Bylo přesně 2:00 hodin v noci a já se pořád ochomejtal v koupelně, co jsem tam asi dělal...né ty vole honil jsem si tam péro vy uchyláci.. ne. Právě jsem ze sprchoval měl jsem po šichtě, pracuju v maličké kavárně, dostávam tam akorát peněz proč ne?. Dal jsem si ručník kolem pasu protože v týhle čtvrti jsou docela uchylný, čumí všem do oken a pak si tam honí šulínky nebo pičky.
Šel jsem rovnou do pokoje, měl jsem spojenou koupelnu s pokojem takže super. Sedl jsem si na postel a vzal si fotku mých rodičů a mojí sestry do ruky, chyběli mi... umřeli při autonehodě.. já naštěstí ne, měl jsem v ruce plyšáka, a ten mi zachránil život.. pořád ho mám v posteli.... né že jsem malý fakan ale můžu přece mít ve svý posteli co chcu ne? Můžu tam mít vibrátor a nikomu to nemusí zajímat. Dal jsem fotku zpátky na poličku, lehce jsem se usmál.
Ještě mi kapalo z hlavy voda, tak jsem si je lehce utřel. Zvedl se a došel jsem ke skříni, vzal si černé kraťasy na spaní, JISTĚ že jsem si vzal i boxerky přece nebudu chodit po bytě a aby mi lezlo péro ven z kraťas to fakt ne. Oblíkl jsem se, na triko zvysoka seru, protože se vždycky zapotim když se dívám na péčko. Né dělam si prdel, nikdy jsem se na péčko nedíval.
Přišel jsem k oknu, AHAAA! Já to říkal někdo mi čuměl do okna dalekohledem, nějákej děda na vozíčku, honí si šulina. FUJ na to se dívat rozhodně nebudu. Zatáhl jsem žaluzije a záclony. Pro informaci nesměju se z lidí na vozíčku ale je to prostě nechutný když si šedesátiletej děda honí klobajdu nad klukem nebo holkou kterýmu je 20.
Lehl jsem si na postel, čekl ig, nic novýho... tak jsem přidal fotku na ig.
@ TaeTae. • • •
❤️ 1830 liku
Liked by _Nam_Joon_ and others
TaeTae zas je tu nuda🌊🔥Zlobivej_: sexy nechceš mi poslat dick?😏💦💦🤤
_Nam_Joon_: na tuhle fotku někoho zbalíš kámo😂👌🏻
.
. TaeTae: No už se tu někdo....ozval😂Někdo mi napsal na Snapchat....
Daddykook vám chce poslat zprávu
Podtvrdit-nepodtrvdit
Dám tam podtvrdit nic se mi stejně stát nemůže....ale trochu si z něj udělam prdel haha!! Vyfotil jsem se v zrcadle v boxerkách a sexy póze a k tomu napsal:
"Pojď za mnou a ojeť mě hrozně moc"(Víte jak to na Snapchatu chodí jak tam do prostřed fotky napíšeš co chceš)
Poslal jsem mu to a čekal na odpoveď, chtěl to udělat jako omyl haha!!
Počkám si..Za 5 minut později....
OMG on mi fakt odepsal noo spíš mi poslal snap, když jsem ho otevřel zděsil se...———————————————————-
Další díl bude za nějáky hezký komentík děkujii!
Sorka za chyby to se stane všem-Sára😏❤️
ČTEŠ
~Pomoc!~ |Taekook|
Fanfiction"Taehyung je jednadvacetiletý kluk který žije sám v paneláku ve městě Daegu. Jedno dne se stane něco co někdy netušil... 🏳️🌈boy x boy🏳️🌈 18+ stuff (stejně si to přečte každý 10 letý dítě) •!upozornění! V skoro každém díle je uchylnost (víte co...