🌼17.rész🌼

178 14 10
                                    

(Rövid és nem éppen boldog rész)
Visszaemlékezés az elmúlt 3 hétről:

Írói szsz.:
Seonghwa:

Seonghwa egyszerűen nem bírta. Nagyon szerette Hongjoong-ot és fájt neki nem is kicsit, hogy barátja csak így lelépett. Hallotta, hogy Hongjoong 1 hónapig nem jön iskolába.

És mi lesz, ha vissza jön?

Magától kérdezgette. Egyszerűen nem bírta felfogni. Annyira nagy sebet ejtett ez a szívén és a lelkén, hogy nem bírta tovább. Úgy érezte, neki lejárt az ideje. Fel akarta adni. Meg is tette volna, de mindig visszafordult. Hinni akarta, hogy még van remény, hogy neki is kijár egy második esély. A hegek a karján viszont, nem volt egy szép látvány. Aztán felhagyott rossz szokásával, nem vagdosta magát többet. Újra akarta kezdeni, egy új esély, egy új élet, egy új boldogság és egy új szerelem. Ezt szerette volna Seonghwa, de hiába próbált túllépni Hongjoong-on, nem sikerült neki. Rájött, hogy nem fog még egyszer olyan szerelmes lenni, mint Hongjoong-ba. Rájött, hogy még mindig szereti.

"-Az eladó azt mondta, hogy ha magától leesik a nyakadból, az azt jelenti, hogy valamelyikünk már nem szereti a másikat."

Seonghwa észre sem vett valami létfontosságút, amivel talán könnyebben átvészelhette volna ezt az egészet.

Yunho-nak, hamar feltűnt barátja viselkedése és szerette volna megbeszélni vele, hogy mi történt. De Seonghwa nem nagyon akarta elmondani, aztán Yunho egyik nap felfedezte a hegeket Seonghwa karján, amik úgyan gyógyulóban voltak, de még mindig nem volt egy szép látvány. Yunho aggódott, el sem tudta képzelni barátja min mehetett keresztül. Végül nagy nehezen kiszedett Seonghwa-ból mindent és látszólag Seonghwa is megkönnyebbült, hogy elmondhatta valakinek.

Nem nagyon beszélt senkinek a történtekről. Úgy érezte mindenkinek van elég próblémája és ezt most inkább magába fojtja. Ezek mellett tudatán kívül az evést is elhanyagolta, nem volt semennyi étvágya, így kb. hetente 1-szer, maximum 2-szer evett rendesen.

Letelt az első hét. Úgyan Seonghwa már nem pusztította önmagát, de még mindig nem evett semmit. Személyisége 180°-ban megváltozott. Érzéketlen és kegyetlen lett, amit észre is vett magán. Hiába próbálta legyőzni önmagát, nem sikerült, így jobbnak látta, ha nem beszél senkivel. Emellett rengeteget sírt és senki nem tudott segíteni rajta.

Aztán egy nap belefútott valakibe...

Hongjoong:

Hongjoong-nak bűntudata volt. Mindennap sírt. Féltette szerelmét, pedig ő okozta neki a legnagyobb fájdalmat. Legbelül minden áldott nap megszidta magát, hogy lett volna más megoldás, de ő gyáva volt.

Minginek se szólt a történtekről, emiatt még rosszabbul érezte magát. Régi barátjához, Hyunjin-hoz költözött arra a majdnem egy hónapra. Bármennyire is haragudott rá, ő volt számára az egyetlen megoldás.

Hyunjin próbált segíteni, ahogy tudott, de Hongjoong is teljesen összeomlott.

Aztán az egyik nap...

Black & White [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora