Тейонг за последен път огледа външния си вид в огледалото. В този момент се чувстваше много нервен и едновременно с нова много ядосан.
Днес беше дълго чакания петък,в който той и Сорн бяха домакини на Сана и Юта. Ядосваше се,защото след всичко случило се тя така и не се отказа от тази вечеря. Даже даваше зор на прислугата цяла вечер,за да може всичко да бъде перфектно.
Не искаше да знае какво е намислила,а просто искаше да зърне любимия си. Двамата се бяха разбрали в седмицата преди тази вечеря да не се виждат,за да може Сорн да не заподозре още нещо. Говореха си нощен до късно,но не беше същото. Не беше същото като да го прегърне или целуне. Липсваше му всяко нещо у японеца и едва се сдържаше да не отиде при него всеки момент.
Докато слизаше по стълбите се засече със Сорн. Тя се беше облякла в светло червена рокля,а на лицето си носеше възможно най-фалшивата и заедно с това подмолна усмивка.
-И се дръж подобаващо пред гостите,ако не искаш нещата да загрубеят.-каза му тя и бързо го подмина,като не забрави да удари рамото си в неговото.
Тейонг искаше всичко тази вечер да свърши възможно най-бързо. Нямаше нервите,за да се прави на клоун цяла вечер. Истината обаче беше,че ще ше да се преструва само пред Сорн,защото двамата японци бяха наясно с всичко случващо се. Ще ше да я разиграва така както тя него в продължение на години.
Слизайки по стълбите,вече беше забелязал гостите им. Погледа му попадна на японеца,който изглеждаше невероятно с костюма си. Дали ще ше да изглежда още по-добре без него?Тейонг мислено си удари шамар заради глупостите,които се въртяха в главата му. Как въобщо можеше да мисли за нещо подобно при тази взривоопасна обстановка.
-Хайде ела те в хола.-подкани ги тайландката.
Държанието и беше прекалено мило,но и не беше тайна колко всъщност фалшиво беше.
-Е Юта. Майка ти сигурно вече е тук.-заговори го Сорн.
Юта я погледна с усмивка. Не знаеше какво се опитва да направи,но и не смяташе да вдига скандал или нещо подобно още сега.
Сана от своя страна се опитваше да не поглежда към другото момиче. Беше се толкова ядосала след случилото се с Джаксън,че можеше още тук и сега да я удуши. Това момиче въобщо нямаше ли някаква доброта в себе си,поне една малка частица.
STAI LEGGENDO
Dangerous kiss
Storie d'amoreКакво би станало ако се срещнеш отново с човека разбил сърцето ти? Дали ще позволиш да се влюбиш в него отново? Нещата дали ще са същите? Определено не, но дори когато нещата изглеждат непростими любовта намира начин и път към всеки.