Ști cum vine vorba, *dacã ai lãmâi faci limonadã* dar nu merge la fel și în dragoste. Așa mi se întâmplã și mie, sunt îndrãgostit de cel mai bun prieten încã din clasa a 9 în secret iar el nu știe, umblã cu toate fufele din liceu, iar pe mine mã vede ca pe un simplu amic pe care se poate baza...
Prezent...
Mã numesc Popovici Radu și am 17 ani și sunt gay, da ați auzit bine sunt gay și îmi plac bãieți iar singuri care știu de asta sunt: frații mei mai mari, pãrinți mei și dragele mele prietene Alex și Teo. Sunt împreună cu cele două nebune,care îmi sunt ca niște surori mai mici în aceeași clasă, deși nu prea îmi place unde sunt repartizat dar măcar mi-am făcut două prietene care îmi sunt de nădejde. Dar sa trecem peste, uitama in fața băiatului pe care îl plac dar și îl urăsc din cauză că se ia de prietena mea Alex.
- De ce ești un bou și te iei de o fata doar pentru că nu e genul tau?!*spun cu curaj bucurându mă că îl pot înfrunta*
- O vai prințul pe calul alb a venit să o salveze pe micuța lui prințesa*spune în batjocură, Dragoș marele "prost" cum spun fetele*
- Scutește mă cu asta prost ce ești!*mârâi și strâng din pumni, deși îl plăceam era totuși un bou de se ia de prietena mea*, în spatele meu apare și Teo pregatindu-se sa ii de-a una dar auzind-o pe Alex suspinând se calmează, împreună cu ea o ajutam pe Alex sa se ridice și plecăm in sala de recreere pentru a o calma pe mica sensibilă.
(Sala de recreere)O așezăm pe una dintre canapele, Teo o ia în brațe iar eu verific daca iar a ranit-o. Oftez când văd încheieturile mâinilor vineții, mârâi frustrat pentru că el se ia de ea numai când nu sunt eu și Teo, pentru că știe că amândoi am făcut și facem sala și știm să batem, Alex fiind mica noastră scumpete care nu-i place violența și uite așa eu cu Teo trebuie sa o apărăm de astea.
- Alex care e cauza de care sa luat de tine iar?*o întreabă Teo calma deși știu că e nervoasă*
- P-pai vroiam sa vin după voi in curte dar Dragoș îmi tăia calea spunând că nu am niciun drept să trec*oftează și își trage năsucul Alex*
- Asta se ia de tine numai când nu suntem cu tine, ce fricos poate fi jegul*mârâi și îmi trec mana prin părul lui Alex știind că așa o calmez*
- Ăstuia îi trebuie o bătaie buna sau o bătaie soră cu moartea*spune Teo iar eu cu Alex chicotim*
- Mersi că ați venit*spune Alex și ne ia în brațe*
- Nu ai pentru ce micuțo*spun eu și Teo la unison și râdem*
Ne ridicăm.....*Salutt lume vă anunț că am inceput sa scriu și la acesta carte sper sa va placa și să votați sau sa comentați.
#vapupicesc
CITEȘTI
De ce să te iubesc...?
Non-Fictioneste vorba de o prietenie care se dovedește a deveni o relație cu complicați