1

14 0 0
                                    


Hadi ama rosé bu onu salak yapmaz!

jisoo hala beni savunmaya çalışırken rosé hala salak olduğumu söylüyordu.
jennie yemekhaneye göz gezdirip kimsenin bize bakmadığından emin olunca kızlara bakıp gülüyordu sanırım tarafasızdı.

Bu kavganın bitmesi gerek yoksa rosé patlayacaktı, rosé her fikrini sonuda kadar savunur ve karşı taraf kabul edene kadar susmaz, bu yüzden duruma el atıyorum.
Sahte bir şekilde boğazımı yemizleyerek dikkatleri üstüme topladım ve bakışlarını rosé ye çevirdim..
evet rosé sırf kafa kafaya çocukla çarpıştım diye bu beni salak yapmaz sadece sakar yapar ve biliyorsunuz sakar biriy-

Tam lafımı toplamışken jennie kötü gülüşüyle lafa daldı ve evet bu seni salak yapmaz ama çocuğu gördüğün gibi aşık olman salak yapar..donum kalmıştım jennie'ye sinir ve hayel kırıklığı ile bakim sen artık benim 1.karım fln değilsin hi...
arkadan jisoo gülmemek için ağzını kapatıyor , rosé ise 1. Karım olacağı için mutluluktan havalara uçuyor ama biryandan da sırıtıyordu.

Cidden komikti, ama ne yapabilrimi ki çocuk çok yakışıklıydı siyah hafif uzun saçları belirgin yüz hatları aaaa bide çarptıktan sonra benim için endişelenmesi ağağ ölecem galiba.

Düşüp düşüp kalkıyorum.
Artık o benim ulaşılmaz aşkım olcakti, evet ulaşılamaz çünkü herkes ona aşık yani ben öyle düşünüyorum çünkü bütün kızlar peşinde koşuyor ve kim koşmaz ki .ama kızları anlayamıyorum nasıl bu kadar cesurlar, ben aşık olduğumu söyleyemezdim ya kelimeler benimle mezara kadar gelirdi.

Biraz utangaç biriyimdir ! uzun ve cezbedici düşüncelerimi kızlar bozdu. "hadi bahçeye çıkalım" dedi rosé kızlarda onu onaylayınca masadan kalkıp bahçeye indik.Bahçeye göz gezdirdiğimde çok kalabalık değildi basket oynayan çocukları çardakta oturmuş barbi bebek kızları ve etrafta dolaşanları saymazsak.

Yavaşça bizim mekana ilerlemeye başladık aslında sadece ağacın altında yani gölgede ve heryere eşit uzaklıkta basketçi çocukların kaslarını görebileceğim kadar yakın ama gürültü şeyleri duyulmayacak kadar uzaktı yani mükemmmel konuma sahip bir masaydı sadece biz oraya mekan diyoruz çünkü orası bizimdi bütün okul bunu biliyordu.

Bu yıl okulun en büyükleri bizdik ve kimse bize birşey diyemiyordu bu yüzden ne istersek oluyordu ama zaten buraya kimse gelmiyordu.

Jisoo gözlerini kızmış namjoona bakarken bir yandan bize bir şeyler söylüyordu namjoon jisoo'nun sevgilisiydi uzun süredir sevgililer ve çok iyi anlaşıyorlar jisoo'nun aşırı kıskançlık krizleri hariç onun dışında mükemmel çiftler.

Onların dışında jennie taehyung'dan hoşlanıyor ama duygularını kabul etmiyordu üstelik taehyung'da jennie ye karşı duyguları olduğu çok belli,ama hala ikiside farkında değil ,umarım biri bir gün adım atar.

Sıra geldi sincap rosé ve jimin'e , rosé yi çok uzun yıllardır seviyormuş ama rosé ye hiç söylememiş sonra bunlar liseye geçince jimin rosé ye açılmış sevgili olmuşlar çok tatlı bir çiftler çocuk gibiler ikiside saçma sapan şeylere kızıyor yada ağlıyorlar.

Bense jacksına aşıktım yani öyle sanıyordum ama ilişkimiz hiç iyi değildi çünkü o beni sevmiyordu ama ben hiç fark edememiştim zaten edince çok üzülmüştüm ve ondan ayrılmıştım uzun süre sevgilim olmadı yada aşık olmadım takı o çocukla çarpışmama kadar, gördüğüm gibi kalbim hızlanmıştı onu daha önce hiç görmemiştim.

Okula yeni gelmiş olmalıydı diye düşündüm ki doğru çıktı çocuk okulda yeni ama sanki 4 yıldır bu okulda gibi davranıyor hatta şuan onu görüyorum basket sahasına ilerliyor basket sahasındaki namjoon, jimin, yonngi ve taehyung'un yanına ilerliyordu yanlarıma gelince birşeyler söyledi sonra yanındaki sporcu çantasını sahanın kenarına koyup erkeklerin yanında oyuna başladı.

İşte tam şuanda şok geçiriyordum bu çocuk bide basketçi miydi ?! gerçekten bendeki şans kimsede yok bu çocuk bana baksın adımı değiştireceğim cidden...

10 dakika boyunca çocuğun top atarkenki kaslı kollarını, terlemiş siyah saçlarını izledim ama sonra bir şeyin farkına vardim bu havalı yakışıklının adı neydi bunu öğrenmek kolaydı ama hemen merak etmiştim.

Mükemmel manzaramdan gözlerimi ayırmam gerkti çünkü dersin başlangıcını belirten o ses geldi okul zili cidden ahh..

Homurdanarak okulun girişine doğru yürümeye başladık.

Jennie bıkkınlıkla sordu "ders ne?"

Rosé dahada bıkkın bir sesle cevapladı "bokumsu fizik"

Aniden jisoo'nun öğürme sesleri gelince korku ile arkamı döndüm jisoonun kustuğunu sanmıştım ama bu fizik ile ilgili bir kinaye idi.

Evet zor bir dersti ama kaçışı yoktu bu yüzden öğrenmemiz gerkli öyle konuşuyorum ama çok zeki fln değilim okulun 7.sıyım yani hiç çalışmama aslında sadece zekiyim diyelim. Ama bizim aramızda en zeki namjoon çocuk hem zeki hem çalışıyor hemde spor faliyetlerine katılıyor üstelik okul 1.oluyor cidden inanılmaz bizim kızlar arasında en zeki benim yani öyleyim işte jenniede zeki ama notlar umrunda değil ,hepimizin notları iyi...Ama en çekilmez ve uslanmazlarız sürekli başımıza küçük belalar açıyoruz ve hocalar bize hep kızıyor ama ne yapalım çok eğlenceli.

Ders fizik ben ise 4. Sıradan cama bakıyorum çok sıkılıyorum ya..
Suratsız karıda sınıfa girdi suratını asmıştım ki kadının arkasından yakışıklı çocuk çıkmıştı.

Suratıma aptal şaşkın bakışlar oluşuyordu, kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı.
çocuk sınıfa göz gezdirip gülümsedi ve konuşmaya başladı:

"Merhaba ben jungkook umarım iyi anlaşırız ".

"Merhaba ben jungkook umarım iyi anlaşırız "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤍🤍🤍Vote 10

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤍🤍🤍
Vote 10

Merhabalar bu kurgu bir anda aklıma geldi ve çok heyecanliyim umarım seçerek okursunuz ve unutmayın sandığınızdan daha fazla sır var...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

enjoy the deathHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin