Partea 1

29 2 0
                                    

Cap 1

Ati avut vreodata impresia ca ati dori sa va luati lumea in cap si sa dispareti ,sau pur si simplu sa pocniti pe cineva si va racoriti. Daca nu -va invidiez- ,daca da-imi pare rau pentru voi. In acest moment sezind in usa camerei mele imi venea sa fac moarte de om, vazindu-mi fratii facindu-mi dezordene si umblindu-mi prin lucrurirle mele. Si acest minunat peisaj se desfasura in fata ochilor mei dupa o zi lunga- precizez lunga- facind pe dadaca cu doi draci mici de 5 si 6 ani.

- Ce mama naibii, cauti in camera mea ? Cei trei frati s-au oprit din lucrul lor si si-au intors privire spre mine .

- Cautam ceva ,spuse Dan.

- Ce ne apartine,continua Al ,in timp ce Karl clatina din capul sau blond aprobator.

- In camera mea? Cei trei perechi de ochi indentici m-au privit incapatinati dadind impresia ca eu sunt de vina ca ei sunt acolo. Apoi mi-am dat seama.

- Nick,un singur cuvint era de ajuns de a descrie dezastrul pe pamint. Inteleg ca Nick iarasi va luat ceva de la voi, dar chiar a trebuit sa-mi intoarceti camera cu fundul in sus?

Dupa ce privirea lor albastra a examinat camera si Al vazind ca e cu sutienul meu in mina l-a pus repede la loc ,apoi ma privi cu o unda de regret ,dar si amuzament. Apoi toti trei parca nu s-a intimplat nimic au ridicat simultant din umeri.

- Stiti ,baeti ,mie mi-e cam foame, a spus repe Al ,apoi a facut picioare.

Destept baiat ,caci deja cautam ceva mai greu care sa faca daune de sanatate mult mai dureroase decit simpla pereche de mocasini care ii aveam pe mine. Dan probabil mi-a citit gindurile,caci a bolmojit ceva despre mincare si a rupt-o la fuga dupa dublura sa,strigind din mers ca mai tirziu ma va ajuta la ordine. Karl care era cal mai incet la minte dintre triplet sau pur si simplu nu avea simtul autoconservarii,inca ma privea. M-am rezemat cu umarul sting de marginea usii si mi-am ridicat piciorul drept spre mina, se pare ca simtul autoconservarii totusi nu a disparut cu totul de la Karl caci se apropria incet de mine.

- Ma duc si eu, caci nu o sa-mi ramina nimic mincare,spunind aceste cuvinte fugi pe linga mine pe hol. Prea tirziu mocasinul meu deja il ajungea din urma.

- Au ! sunetul produs de Karl in timp ce isi mingia ceafa si disparea dupa colt ,mi-a uns un pic sufletul.

Am privit camera ,care acum era in haos si am intrat oftind in ea. Dintr-o miscare am dat jos tot ce era pe pat si m-am aruncat acolo. Dupa asa o zi, am impresia ca patul este mult mai moale ca de obicei,ochii mi se par de plumb. Dupa o noapte nedormita ,si o zi in loc de dadaca ochii imi sunt grei si se inchid singuri.

- O sa fac ordine cind ma trezesc,cel putin peste o saptamina,am mai mormait eu incet.

- Cameron ,compoartate ca o domnisoara nu ca un baiat.Nu ai crescul in jungla. Ma critica mama in timp ce eram la masa de seara cu toata familia.

- Eu chiar am impresia ca tocmai in jungla si am crescut. Mama se incrunta la mine dar nu mi-a spus nimic ,probabil imi da dreptate.

Mi-am privit familia numeroasa ce s-a strins in jurul mesei. In primul rind la parintii mei: mama- o bruneta spectaculoasa ce intoarce privirea tuturor barbatilor chiar si la virsta ei, tata(vitreg)-blond ,bine facut,inalt si cu ochi albastri. Fratele mai mare-Red(Ronald)-copia tatalui nostru biologic ,desi nu l-am vazut in realiatate nicioadata, inalt ca o trestie cu trasaturi bine definite,cu par negru ca pana corbului si ochii albastri-violeti. La virsta sa de 20 ani e plin de idee si de energie. Mi-am plimbat inca odata privirea peste membrii familiei apoi ochii mi s-au oprit peste dublura mea masculuina-Nick. Cu aceeasi ochi ca ai mei si a lui Red, doar ca nuanta parului sau e mai deschisa la culoare ca a lui Red si mai inchisa ca a mea. Cu 18 ani in urma tatal nostru biologic care lucra in FBI a decedat lasind-o pe mama insarcinata cu mine si Nick si cu Red de 2 ani. Noi ne-am nascut peste o luna ,Rich prietenul din copilarie al parintilor mei a venit sa o sustina pe mama. Deci asa peste un an ne-am facut cu un nou tata si peste inca 9 luni cu fratii nostri triplet. Care ii seamana leit lui Rich.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 09, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

JoculUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum