Şizofren

105 0 0
                                    

Merhaba arkadaşlar hikayeyi oylamayi ve yorum yapmayi unutmayin sevgilerimle :)

Pazar günü sıcacık yatağımda yatarken yan dairemizdeki gürültüden uyanıverdim . İçimden küfür ediyordum" amınıza koyayım pazar pazar nedir bu gürültü yaa"

Birkaç saat sonra kapımız çaldı ve yeni taşınan komşumuz Eda ablaydı.

Eda abla gözleri göz bebeğinin dışında , etrafı dikkatlice inceleyen ve ürkütücü bir yapıya sahipti .

İlk konuşmamizda ürkmüş olmalıyım ki betimbenzim atmış bir şekilde annemi çağırdım ;

- = ben

+=annem

~= eda abla

- Anneeeee yeni komşumuz geldiii

+Aaa Merhaba canım hoşgeldiniz Güle güle oturun ben Yasemin

~ merhaba Yasemin hanım ben eda dedi ve birazcik ayak Üstü sohbet ettikten sonra aksam üstü görüşmek üzere ayrıldılar.

Annem eve girdiğinde tedirgin bir bakış attı ve kardeşim Poyraz'ı çağırdı ve ;

+ Annecim sakın kimseyle asansöre binme " dedi

Annemin korkmuş yüzü her halinden belliydi ben hemen söze girdim :

- Çok ürkütücü degil mi ?

+ Evet , inşallah bir sorun yaşamayız

dedi .

Günler günleri haftalar haftaları kovaladı tam tamına 6 hafta geçmişti ve kapı komşumuz ruhsuz bir bedeni andırıyordu hâlâ . Okullar açılmış sabahları bina çocuk sesleri içinde boşalıyor ve akşamlarida farklı bir sessizlikle herkes evine çekiliyordu . Bunun sebebi ise akşamları pencereden dışarı bakan Eda ablaydı . Çocukların gözlerine sanki bir canavarmişcasina bakıyor ve onların psikolojisini bozuyordu . Sanırım Eda abla çocuklardan pek hoşlanmıyordu , çocuklarda ondan .

İki hafta sonra Eda Abla ve eşi bize yemeğe geldi ve yemekte bize ileride kendileri ve bizim için hiç hoş olmayan bir haberi verdi "HAMİLEYİM"

Bebek sağlıklı şekilde dünyaya geldi ve eve getirdiler. Yine ses başlamıştı anlayacağınız . Hergece " istisnalar hariç" sesten uyuyamiyorduk . Annem gündüzleri onların yanına gidiyor akşam üstü geri geliyordu . Eve geldiğinde bize Eda'nin bebeğe bakışlarinin farkli olduğunu anlatıyordu . Akşam yemeğinde yan komşudan sesler gelmiyordu , bir an tedirgin olduk ve ben anneme istersen bir bakalım dedim o da derhall dedii . Ben karşı komşunun ziline basarken içimden dualar ediyordum . Yaklaşık 2 dakika zile bastım fakat içerden bir ses gelmiyordu sadece kısık televizyon sesi ...

Annemler ve bina sakinlerinin yardımıyla yan balkona atladım ve balkondan evin içine girdim . Evin içerisinde garip bir koku vardı nasıl anlatsam tütsü kokusu gibi hemen dış kapıyı açtım ve annemlerinde eve girmelerine yardım etmiş oldum . Ben koşarak ebeveyn odasına giderken banyodan bir çığlık sesi yükseldi '' Cemallll beyyyyyyyyyyyyyyy" bu babamın sesiydi hemen banyoya gittik ve ne görelim ince bir neşter yarası damarını parçalamış ve oracıkta yığılıvermiş bir ceset . Polisler , olay yeri inceleme ekipleri ve savcı bizim sitedeydiler , uzun bir rapor tuttuktan sonra evin kapısına kilit taktilar ve bina girişine iki tane polis memuru görevlendirerek uzaklaştılar .

Ertesi gün pazar günü her pazar gibi değildi tüm site çevre mekanlarda Edayı ve daha çok küçük ve korunmasız olan minik Hira bebeği arıyorduk ama nafile hava kararmış herkes yeniden evine dönmüştü . Bizim evde derin sessizlik hakimdi . Annem ağlıyor babam annemi teselli etmeye çalışıyor Poyraz içerde televizyon izliyor , ben ve abimde kendi aramızda konuşuyorduk . Saatler böyle geçti sabah ezanı okunuyor annem namaz kılıyordu . Namazını bitirir bitirmez ayağa kalktı ve mezarlık dedi . Evett ya nasıl düşünemedik yakınlarda büyük mezarlık vardi , hemen polislere haber verip oraya yola çıktık . Tam tamına 30 kişi 25000metrekare olan Büyük Mezarlığa girmiştik . Herkes bir koldan dağılmıştı . Ben herkesin aksine arka taraflardaki mezarlarin olduğu bölüme koştum ve evet ordaydı Eda ve Hira .

Eda mezarlığa sarılmış yatıyor bebekte hıçkırarak ağlıyordu . Hemen haber verdim ve herkes gelmişti mezarlığın başına , polisler Edayı tutuklayip arabaya götürürken bebeğin mosmor olmuş vücudunu gördüğümde içim titremişti .

Polisler hız kaybetmeden Edayı ve bebeği hastaneye götürdu ve bizde arkalarindan gittik . Bebek acil müdahale odasina alınırken Eda akli ve sinir Hastalıkları bölümüne götürüldü . 2 ay sonra Ruh Ve Sinir Hastalıkları Şubesinden gelen habere göre kendini asmış . Annemler bunu öğrenince en çok Hira ' ya üzüldüler çünkü o ŞİZOFREN VE KATİL BİR ANNENIN ÇOCUĞU

ŞİZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin