Açmamla şaşırmam bir oldu.
Gizem ve yanında da başka bir erkek vardı.Bizim odamız da hem de üst üste.Bildiğiniz öpüşüyolardı.Ayrıca Gizem'de yarı çıplaktı nerdeyse,Tövbe tövbe.
-Siz napıyosunuz burda? Hem de benim odamda.
-Mine açıklayabilirim...biz
-Biz ne Gizem...ne biz...sen neyi açıklayacaksın..bu nasıl açıklanır ki....Ben sana ne demiştim.Burası evimiz olacak ve buraya birbirimizden izinsiz hiç bir erkek gelmeyecek.Ben senden sadece bunu istemiştim.Tek şartım buydu. Ama sen ne yaptın şu hâline bir bak ...
Dedim ve yerde olan tişörtü alıp adama uzattım.
-Sende al şu tişörtünü.Çabuk giy... Terbiyesiz...Hiç utanmıyormusun...Koca adam olmuşsun...
-Neyden utanıcam canım senin de dediğin gibi koca adamım ben...
-Birincisi ben senin canın felan değilim, ikincisi çabuk çık odamdan yoksa polis çağıracam.
-Tamam be yemedik odanı.
-Terbiyesiz,sapık bir de cevap veriyor utanmadan.Çık cabuk odamdaann!
Dedim ve çocuk benim sinirlendiğimi anlayınca tişörtünü giydi ve hemen çekip gitti.
-Gerçekten ben anlamıyorum.Biz seninle bir anlaşma yapmıştık buna uymadın ve uymadığın gibi bir de yalan söyledin.
-Hayır ben sana hiç yalan söylemedim.
-Nasıl söylemedim ya daha bu sabah söyledin ben evden çıkarken.
BU SABAH (Geçmiş )
-Gizem ben dışarı çıkıyorum.1-2 saate gelirim.
-Tamam ama eve yaklaşınca haber ver.
-Niye eve kimi atıcan.
Bir an duraksadı ama sonra cevap vermeye başladı.
-Ne atması canım bir şeyler lazım marketten onları alman için.
-Tamam tamam kızma gelince çaldırırım.
Valizi alıp dışarı çıktım.
ŞİMDİ
Sabah ki olayı hatırlamış olmalı ki hemen acıtasyona başladı.
-Mine ben gerçekten çok üzgünüm.
-Bana üzgünüm numaraları yapma ben seni daha önceden de uyarmıştım.O çocukla o kadar yakın gezme diye...Neyse olan oldu...zaten artık bu evde daha fazla kalamam...
-Demek gidiyorsun nereye gideceksin hem de bu saatte..
-Seni ilgilendirmez bir yer bulurum ben.
O sinirle hazırlanmaya başladım ve önüme gelen ilk şeyi çantama attım.Sonrada hemen kapıya çıktım.Ben dışarı çıkarken Gizem hala üzgün olduğunu anlatmaya çalışıyordu.Ama ben zaten onu dinlemiyordum.Çünkü ben kuzenimi tanıyorum şimdi üzgünmüş gibi görünse bile yarın koşar hemen o çocuğun yanına gider.
Bu yüzden en iyisi onu hiç dinlememek yoksa laflarına aldanırım ve onu affederim.
Hazırladığım çantayı alıp aşağı indim.Şimdi ben nerde kalıcam.O kadar atar yaptın ama kalacak bir yeri düşünmeden indin Mine Aferin sana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AL GÖTÜR BENİ
Roman pour AdolescentsBu benim ilk hikayem votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum inşallah beğenirsiniz... :) Tüm hakları saklıdır.Bu isimle açılan ilk hikayedir.