~capitolul 4~

214 17 2
                                    

  Era Hyunjin și un vecin de la etajul de mai sus. Răsuflu ușurată.

  Hyunjin:Ăă, vecinul nostru a venit să întrebe dacă știm de ceva mutare.

  Eu:Ce? Ce mutare?

  Vecin:Nu știți?

  Eu și Hyunjin ne uităm unul la altul.

  Eu:Nu, nu știm.

  Vecin:Blocul s-a vândut deja, doar că locatarii pot să stea până își găsesc o nouă locuință.

  Eu:Fix asta lipsea, spun și îmi trec mâna prin păr.

  Hyunjin:Mulțumim că ne-ați anunțat, la revedere! și vecinul pleacă. Acum ce facem?

  Eu:Căutăm un apartament, ce altceva să facem?

  Hyunjin:Bine, o să caut.

  Eu:Nu o să cauți, acum cauți, banii nu sunt o problemă, vreau un apartament modern, ca ăsta, și să fie mare, suntem doi, plus un câine.

  Hyunjin:Am înțeles.

  Eu:O să caut și eu.

  Hyunjin:Ai mâncat?

  Eu:Ies cu Sunny.

  Hyunjin:Seara? Ăă, nu, hai să mâncăm ca între frați, ce zici?

  Eu:Doamne, ați luat-o razna cu mâncatul! Nici să nu îndrăznești să insiști, că îți dau în cap cu sucitorul!

  Hyunjin:Dar dacă te fură cineva?

  Eu:Hai că pe asta chiar n-ai gândit-o. Îți dai seama că ai spus o prostie? Sunt polițistă! Cine naiba să mă "fure"?! spun accentuând ultimul cuvânt.

  Hyunjin:Maya, te rog-

  Eu:Am plecat, spun și ies pe ușă.

  Mă uit la ceas. Era 20:00 fără un sfert. Expir nervoasă, și cobor scările blocului.

  Ies din bloc, și pornesc către pod. Ajung acolo și o văd pe Sunny stând pe telefon.

  Deodată, și mie îmi sună telefonul. Era Hyunjin. Nu-l bag în seamă și mă duc la Sunny. Pun mâna pe ea, și se sperie.

  Sunny:Să nu mai faci asta niciodată!

  Eu:Mergem?

  Sunny:Da, hai.

  Ne plimbăm pe pod, de 15 minute, după mine, după ceas de vreo oră.

  Sunny:Am o idee.

  Eu:Nu vreau să aud.

  Sunny:Hai să facem niște poze, spune entuziasmată.

  Eu:Tu și pozele tale. Nu fac nicio poză.

  Sunny:Normal că nu faci, măcar semeni cu Hyunjin la ceva. Amândoi sunteți încăpățânați. Prea încăpățânați, spune puțin supărată.

  Eu:Bine, altceva de comentat?

  Sunny:Dacă nu poze, atunci parc de distracții? spune zâmbind.

  Eu:Asta, da, spun zâmbind înapoi.

  Mergem spre parcul de distracții din apropiere, și intrăm.

  Sunny:În ce vrei să te dai?

  Eu:Ce crezi?

  Sunny:Hai să luăm bilete.

  Mergem spre roller-coster și luăm două bilete. Ne urcăm, și începe să urce în sus.

  Eu:Ești gata? spun bucuroasă.

  Sunny:Da! spune la fel.

  Roller-costerul începe să coboare în jos, iar noi țipam ca nebunele. Se termină tura noastră, și coborâm.

  Mergem spre mașinuțe fără să zicem nimic. Luăm bilete, fiecare în altă mașină.

  Ne uităm una la alta de parcă acum vrem să ne omorâm. Tura începe, iar eu accelerez spre ea, și ea spre mine.

  Pe când să intru în ea, mașinuța se oprește. Totul se oprește, doar eu mă mișcam.

  Mă dau jos din mașinuță, puțin confuză. O mișc pe Sunny dar nicio reacție.

  Eu:Sunny... Hei, spun tot mișcând-o, dar ea era neclintită.

  Toți oamenii de acolo, erau înțepeniți. Cobor din ringul de la mașini și mă duc prin parcul de distracții.

  Absolut totul era oprit. Toate distracțiile nu se mai mișcau. Ies din parc și alerg înspre pod.

  Toți oamenii de acolo, nu se mai mișcau. Păsările erau blocate pe cer, și valurile din râul de dedesubt erau oprite.

  Eu:E cineva care e aici?! țip cât pot de tare. Defapt toți sunt aici, dar nu se mișcă.

  Alerg spre casă, și pe când să deschid ușa, îl văd pe Hyunjin cu Fluffy chiar acolo. Și ei erau înțepeniți.

  Mă îndrept din nou spre pod, acolo unde încep să le fac oamenilor semne, să văd dacă se pot mișca. Dar nici un semn.

  Mă uit la apus, și văd un om care se mișca. Mă apropii încet de el, dar mă opresc. Îi vedeam doar spatele.

  Ceva mă împiedica să mă duc înspre el, dar mă mișc încet. Ajung în spatele lui. El încă se uita la apus.

  Îl bat ușor pe umăr, iar el se întoarce spre mine. Când mă vede, face ochii mari, și voia să spună ceva dar nu putea.

  Eu:Tu de ce te poți mișca? De ce ești singurul care se poate mișca, la fel ca mine? îl întreb.

  Voia să spună ceva, dar era blocat. Voiam să-i pun mâna pe față să văd dacă e real, dar acesta dispare.

  *hey guys! scuze că nu am postat de atâta timp, deși am zis că o să postez de două ori pe săptămână😬. sper că vă place noul capitol, deși e puțin mai scurt ca celelalte. ne vedem la următorul capitol, bye! 💜

  *PS:Felicitări Stray Kids, pentru că au făcut 100 milioane de vizionări la "God's menu" 💜💜💜💜💜

  *PS:Felicitări Stray Kids, pentru că au făcut 100 milioane de vizionări la "God's menu" 💜💜💜💜💜

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
The Sunset // Lee FelixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum