Story of my life~~~~~~~~~~
Taehyung ff ʕ'• ᴥ•̥'ʔ
______________________
Ka hming chu Jung Soobin ania. Kum17 ka hmang mek bawk. Kan chhungkua hi chhungkaw hausa kan ni lem lo a,mahse harsa lutuk erawh kan ni bik chuanglo. Seol ah ka pianga, Nau mipa pakhat ka neia a hming chu Jung Hoseok ani.
Kum3 ka nihlai leh ka nau kum1 mi lek anihlai chuan ka nu leh pate chu an inthen a. Kapa hian zu a in thin avangin an in hau fo thin.
Kanu chuan kan unau chuan mi inah min hnutchhiah in min kalsan a,mahse ahnu lawkah ka pa chuan min lo zawng chhuakin min hruai haw leh a.
Karkhat pawh a tlin hma chuan ka pa chuan zu in leh tan in keini unau chu thenawm khawveng hriat khawpa khawngaih thlak kan lo ni ta a. A hnu lawk chuan Ka pi leh ka patea te chuan kab chanchin chu lo hria in Ka pa zurui reng lak atang chuan la hrangin min enkawl ta a.
Kum te alo liam ve zel a Ka Patea a hna avang chuan keini pawh kan chhungin Daegu ah kan pem ta ani......
Kum 17 ka nih chuan tleirawl sâng vak lemli,hmeltha ve tak kan veng pawh in a an sawi hat² leh vengdang te leh kan school boys pawhin an star rawn kalo ni ve tawh a mahse ka nungchang erawh zawiawi lem lo tak,ngaihdan anga thil sawi phawng phawng chi,Lerh ve pangai tak kalo ni ve a, ngaihzawng neihloh lai pawh ka nei ve mang ngai lo. Mipa hi engah teh vak ka ngai ngailo a,Chhelo ka tihdeuh chu ka nihpuia,ka hne hunah ka then leh a a chang phei chuan ka kawp vel mai² thin.
High school ka kal meka thianho bik hi kan awm a,kei Beni,Lucy leh Thelmai te kan ni a,kan schoolah chuan hmeichhe lar ber ang kan ni ve a,Daegu kan awmtirh atang hian kan in kawm ngaih nghal em em a tunthleng hian kan la inzui reng. Kei ang lo takin ka thiante chu an lerh lo hle, ngaihzawng erawh an nei ve zeuh zeuh.
Sunday ania kei leh Thelmai chu inkhawm turin kan kala,Thelmai chu ahma zana ka bialpa Tao nen kan inthen thute chu ka hrilh a,"bialpa neih leh vat angai ani" ka tih lai tak chuan kan veng tleirawl pakhat chu step ah hian amahin muang changin alo chho hne hne a.
Mittla lo lek chuan kalo en char char a. Thelmai chuan ka tukhum a beng zeuh pah chuan,"Awiii....Jung Soobin i va han lerh ve chiang tak😆,i next target ka hre nghal mai."
" Ka lo duhlo maithei asin"
"Mit pawh khapna chang hrelo khawp a i melh khaa....i duhlo anga maw nang hian?"
Chhan ngaihna ka hre tawhlo ka nui tawpa.
Thelmai lah chuan min nuih nasa mai."Nui tawh lo teh biakin kawtah kan awm hi"
"Awle2 ka in sum thei thlawwtlo alawm"
"Tak²ah tunge a hming khah saw² Yoona nau kha ani lo ami?"
"Niee...Taehyung anih saw,ala naupang anian aw i nau nen an in rual"
"Ka catch them young anga ni mai lawm"
"A number neihdan kalo zawng ang"
"Awii Thelma ka hmangaih che"
A biang ah chuan ka chuka,ka tukhumah chuan min beng leh a.
Nui ver ver chung chuan biakin chu kan pan ta a.Inkhawm kan ban chuan kan thianho chu Lucy te inah chuan thil ei turin kan kal khawm a,thil kan ei zawh chuan kan inthlaka, kan leng leh ta a.
........T-S.........🕧
Monday zing kar ania,Tui taka ka mut lai chuan ka chungah hian mipakhat hian min lo delh a,a rit ka tih em avang chuan ka harh kawk thei.
Ka han en chho a Beni lek alo ni."I ninawm i rit si ka muhil theilo"
"I thawh hma chu ka delh dawn che"
"Nih ka tho anga tho rawh aw"
YOU ARE READING
~I fell in love with the Devil~. Taehyung Ff (Completed)
Genç KurguKa tette atanga ka hriat tawh engah mah ka ngaih ngailoh laka vawi leh khata ka luanliam thut dan leh mithar ka tawn dan chu