⚛SEVEN⚛

386 83 49
                                    

Very boring chapter..... sorry😔🤧🤧

°°••⚛⚛••°°

Tuktin maiin engin nge ti hlim che a, hlimna riau pe tu che ti a i ngaihtuah thin chuan a ep chiah zawk i ngaihtuah chhuak zuk² zawk mai ang. Chu chiah chu rinna phena rinhlehna lo in tranna thin chu ani.


Ilo tawn leh ilo paltlang zawng2 te kha thawk leh khatah mipakhatin word tlem te in anihlohdan ang daihin hrilhfiahna theory atthlak tak rawn siamchhuak se. Lungchhiatthlak takin rintur zawnga vanruai mimawl hovin thudik an hmazawna mi hmuh threlh in chuthil chu lo awih muhlum tawp ta bawk se.


I thinrim loh vek pawhin i lungchhe ngei ang.


Chu chu ani Jungkook hringnun chu. School ah khan zawhna atthlak tak tak

'Oh, nisa ah engtianga rei pawh i awm thei bika hemi lesser hian kalo chhun chhin ang che, engtiang chiaha nasa in nge sa i tawrh theih fiah ila'

'Mi zawng zawng vampire annih laiin tinge thisen ila neih bik'

'Jungkook!!!... I rilru te hi ana ve thei em? --hei kan..rilru na te kannei ang hian'



Zawhna mawl tak tak chu ala tuarzam thei ngei e. Mahse 'i mawl e'..... 'in chhungkua inharsat tehreng nen tinge school ila kal ve duh, kum 10 dawn chu highschool kan kal tawh, engmah kanla inzirchhuak chuang thaklo asin'....... 'Nimin khan lu haiin i tlu tih minhrilha'

Engkim, intihre taka abula an sawi khum thin engkim te chu alo hriathnu  leh atawntawh hnu vek anni. Atawng velo mahin anmahni a kanva notice thil engpawh hi engvangin nge anbulah kanva sawi thin! A paltlang tu anni a, atuar tu anni a, a paldam tu anni bawk.

Kanva solve sak theilo anih si chuan engvangin nge kanva tihpunlun sak kher thin.

Achhan awmchhun chu.


Hei hi vantlang ani a. An mit a midang te thuhretu annihna leh an benga an hriat hmanga midangte chunga ngaihdan an siamsakna hmun. Lei tinrengin aduhna lam lam hawi zawnga tûr achhuahchhuahna vantlang nun ani tlat si ani.



Mahse hetah erawh chuan ani ve ta hauhlo.

Hetah erawh chuan engkim mai chu areh thriapa, ri ngaihthlak hreawm hriattur a awm hek lo.


Taehyunga bulah chuan engkim maihi suangtuahna ram ang maia thlamuan awm ani.


Eitur asiam te, asiam tui vakloh trum in an eitlem deuha, asiam fuh nikhua ah erawh chuan abangnawi chang tu nih tumin ei balhna thleng seng tu nih an inchuh thin.


Adik alawm. Taehyung chuan govt hnenah Jungkooka kg zat diktak chu azep tran ta zauh zauhva. Kg 53? ahan kai thleng pawh chuan?


Chubakah azing thawh phat atangin Jungkooka hming lam hmasak ber aching dawk lak tran der ta chu ani a. Jungkook pawhin 'neitu' leh 'chhiahhlawh/sal'  annihna chu a theihnghilh ve tial tial bawk. Ava ropui ém! ti a zuan phar chi erawh ani hauhlo thung.

Achhanchu a theihnghilhna khan 'sal' leh 'apu' annihna kha ala nawt reh chuang reng reng silova.


Nichin khan kum 10 chuang highschool an kal tawh tih an sawia. Ni e. Kum sawm chuang deuh vek highschool an bei tawh ani.


Achhanchu chu virus arawn darh tran hun kha kum 15 liamta kha ani a, khami tuma virus kai ho kha kum 18 annih chuan kum 15 hnu ah pawh kum 18 hmel bawk anla pu reng ani.

Taste & Scent | VkookWhere stories live. Discover now