Bölüm 7

353 11 9
                                    

EVET BÖLÜM GELDİ SEVGİLİ ÖĞRENCİSTLER :=)) :d BAKTIM 700 OKUNMAYI GEÇMİŞİZ Bİ BÖLÜM PATLATIYIM FAKAT VOTE VE YORUM HİÇ GELMİYO BİZ SİZDEN HİKAYEMİZİ ELEŞTİRMENİZİ BEKLİYORUZ GELİRSE SEVİNİRİZ..UMARIM BEĞENİRSİNİZ BÖLÜMÜ ÖYLE UMUYORUM .. BU BÖLÜMDE TOPRAK VE BERNANIN ARALARINDA Bİ GELİŞME OLACAK DAHA FAZLA BİLGİ VERMİYİM SÜRPRİZ OLSUN :) İYİ OKUMALARR !! :)))

Ahmete salak gibi bakmaya devam ettim peki çılgın olabilirdim ama sizde benim yerimde olsaydınız arayamazdınız.Başım dönmeye başlamıştı.Ahmet'in sesiyle irkildim.(gençler Ahmet dc de Berna'ya soran kişi)

-Hadi güzelim seni bekliyoruz.

Ne yapacaktım şimdi arayamazdım dimi ? arayabilirmiyim yoksa aman sikmişim arıyorum lan.Telefonu elime aldım ve herkes birden hadi Berna hadi diye çığırmaya başladı taki o ses gelene kadar.

-Sayın abonemiz arama yapabilmek için yükleme yapınız.

Herkesden hönkürerek bi gülüş duyduktan sonra utançtan oturduğum yere sindim.Alin'inde güldüğünü görünce ensesine sağlam bi tokat geçirdim.Arkamdan kulağıma o tanıdık ses fısıldadı.

-O kadar paranı veriyoruz kontör almayamı üşeniyosun prenses ?

WTF ??!!! prenses mi dedi o ? Onuda geçtim zamanlaması süper..rezil olmuştum.

Arkamı döndüm ve lanet olsun işte bunu hiç sevmiyodum...Toprakla burun buruna gelmiştik.

Aradan 5 dakika geçmişti ve biz hala toprakla bakışıyorduk.Karanlıkla parlayan gözleri dudaklarımı bulmuştu.Bi hamleyle dudaklarımızı birleştirdi.Ne olduğunu aldırmadan gözlerimi kapadım ve karşılık verdim.

-5,4,3,2,1 2015 !!!!!!!!!!!!

-HAVAİ FİŞEKLERE BAKINN !!

Herkes bi ağızdan konuşuyor ve ayakta dans ediyodu ama toprakla bana hayat durmuştu sanki olduğumuz yerde öpüşüyorduk.Toprak geri çekildi ve alnını alnıma yasladı.

-Özür dilerim.

-Neden ?

-Sana kaba davrandım sanırım.

-Önemi yok.

Küçük bi tebessüm ederek burnuma küçük bi buse kondurdu.Yüzüm kızarmıştı o yüzden yüzümü başka yöne çevirdim.

-Bana bak utanmanı istemiyorum.

-Peki

Alin geldi ve

-Berna geç oldu gidelim bizz

Hay senin ağzına sıçıyım bütün güzel anları bozmak zorunda mısın.

-Toprak gitmem gerek...dudaklarıyla susturdu beni Alin oha dermiş gibi ikimize baktı dudaklarımdan ayrıldı ve

-Sizi ben bırakıcam bu saatte tek gidemessiniz.

-Ama..

-Şş itiraz etmek yok.

Alinle aynı anda başımızı salladık.Önden yürümeye başladı Alin'de zafer dansları yapıyodu sanki Toprakla o öpüşmüş gibi.Biraz egolu oldu sanırım.Arabasının yanına geldiğimizde öne binmem için kapıyı açtı.Heyecanlanmıştım, ikimizi hiç böyle düşünmemiştim.Hayaller gerçekten hayalken güzel oluyodu..

-Berna

-Efendim ?

-Yarın işin varmı ?

-Neden sordun

Sen Benim ÖğrencimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin