Part 4

232 23 0
                                    

Harry's POV
I eto.Sedim ovde već...pa verovatno 15 minuta a Dejmon se neprestalno dere na mene.U suštini vrti istu temu već treći put i pita me ista pitanje,na koje nromalno samo pokušavam da odgovorim ali on mi nedopušta.Odustao sam od toga da mu odgovorim na bilo koje pitanje.Samo sam se izvalio u fotelju i nezaintereovano ga slušam.Konačno je završio svoje predavanje o tome kako nesmem da se približavam Mariji,o tome kako sam ja opsan za nju i još nekim takvim temama i konačno je seo na kauč ispred mene.Duboko je uzdahnuo pa izdahnuo te protrljao lice rukama i stavio laktove na kolena.
"Si me razumeo?"-upita me malo smirenije na što sam ja prevrnuo očima i rastegao ruke iznad glave.
"Da....Sad da pređemo na temu zbog koje sam došao."-rekao sam mu ozbiljno.
"Pričaj."-uobiljio se.
"Ima nova vrsta.Mnogo su jaki.Imaju taman ten i ne izlaze na svetlo.Zayn kaže da se hrane vampirima i ako te ogrebu postaneš jedan od njih.Nema ih mnogo ovde,tako da se nadamo da ćemo moći da ih poubijamo.U Riu ih ima mnogo."
"U Riu?"
"Da..."
Dejmon je odjednom zaćutao i zamislio se a ja sam ga samo promatrao.Znam da ima nešto na pameti ali ne znam šta mora mi reći.

Maria's POV
Uplašeno trčim kroz kuću i konačno dođem do neke sobe.Brzo zalupim vratima,nekako zaglavim kvaku i  počnem tražiti ključ.Nisam se ni dobro osvrnula oko sebe a on je već lupao na vrata.
"OTVORI!"-rekao je mnogo hrapavim i grubim glasom.
Uplašila sam se.Mnogo.Osetila sam kako mi noge klecaju.Tresla sam se od straha.Tiho sam zakašljala te pregovorila.
"Neću!"
"OTVORI PRE NEGO ŠTO RAZVALIM"-proderao se sa druge strane.
Brzo sam se osvrtala oko sebe kako bih pronašla ključ,no nije ga nigde bilo.Uhvatila me je panika.Vrata su se odjednom našla na podu i podigla mnogo praha.Počela sam kašljati i skliznula sam niz zid.Ispred mene je stao on.Bio je mnogo besan.Oči su mu bile tamno zelene,pa skoro crne.Žile su navirale kroz njegovu kožu na rukama koje je držao stisnule u šake.
"Sad se plašiš,jel'?"-rekao je zadihano i na licu mu se pojavio veliki osmeh.
"Nemoj..."-rekla sam uplašeno i molila ga da mi ne naudi.
On se samo glasno nasmejao.Uhvatio me ja za vrat te podigao u svoju visinu.Pribio me je uz zid i širom otvorio usta te su njegovi očnjaci postali još veći i izražajniji.
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"-proderala sam se iz sveg glasa.
I dalje sam bila u svojoj sobi,na svom krevetu.Mora da sam zaspala i imala noćnu moru.Da.Ovo je bilo jezivo.Mnogo.Kao da sam bila tamo.Kao da sam osećala njegov stisak oko svog vrata.Ličio mi je mnogo na nekoga.Samo ne znam na koga.Te očii...
Uspravila sam se u sedeći položaj i protrljala lice rukama.Srce mi je mnogo lupalo a ruke su mi se tresle,bila sam sva znojala.Odjednom je neko pokušao otvoriti vrata,ali nije uspeo.Nije mi se dalo ustalati pa sam se samo bacila na krevet pokrivši se plahtom.Začula sam veeliki prasak u sobi i neko je počeo da me drma.Nekako sam skinula plahtu sa sebe i videla Dejmona sa svoje desne strane a Harry-a sa leve.Vrata su bila na zemlji a ovo dvoje su me gledali kao da vide duha.
"Šta je sa vama?"-upitala sam ih a oni su i dalje tako buljili u mene.
"Kako smo se uplašili..."-rekao je Harrz sa nekim olakšanjem u glasu i uhvatio se rukom za prsa te se lagano nassmejao.
Osetila sam ruke oko svog struka.Okrenula sam glavu i ssudarila se sa Dejmonovom koja je bila na mom ramenu.
"Au"-tiho sam rekla pa smo se nasmejali.
"Opet noćna mora?"-upitao me Dejmon.
"Aha..."-pognula sam glavu.
"Šta si sanjala?"-upitao me Harry.
"Bolje da ti ne pričam..."-Dejmon mu je klimnuo glavom u znaku da neisptuje.
Izdahnula sam te opet legla a ovo dvoje su sedeli pored mene.
"Zima mi je..."-Dejmon je stavio ruku na moje čelo i širom otvorio oči.
"PA TI GORIŠ! IDEM TI KUPITI LEK-brzo je ustao i izašao iz sobe.
Pogledala sam Harry-a a on me gledao sam malim smeškom.Podigla sam obrvu i upitno ga gledala a on je pognuo glavu i nasmejao se tako da su mu se ucrtale rupice u licu.
"Šta se smeješ?"-upitala sam ga sa milimetarnim osmehom.
"Praviš probleme,mala"-podigao je glavu i pogledao me svojim smaragdnim očima.
"Ja? Nikad."-nasmejala sam se kao i on.
Približio je svoju glavu mojoj.Kroz telo me je prošla neka jeza.
"Jao što volim kad se smeješ"-uhvatila sam rukama njegovo lice i lagano ga štipkala.
"Ooooh! Stvarno? A do pre pola sata sam bio kreten?"-glasno se nasmejao a sam verovatno zacrvenela u licu.Brzo sam pokrila lice plahtom i čula kako se on slatko smeje.Otkrila sam samo pola glave kako bih ga mogla videti a on se i dalje smejao...

CreepyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang