המשפט ההוא, שאמר ויזלי, המשיך להדהד בראשו של דראקו עוד שעות ארוכות.
לספר לו, כן בטח! ('ואני עדיין לא מאמין שדווקא ויזלי הציע את הרעיון...') . הרי דראקו כבר מנה את כל הסיבות האפשריות מדוע לא לספר!... חוץ מזה שעכשיו נוסף פרט מידע חדש- הארי אוהב אותו גם הוא.
אבל איך?! ולמה?... הרי דראקו הוא בדיוק ההפך ממה שהארי רוצה, שהארי צריך... דראקו לא הצליח להבין זאת.
איך יכול להיות שהוא אוהב אותו?! ואיך יכול להיות שהוא אף פעם לא שם לב לכל אותם מבטים וניסיונות התקרבות עליהם דיברו גריינג'ר וויזלי?!
בעצם, כשחושבים על כך, היה את אותו ערב גשום שהחל את הכל... אז, במגרש הקווידיץ'.
הוא באמת היה די נחמד אליו שם, כל הזמן חייך ו... 'אולי זה כן אפשרי, אחרי הכל?!'ליבו של הסלית'ריני ממלא חום, ובהרגשה מרוממת זו, הוא גם נרדם. שינתו בלילה זה הייתה שלווה מתמיד, וחלומותיו היו מתוקים עד כדי כך שהתקשה להתנתק מהם ולהתעורר. כשקם, לבסוף, הבין שפספס את ארוחת הבוקר.
נו, טוב, תמיד אפשר לרדת למטבחים לנשנש משהו... וחוץ מזה, היום יום שבת כך שזה לא הכי נורא...
***
לעומת הסלית'ריני, הארי השקים קום ועוד הרבה לפני שקרני האור הראשונות חדרו מבעד לחלון, הוא היה כבר לבוש ומוכן. הוא הביט על חבריו, הישנים בשלווה, במעט קנאה- הם נראו כל כך שלווים ונינוחים, לגמרי ההפך ממה שהרגיש באותו הרגע. הוא היה מבולבל ועצבני ולא הצליח לחבר דבר מבין מה שקרה בימים האחרונים למשנהו. הוא הרגיש שיותר מידי אירועים סותרים זה את זה וככל שניסה להתעמק ולהבין, רק הלך והסתבך בתוך מחשבותיו.
הוא הרהר הרבה על שיחתו עם רון והרמיוני. נראה היה שהרמיוני שמה לב למה שהרגיש עוד הרבה לפני שהוא עצמו היה מודע לכך. אם כך, אולי היא צודקת גם לגבי מאלפוי?!
לא יכול להיות!
הרי הוא היה כל כך מגעיל להארי!
מצד שני, יש את כל הפעמים בהם הוא כן היה נחמד...
אוף!
עם כל המחשבות הללו, אין ספק שלא יצליח להירדם בשנית, אפילו אם ינסה!
השאלות המשיכו להטריד אותו עוד זמן רב, עד שהוא נכנע והחליט לדבר עם זו שנראה שמבינה את המצב טוב ממנו. הרמיוני, כמובן.
"כן, הארי," היא חייכה בחביבות לאחר שביקש לדבר איתה, מייד לאחר שנכנסה לחדר המועדון, "אני אשמח לדבר."
הארי ישב על אחת הכורסאות ונראה קצר- רוח. הייתה זו עדיין שעת בוקר מוקדמת, כך שהמקום עוד היה שומם מאדם.
"זה בקשר למאלפוי," החל בחשש, בעודו בוחן את פרקי אצבעותיו.
"מה בקשר אליו?" התעניינה הנערה והתיישבה במהירות על הכורסא הסמוכה.
YOU ARE READING
Drarry
Romanceהארי פוטר.. השם תמיד עלה בראשו של דראקו, אבל הוא לא ידע אם הוא אוהב או שונא את הנער ההוא. 'מה קורה לי?..' הוא שאל את עצמו כמה וכמה פעמים, אבל אז גילה את אהבתו אל הארי. 'אני..מה?!'