(Innan du läser denna så vill jag förvarna dig att detta är en fortsättning på follow och även en del på headphones men mest follow och därför underlättar det om du läst i alla fall follow innan. Jag har bestämt mig för att det i största utsträckning blir korta kapitel eftersom jag inte ska känna någon press.)
__________________
Frågestund
Blogginlägg skrivet av Sofia Holm, publicerat 29/5-15 klockan 14:47
Vilka är faktorerna som har påverkat/förändrat dig mest av allt det senaste året?
- Att svara på den frågan är riktigt svårt faktiskt. Det finns mycket som både har kommit och gått ur mitt liv den senaste tiden, som bland annat mina vänner. För ett år sedan hade jag en bästa vän som jag då trodde skulle följa mig genom hela livet men det blev inte så, tyvärr. Vi började bråka med varandra och har sedan dess inte haft någon som helst kontakt. Sedan så var jag helt beroende av The Fooo (ni alla vet säkert redan vilka de är, för alla frågor ni har ställt i den här frågestunden handlar i princip bara om dem).
Andra grejer som påverkat mig är ju att jag har skaffat bloggen som från en början bara för för att jag skulle kunna dela med mig av min vardag till min familj som jag lämnade när jag flyttade ner till Stockholm. Det är helt otroligt att det faktiskt är några tusen som dagligen(!!) läser, det hade jag faktiskt aldrig trott när jag startade den.
Vad precis hände mellan dig och din bästa vän för ett år sedan?
- Som vissa kanske redan har läst så var det tänkt att jag och "hon" skulle flytta ihop i en lägenhet i närheten av Blackeberg här i Stockholm när vi skulle börja gymnasiet men det blev inte så. Vi började bråka om saker som jag tycker är lite för privata att ta upp här och jag vill gärna inte nämna henne för mycket eftersom det känns lite elakt om jag "hänger ut henne". Jag skulle själv inte vilja bli uthängd så, hehe.
Jag har följt dig på twitter väldigt länge, till och med under din "the fooo tid" och jag tänkte bara fråga om du fortfarande har lite känslor för dom? Och vilken i bandet är din favorit nu? Såg att du gillade Omar på den tiden ;)
- Oj! Jag måste först och främst be om ursäkt för att jag har varit så fruktansvärt konstig på twitter men det är kul att veta att du har följt mig länge! Du måste känna mig bättre än vad min egen familj gör, haha skämt åsido.
Hursomhelst, jag har inget mot killarna i bandet de kan deras grej och bryr sig väldigt mycket om deras fans på alla sätt och vis. Jag kan väl inte säga att jag har några riktiga "känslor" för dem på samma sätt som jag hade när jag var en del av fanbasen men vissa dagar så berör de väl mig på ett eller annat sätt. Ibland saknar jag faktiskt lite att sitta och vara helt galen över dem för de var verkligen en stor del av mitt liv.
Min favorit skulle jag väl säga är Felix eller Oscar nu, för liksom huuuuur snygga har de inte blivit???? (Inte för att de inte har varit snygga tidigare då)
Saknar du din familj i Kiruna?
- Jag saknar min familj hur mycket som helst, speciellt min lillasyster även fast hon är världens mest irriterande människa ibland. Det ska bli skönt att de kommer och våldgästar mig här på sommarlovet som snart börjar!
Hur kom det sig att du blev så framgångsrik med din blogg och så?
- Det har jag ingen aning om. Jag hade ju ett antal följare på twitter tidigare som började läsa min blogg när jag länkade, sedan har den väl spridits? Haha, jag vet inte.
YOU ARE READING
friend request - o.r
FanfictionOkej, nu ska jag få berätta min historia för er om hur jag försökte få tillbaka min största och första kärlek Sofia Holm. En ganska konstig och kanske lite komplicerad historia som började lite halvt sådär på facebook genom en vänförfrågan. Bok 2 a...