Capitolul 26

52 0 0
                                    

Mă întorc la aceștia, Emma uitându-se insistent la mine.

"Ce a vrut băiatul ăla?".

"Mi-a cerut să dansăm." Ea face ochii mari iar Ethan și Martin sunt țintiți cu ochii pe mine.

"De ce nu te-ai dus?" Ridică vocea.

"Pentru că.." Mă întrerupe.

"Du-te! Acum! Du-te și dansează cu el.".

"Emma chiar.." Iar mă întrerupe. Se dă jos de pe piciorul lui Martin și vine la mine, ridicându-mă de umeri.

"Ori te duci tu, ori mă duc și-l aduc aici." Îmi spune iar eu oftez. Nici măcar nu știu să dansez, sunt beată, și probabil o să vomit pe el.

Mă îndrept spre băiatul de mai devreme care mi-a cerut să dansăm, care ținea un pahar în mână.

"Bună! Te-ai răzgândit?" Îmi zâmbește. Are un zâmbet frumos care mă face să ma holbez câteva secunde la el.

"Ă, da!" Îi spun iar acesta se apropie de mine și mă ia de talie.

"Ai venit la momentul potrivit." Spune și-mi strânge mai tare talia cu mâna lui. Era o melodie destul de lentă, dar nici măcar pe asta nu știam să dansez.

"Lasă-te dusă de val." Îmi spune la ureche. Mă simțeam inconfortabil dar încercam să fac să pară că mă simțeam bine. Mă mai uitam câteodată la Emma, care se uita la noi și aplauda.

Acesta îmi întoarce fața, lipindu-mi spatele de corpul lui.

"Ă, c.." Mă întrerupe.

"Stai liniștită, e doar un dans." E foar un dans? Eram lipiți unul de altul.

Acesta își pune ușor mâinile pe coapsele mele și le mișcă lent. Îi simt respirația calda pe gâtul meu, însă eram prea beată pentru a mai reacționa așa că, m-am lăsat dusă de val, așa cum a zis el. Îmi pun mâinile peste mâinile lui și închid ochii, lăsându-mă cu capul pe umărul lui. Acesta îmi oferă un mic sărut pe gât iar eu zâmbesc.

"De-ajuns, omule. E beată și nu știe ce face." Deschid ochii și-l văd pe Ethan în fața noastră, însă amândoi continuăm să dansăm. Eu râd scurt dar el nu are nicio reacție.

"Contează dacă e beată sau nu? Se simte bine și asta contează." Îi spune băiatul lui Ethan. Ethan îmi apucă încheietura și mă îndepărtează de băiat. Se uită la mine lung dar nu-mi spune nimic.

Îmi forțez mâna pentru a reuși să scap din strânsoarea lui și mă opresc. Acesta se oprește și se uită nervos la mine.

"Ar trebui să-mi mulțumești. Mai vă trebuiau câteva minute și v-ați fi tras-o în fața tuturor." Îmi spune iar eu înghit în sec.

"Doar dansam.".

"Asta e mai nou o scuză ca să te freci de cineva?" Mă enervez când aud asta.

"Nu mă frecam de el.".

"Dar ce făceai?" Chiar nu știu ce făceam. Sunt beată și simt că corpul meu reacționează cum vrea el.

"Dansam." Începe să râdă.

"Hai și dansează si cu mine așa." Glumești? "Sau cu orice alt băiat. Sau cu toți băieții, dacă chiar doar dansai.".

"Care e problema ta? E problema mea dacă mă frecam de el sau nu.".

"Nici măcar nu știi cum îl cheamă.".

"Nu așa e la chefuri?" Când spun asta, el se uită lung la mine.

"Ba da." Îmi spune scurt și pleacă. Se întrepta spre baie iar eu mă simțeam mai prost ca niciodată. Îmi venea să plâng în primul rând de rușine, dar și din cauza cuvintelor lui Ethan. Nu vreau sa accept ca are drepatate, dar chiar are.

Emma vine către mine cu gura până la urechii și mă ia în brațe.

"Fato! Ce a fost aia?" Mă întreabă râzând. Îi zâmbesc forțat și fug spre baie pentru a-mi cere scuze de la Ethan. Nu știu mai exact de la ce, dar o s-o fac.

Când deschid ușa, îl văd pe el cu o blondă, sărutându-se agresiv. Era ciudat să plec așa că intru într-o toaletă repede, fără a mă uita la ei.

Mă simțeam de parcă mă sufoc așa că-mi desfac doi nasturi de la cămasa și mă așez pe toaletă, așteptând ca aceștia să plece.

"Vrei să mergem sus?" Îl întreabă blonda pe Ethan.

"Neh. Du-te singură." Îi răspunde.

"Nu vrei.." O întrerupe.

"Nu." Aceasta râde sarcastic și pleacă, trântind ușa după ea.

"Te simți bine?" Mă întreabă Ethan imediat după ce pleacă blonda.

"Da.".

"De ce ai venit?" Mă întreabă direct.

"Cum adică de ce am venit?".

"Știai că sunt la baie." Decid să ies din toaletă, îndreptându-mă spre qiuvetă, acesta stând răzâmat de perete.

"Îmi era cald." Îmi ud puțin gâtul cu apă iar când mă uit la mine în oglinda imensă, observ că nu am închis nasturii la loc. Mă întorc repede cu spatele la el și îi închid. Cum naiba am uitat? Sper că nu a observat.

"Bine." Răspunde sec.

"Îmi pare rău de ce am făcut. Sunt conștientă că ai avut dreptate în tot ce ai zis." Îi spun iar acesta rânjește.

"Te înțelegi bine cu Em?".

"Da, chiar nu m-aș fi așteptat să mă înțeleg atât de bine cu el." Îi spun iar el se apropie mai mult de mine.

"Ai grijă să nu pui suflet." Când aud asta, mă topesc. Nu știu dacă e din cauza alcoolului sau din cauza ca a fost prea drăguț.

"De ce? E ceva ce nu știu?" Se uită la mine și-mi zâmbește.

"Nu știu. Doar ai grijă." Simțeam ceva necunoscut în mine. Simțeam ceva diferit atunci când mă uitam la el.

Fata aceea blondă intră în baie, furioasă. Oprindu-se și uitându-se la noi doi.

"Pentru asta m-ai lăsat?" Asta?

"Ești plictisitoare." Îi spune Ethan blondei iar aceasta se face roșie ca racul.

"Asta arată mai plictisitoare decât mine." Dacă mai spune o singură dată ceva de mine, o să mă bat pentru prima oară cu ea.

"Nu e." Mă ia lângă el și mă apucă de talie. Rămân stană de piatră.

"Tu de ce nu zici nimic, iubita? Ți-e rușine câ te-am demascat?".

"Până la urmă care este motivul tău aici?" O întreb iar ea începe să râdă.

"Am vrut să văd pentru cine mă refuză. Credeam că ai gusturi." Se uită la el iar eu beată fiind, tot mă simt rănită.

"Are. De-aia te-a refuzat." Îi spun și îl iau cu greu de guler pe Ethan, sărutându-l. Nu știu ce a fost cu pasul acesta îndrăzneț, pentru că acum simt că nu mai am corp.

Instagramurile personajelor:
@joeline_sommer
@ethan_.williams
@andrew.drash

DAR NOIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum