"S-s-sen ki-m-msin?"
"Ben buranın görevlisiyim asıl siz kimsiniz!?"
"Ş-şey "
"N-ney"
Ben konuşmaya çalışmaya çalışırken Kardelen ve Bislan yanımdaki kişiyi farketmeden arkamdaki teleferiğe binmişlerdi.
Gerçekten Bislan'ı geberticektim burdan inince!
Karşımdaki adam (adam diyorum ama bizim yaşımızda biriydi)
hâlâ cevap vermemi bekliyordu fakat verebilecek bir cevabım yoktu."Ş-şey aa-aslında "
Ben niye kekeliyordum ki?!
"Nee ya ne ne! Ne işiniz var burada!!!"
Bana bağırınca neden olduğunu bilmediğim bir şekilde çığlık çığlığa ağlamaya başladım.
"Y-y-ya b-ben *hık* "
Bana üzülmüşçesine bakarken dışarıya doğru dönüp ellerimi yüzüme kapatarak ağlamaya devam ettim.
"Tamam ya önemli değil ağlama ama..."
Ağlayacak birşey olmasa da kendimi durduramıyordum salak mıydım neydim?
Gözlerimi sildim ve dışarıya doğru bakmaya devam ettim o an çalılıkların arasından birinin bize doğru baktığını ve telefondan mesaj yazar gibi birşeyler yaptığını gördüm. Kaşlarımı çattım ve gözlerimi kırpıştırdım o an gözümü açtığımda adam kaybolmuştu.
Şüphelenip arkamdaki adama dönecektim ki bi anda burnuma peçete gibi birşey tuttu. Bu şey ııyy iğrenç bi koku. Bilincim kapanır gibi hissederken içimden şimdi bittin kızım Ece dedim...
Kardelen'in dilinden:
Teleferiğe atladığım anda Ece'nin yanında birinin olduğunu fark ettim ve hemen Bislan'a söyledim.
"Bislan burdan çıkınca Ece seni kesecek"
O da niye böyle dediğimi fark edince dua etmeye başladı. Haline gülsemde o yanındaki kişinin kim olduğunu anlamaya çalışıyordum. Yanındaki kişi Ece'ye bağırır gibi konuşunca bizim duygusal Ece ağlamaya başladı.
Bu kız herşeye ağlıyordu ama acaba ne demişti de ağlamıştı. Offlayıp camdan dışarı dönünce orda bir karaltı olduğunu fark ettim. Bislan'a söyleyince "uuf kanka, ne hemen mal mal ekşınlı şeyler düşünüyorsun" dedi ve önüne döndü. O böyle söyleyince ekşın aramam sona erdi bende Ece'nin teleferiğini izlemeye başladım.
O yanındaki adam telefonla birine mesaj attı ve cebinden bez gibi birşey çıkartıp Ece'nin burnuna tuttu.
Bi dakika bi dakika NEEEEEY!!!
"BİSLAAAAAAN"
"Yanındayım zaten ne bağırıyon!?"
Parmağımla Ece'yi gösterdim ve vereceği tepkiyi umursamadan kapıyı zorlamaya başladım. Gerçi kapıyı açsamda atlayacak mıydım niye kapıyı açıyordum ki ?
Parmaklarımı çıtlatıp teleferikten inmeyi beklerken içeri bi koku yayılmaya başladı. Bu koku havalandırma yerinden geliyor gibiydi. Ayağa kalkıp havalandırma yerini kapatacaktım ki kokuya dayanamayıp yere yığıldım.
X Kişisinin Anlatımından:
Wp
-Hadi artık çok oyalandın bayılt şu kızı
+Tamam Efendim.
Telefonumu cebime attım ve çalılıkların arasından teleferiğin kontrol merkezine gidip havalandırma borusundan Kardelen ve Bislan'ın bindiği teleferiğe eter yolladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gezi
Mistério / SuspenseSıradan Bir Gezi Günü Veya Öyle Olacağı Düşünülüyor... Ece,Bislan ve Kardelen isimli 3 arkadaş Bir okul gezisine gidiyorlar fakat olacaklardan haberdar değiller İyi Okumalar ❤ #gizem 960 😍 18.08.20 #roman 159 🌻 24.08.20 #gezi 8🌍 27.08.20 #ekşın 6...