Вже не місцеві хулігани

24 2 0
                                    

Поїла і лягла спати.
На наступний день я одягнулася, поїла і пішла до школи. Сьогодні я вирішила поговорити з директором на рахунок Хосока. Вирішила на кінець уроків. Чимин з Техеном пішли додому бо їм треба зробити домашню роботу, ще уроки. Я зайшла до нього в кабінет.

- Добрий день! Можна? - запитала я.

- Ли Халей? Так заходь. - сказав директор.

- Я хотіла поговорити на рахунок одного хлопця. - сказала я.

- Сідай. - сказав директор.

   Я сіла за крісло.

- То про кого ти хотіла поговорити? - запитав директор.

- В мене є найкращий друг, Чон Хосок. Він теж любить танці, але не ходить в школу... Він, може приєднатися до колективу? - запитала я.

- Не знаю. - відповів директор - Для цього треба шоб він хоча б відвідував школу. Ходив на уроки. Ти розумієш про шо я?

- Так. - відповіла я - Тобто якщо він буде навчатися то зможе приєднатися до колективу?

- Так. - відповів директор.

- А знайдеться місце для цього хлопця і двох його друзів? - запитала я.

- Звісно. - відповів директор - Ось даже якщо вони захочуть то можна сьогодні до 20:00 провести бесіду і вони почнуть з завтрашнього дня відвідувати школу.

- Добре. - сказала я - Можливо сьогодні я з ними до вас прийду.

- Буду тут вас чекати. - сказав директор.

- До побачення. - сказала я і вийшла з кабінету.

   Я направилася до хлопців, але до мене подзвонив тато.

- Алло?! - сказала я.

- Алло. Халей ти де так довго? - запитав тато.

- Я просто була в директор. - відповіла я.

- Чого ти там була? - запитав тато.

- Та обговорювали графік колективу, про який я тобі говорила. - сказала я - Ти чого дзвонив?

- Я зараз збираюся і їду до бабусі Лі. - сказав тато - Десь мабуть на неділю, або більше.

- Чого? - запитала я.

- Та вона шось в селі при хворіла, заодно допоможу по господарству. - сказав тато.

- Понятно. - сказала я.

- Так тебе в дома саму залишаю. Я тобі довіряю. - сказав тато - Гулянок не робити, час від часу буду дзвонити. Гроші буду присилати на картку.

- Добре. - сказала я.

- Все пака. - сказав тато.

- Бабусі привіт перекажеш. - сказала я - Пока.

   І я кинула слухавку. Все таки я пішла до хлопців бо на часах було 16:45, щоб встигнути. Через 10 хвилин я була коло хлопців.

- Привіт хлопці! - сказала я.

- Привіт! - сказав Чонгук.

- Привіт. - сказав Юнги.

- Привіт! - сказав Хосок.

- В мене для вас новина! - сказала я.

- Яка? - запитали вони в один голос.

- Короче, Хосок. - сказала я - Тобі шоб поступити в колектив, треба хоча б відвідувати школу.

- Блін. - сказав Хосок.

- Але місце на навчання є на тебе і на Юнги з Чонгуком. - сказала я - Головне сьогодні до 20:00 прийти на співбесіду з директором.

   Хлопці після почутого переглянулися поглядами.

- А чьо, я можу в школу піти, давно не був. - сказав Чонгук.

- Ну якщо треба в школу, то я піду. - сказав Хосок.

- А ти Юнги? - запитала я.

- Ну якщо хлопці йдуть, то я тоже піду. - сказав Юнги - Я їм обіцяв шо завжди з ними буду.

- От і добре. - сказала я - Але треба батькам повідомити.

   Хлопці погодилися і кожен по черзі почав дзвонити і говорити батькам. Батьки по різному реагували. Але погодилися.

- То значить йдемо до директора, там обговоримо, ви дасте номера батьків і вони теж обговорять.

   Ми прийшли до директора. Вони обговорили все, хлопці дали номера батьків. Директор після нашого уходу передзвонив кожному і теж обговорили. А секретарка нас відвела в спеціальний магазин і дала всі потрібні речі. Форми, книги, зошити і інше подібне. Батьки пізніше за все заплатили. Ми вже о 19:57 ми йшли додому.

- Кстаті йдемо до мене додому поїсте. - сказала я.

- В тебе ж дома батько. - сказав Чонгук.

- Він поїхав в село на тиждень а то і більше. - сказала я.

- То йдемо. - сказав Чонгук.

   По дорозі до мого дому ми зайшли в магазин і кожен купив собі їсти. Прийшли ми до мене додому о 20:50.

- Проходьте в кухню. - сказала я - Ставте все на стіл, а я переодягнуся.

- Окей. - сказав Хосок.

- Ага. - сказав Юнги.

- Тіко давай бігом. - сказав Чимин.

- В нас є сюрприз. - сказав Чонгук.

   Я пішла в свою кімнату. Мені було цікаво шо за сюрприз, і по ходу вже знала шо за сюрприз. Я переодягнулася в майку і шорти. Волосся зібрала в пучок. Але коли я взяла в руки телефон, то побачила на екрані пропущений дзвінок, від...

Бийся до кінця!/Fight to the end!Where stories live. Discover now