Sen Çal Kapımı

192 17 18
                                    

Selam gençler. Ben Cringe Meslek liseli. Evet bugün bir yaz dizisini daha gömeceğiz.

Sen Çal Kapımı diğer adıyla Sen Kal Çapımı (Murat Soner izleyenler bilir jdjdjdjjddj) neyse bu diziyi gömeceğiz işte djhdhdhd.

İlk öncellikle başrollere bakalım Kerem Bürsin ve Hande Erçel. Hande'nin oyunculuğu kötü olsa da kabul ediyorum güzel kız valla. Kerem Bürsin'de iyi işte ne biliyim zjjxjxjnx.

Neyse dizimizin konusu bu sefer internetten kopyala - yapıştır yapmicam. Şaşırdıniz di mi xjxjjxjxnnx. Çünkü biraz izledim diziyi.

Neyse konusu işte bir tane kızımız var bu sefer çok fakir değil orta halli işte. Kızın evinin balkonu boğazı görüyor o kadar da fakir değil yani djdjjdnd

Bir tane de zengin yakışıklı holding patronumuz var tabiki. Aa arkadaşlar bu olmadan yaz dizisi olur mu hiç ?

Neysem işte sonra bu holding patronu kızın  bursunu kesiyor, sonra kız da kızıyor tabi buna, sonra bu eleman diyor ki kıza yani yakışıklı patronumuz "benimle nişanlılık sözleşmesi yap 2 aylık ben de bursunu vereyim" diyor hanım kızımız da kabul ediyor.

Bu elemanın bir de eski sevgilisi var. Bir nevi o kızı kıskandırmak için bu kızla nişanlanıyor. Ama sonra nolacak bilin bakalım ? Holding patronuyla bizim kız aşk yaşayacak orası kesin de zaten djjdjdjd. Kıskandıracakları kız da başkasıyla nişanlı bu arada.

Dizi de tam patron - asistan kız yok diye seviniyordum. Sonra kız çocuğun asistanı olarak işe girmek istedi aq sjjsjxjxjxjxjjdjdjdj.

Dizi yine klasik patron - asistan kız şeysine döndü yani. Her yaz aynı terane. Bu dizi de baya Kiralık Aşk çakması. Zaten bu dizi yüzünden türedi böyle diziler.

Dizi bu yani daha ne yorum yapabilirim ki djdjjdjxjjxjx

Neyse aşağıya o meşhur videoyu bırakıyorum.

Neyse gençler. Benden bu kadar. Hadi Allah'a emanet 🌹🌹

Cringe Meslek Lisesi 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin