7.

613 136 30
                                    

Ahoj!!

Věnováno who_is_Erik 😊😊

Chtěl jsem jej zastavit, ale nemohl jsem tak za strachu učinit. Stál jsem na místě a jen jsem díval, jak se vzdaluje čím dál tím více. Že by se snad pomalu začal plnit můj sen? Jen to ne. Už dlouho byl mimo můj obzor a abych nepřišel pozdě, rozešel jsem se též do školy. Stále jsem přemýšlel nad jeho slovy. Třeba si chce opravdu jen pročistit hlavu a možná bych mu měl dát nějaký prostor a tolik to nehrotit. Možná...

Když jsem přišel ke škole, spatřil jsem jej s Eiko. Měla třídu vedle nás. Milá, usměvavá a především tvůrčí dívka. Kreslila, ráda psala, vyráběla pro ostatní všechno možné a nebylo snad nic, co by nezvládla. Jen mě překvapilo, že se baví zrovna s Oikawou. Čemu se pořád divím? Je to Oikawa. Každá dívka po něm touží a křivdil bych mu, kdybych řekl, že já ne. Toužil jsem po něm, ale nezničilo by to naše přátelství ještě víc? To jsem přeci nemohl riskovat. Jen jsem kolem těch dvou prošel a šel až ke skříňkám si přezout boty.

...opravdu jen možná...

--------------------------

Byla roztomilá, jak se styděla. Vytáhl jsem z tašky její blok a vrátil jí ho.

,,Cítím se trochu trapně, že jsi viděl moje kresby." řekla tiše.

,,Viděl jsem jen tu jednu, nechtěl jsem ti prolejzat sešit bez dovolení." usmál jsem se na ni. Oddechla si a též se usmála. Teď jsem měl celkem zájem si všechny obrázky prohlédnout. Vypadalo to jako by skrývala nejakou ne pro všechny oči vhodnou kresbu.

Zahlédl jsem v dálce Iwaizumiho, jak se blížil k nám. Myslel jsem, že třeba zastaví a pozdraví nás, ale on jen šel s prázdným výrazem dál. Někdy jsem ho nechápal. Přeci jen...to on chtěl, abych zapomněl na událost minulého roku a držel si mě dál od těla. A když tohle udělám já, najednou vypadá úplně zničeně? Nutí mě být ještě víc zmateným, než jsem. Přestal jsem naň myslet, jelikož už se mi zase vracely nepotřebné vrásky na mou skvělou pleť.

,,Vy jste se s Iwaizumim nepohodli?" optala se. 

,,Ne to ne, ale potřebuji si od něj odpočinout." odpověděl jsem s úsměvem. 

,,Nechtěla bys dnes někam zajít?" zeptal jsem se, abych změnil téma, a předem čekal kladnou odpověď. 

,,Můžeme, budu jedině ráda." 

Kdo by se mnou nešel rád? Aspoň se na chvíli zbavím svých ostatních fanynek, když mě s ní uvidí. 
,,Už bychom měli jít, o přestávce za tebou zajdu a domluvíme se." ještě jsem řekl a šel.


Pokračování příště...

,,Otevři oči!" [IwaOi] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat