2.

751 147 45
                                    

Ahoj!!

Jmenuji se Iwaizumi Hajime

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jmenuji se Iwaizumi Hajime. Stejně jako můj nejlepší přítel Oikawa chodím do třetího ročníku na Vyšší střední Aobajohsai. Nerad popisuji svou postavu, takže se raději podívejte na fotku. Navíc co popisovat? Jsem prostě jen obyčejně vypadající člověk a jsem s tím spokojený. Za to Oikawovi by nestačil ani celý sešit na jeho "dokonalost" .

No k mé osobnosti, co bych vám asi řekl? Nejsem introvert, ale zase přátelství sám od sebe jen tak nevyhledávám. Nemusím se bavit s každým a už vůbec mu všechno říkat. K tomu mi stačí volejbalový tým a ten nejotravnější kapitán, jakým je náš dokonalý král Oikawa. Jo možná jsem na něj trochu zlý, ale to jen kvůli tomu, že mě dokáže vytočit během pár vteřin. Dá se říct, že je kořením mého života. 

Jak už jste pochopili, mým koníčkem je volejbal. Nejsem zkrátka jako ostatní...nepotřeboval jsem tak nutně mít vztah jen, abych byl IN. Hlavně vidět každý den ztrápené obličeje těch nešťastníků mě nutí pochybovat o pravé lásce. Také jsem neměl rád alkohol ani kluby a podobně. Stačilo mi jednou ochutnat malé množství alkoholu a udělal jsem něco, čeho jsem litoval. Od té doby se Oikawa choval tak trochu divně. 

------------------------

Určitě se ptáte jak divně se to chová? Když jsme sami, začne se pokaždé vyptávat, proč si někoho nenajdu? Odpověď na tuto otázku dostal tolikrát, že je zbytečné ji očekávat znovu. Nebo má dny, kdy se prostě jen tak zeptá, jestli ho mám rád? Proč bych ho neměl mít rád? Vždy mě to akorát naštve. I na tuto otázku zná odpověď a stejně se pořád bude ptát. Pak jsem si ale uvědomil, že se ptá kvůli tomu, co se stalo na večírku u Hanamakiho, a já najednou nevím, jak zareagovat. Stejně jako jsem nevěděl ani druhý týden školy, kdy se mě ptal naposled. Nejdřív jsem na něj vyštěkl, poté mi to bylo hrozně líto. 

**,,Promiň, nechtěl jsem tak vyjet...mám tě rád, jsi přeci můj nejlepší přítel...a jestli se ptáš kvůli tomu, co se stalo minulý rok, bylo to jen jednou..." řekl jsem a zmínil to, co jsem zmínit nechtěl. Hajime ty jsi takový tupec, co jsi to zase udělal?
,,Promiň...ještě někam musím, uvidíme se zítra." řekl jsem ještě a rozeběhl se pryč. Ano, prakticky jsem utekl, tak jak to dělávám už několik měsíců od toho incidentu. Proč mě jen zmíňka o tom tak vyvede z míry? 

Pokračování příště...

Nebojte se, brzy se dozvíte...

S láskou Vaše Tsukki <3 

,,Otevři oči!&quot; [IwaOi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat