Çareler tükendi sevdicek.

121 4 0
                                    

05.05.2011 bu tarihte sevmiştim ben seni. Benim tam 3 yılımı öldürdün. Hayatıma nasıl girdin bilmiyorum. Tesadüf müydü yoksa çekilmesi katlaması  en zor acılardan biri miydi bilmiyorum ama iyi yandım,  sağlam tükendim.  Nasıl bu kadar acımasızsın inan bilmiyorum. Ama bu yürek bu acıları kaldıramadı. Çok acıdı bu yüreğim.  Çok yandı canım.  Ne yapıcam bilmiyorum artık.  Yuzume karşı "sen çok iyi birisin beni sevme haketmiyorum seni" dediğini bile bilirim. Madem ki senden bana kalan sonsuz bir yalnızlık var dilerim Allah'tan benden sonra hic sevilme. Sevildiğini hissedeme. Çünkü benim dayanacak gücüm kalmadi. Dayanacak gücüm kalmamışken senin başka kizlarla mutlu olmana katlanamam. Sevemiyorum işte başkasını anlasana. Yapamıyorum senden başkasıyla. Kaç yıl oldu bak. Âh artık dayanamıyorum. Hiç mi utanmıyorsun kendinden çocuk.  Beni nasıl boyle bırakıp gidebildin?
Bu kabullenemem veda etmeden gitmelerinden sanırım. Yemin ederim izâhı yok acımın. Beni paramparça ettiğinde bile yüzüne tebessüm ettim ben. Düşman bile olamadık senle. Onu bile beceremedik. Sayfa sayfa yazıyorum sana hiçbirini okumuyorsun. Bildiğinden daha çaresizim. Uykularina rüya olduğum adam beni neden sevmedin. Iki saniye suratıma baktın diye ben 2 ay siritiyorum senin bir boktan haberin yok.
Aynı ortamdayız diye mutluluktan ağlıyorum merdivenden çıkarken peşinden geliyorum aynı merdivenden çıktık diye seviniyorum. Bu kadar caresizim ben. Anlamiyorsun ki. Anlasan keşke ama yok. Bir kere bekle 50 yıl sonra geleceğim de yemin ederim ömrümün sonuna kadar beklerim ama demiyorsun. Böyle ömür mu geçer sevgilim?  İnanır mısın kalbim acıyor artık.
Umarım yollarımız tekrar kesişir. Belki o zaman beni anlamış olursun da dönersin bana. Dört yıl içim yandı da anlatamadım sana. Öyle bir çaresizlik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇaresizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin