~[7]~ Q&A

20 5 96
                                    

Ακολουθούν άσχετες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Απαντάτε άμα θέλετε, όπου θέλετε και μπορείτε να πείτε όσα ψέματα θέλετε, αφού δε θα το καταλάβω. Ξεκινάω:

1) Θα προτιμούσες το παιδί σου (αν κάνεις) να είναι:

Α - χαζό (κάπως απολύτως χαρακτηρισμός, αλλά τον χρησιμοποιώ έτσι και αλλιώς)
Β - κακόψυχο:)
Γ -  τεμπέλα/ης (χέι, το πιάσατε; έβαλα πρώτα το τεμπέλΑ γιατί έχω ριζοσπαστικές απόψεις και δεν υποστηρίζω την υποσυνείδητη προώθηση σεξισμού)
Δ - ρατσιστής (δε θα το άφηνα να είναι ζωντανός ρατσιστής:)

2) Αγαπημένο μάθημα από τα παρακάτω:

Α - Λογοτεχνία (τυχαία το έβαλα, αυτό είναι το αγαπημένο μου μάθημα)
Β - Μαθηματικά (καλά είναι, δε καταλαβαίνω γιατί σε πολλούς δεν αρέσουν)
Γ - Ιστορία (έχω την ίδια γνώμη με το από πάνω)
Δ - Γυμναστική (ναι!!! Δε τι θεωρώ καν μάθημα. Ελεύθερη ώρα διασκέδασης!)

3) Όταν μεγαλώσετε θα πάρετε/κάνετε:

Α -  Υιό (πολύ φασαρία και ανωριμότητα, μάλλον όχι)
Β - Θυγάτηρ (φαίνεται ιδανική επιλογή, αν κρίνω από τη δική μου εξέλιξη)
Γ - Σκύλος (πιστός σύντροφος, καλύτερος φίλος του ανθρώπου, i will go for it as well)
Δ - Γάτα (θα πάρω και μια τέτοια για να διατηρήσω το image μου)

4) Αν είχες ευκαιρία να επιλέξεις θα διάλεγες:

Α - Να έχεις μεγαλύτερη αδερφή (και βέβαια όχι)
Β - Να έχεις μικρότερο αδερφό (και βέβαια όχι)
Γ - Να έχεις δίδυμο αδέρφι (Μπα..)
Δ -  Να είσαι μοναχοπαίδι (✔️✅✔️✅)

5) Ενδυματολογικές προτιμήσεις:

Α - Φορέματα (🤮,Δε κρίνω επιλογές)
Β - Τζιν (Ποτέ δε κατάλαβα γιατί να φοράς κάτι που εμποδίζει τη κίνηση σου 🤷)
Γ - Είμαι γυμνιστής (Σας παρακαλώ μην είστε, γιατί θα νιώσω άβολα και θα απαντήσω "οκέιι;" μη ξέροντας τι άλλο να πω)
Δ - Κολάν, φόρμες, φούτερ, άνετα ρούχα (Αν επέλεξες αυτό, είσαι νορμάλ - δε κρίνω κανέναν από τα ρούχα που φοράει, ελπίζω να φαίνεται)

6) Πως ένιωσες ολοκληρώνοντας το κεφάλαιο μου με τον εύστοχο τίτλο: «~[5]~»;

Α - Δε το διάβασα, όπως πολύ σωστά με συμβούλεψες (👏👏)
Β - Αηδίασα όσο διάβαζα τις αρρωστημένες σκέψεις σου (σε καταλαβαίνω)
Γ - Τίποτα δεν άλλαξε για εμένα, ήξερα πάντα ότι υπάρχουν άτομα σαν και εσένα (Μμμ, πολύ αστείο, γελάσαμε, καθρεφτάκι)
Δ - Ήταν πολύ αστείο έχεις φοβερό χιούμορ (κάνεις; δε πειράζει, λες και δεν το ήξερα 😭)
Ε - Η γνώμη μου για εσένα άλλαξε για πάντα. Πως μπορεί κανείς να γελά με το θάνατο; (Έτσι γεννήθηκα, i suppose? Ξέρω και αγγλικά, τρομάρα μου)

7) Τι ώρα κοιμάσαι (χα, δε το περιμένατε)

Α - Πριν από τις δέκα (Να υποθέσω ότι έχει μητέρα σα τη δική μου.. Η διάφορα μας είναι ότι εγώ δεν ενδίδω τόσο εύκολα)
Β - Κάπου ανάμεσα σε δέκα και μία (είσαι νορμάλ)
Γ - Κάπου ανάμεσα στις μία με τρεις (είσαι στην εφηβεία ή σε διακοπές)
Δ - Κάπου ανάμεσα στις τρεις με εφτά το πρωί (Είσαι σίγουρα στην εφηβεία/σε διακοπές/ Είσαι ενεργό μέλος της μαφίας)
Ε - Ότι ώρα νυστάξω (👏👏Σα και εμένα, απόλυτα νορμάλ)

8) Πόσους φόνους έχεις στο ενεργητικό σου:

Α - Κανέναν, δε με αφήνει η συνείδηση μου (ποια συνείδηση σου, καλέ; Πες την αλήθεια: Δε μ' αφήνει η μάνα μου)
Β - Έναν (ποτέ δεν είναι αργά για να εμπλουτίσεις το βιογραφικό σου, αν και είμαι λίγο απογοητευμένη μαζί σου)
Γ - Από έναν μέχρι δέκα (καλά τα πας μπορείς και καλύτερα)
Δ - Είμαι σίριαλ κιλερ (ντροπή σου 😠)
Ε - Προς το παρόν σχεδιάζω το τέλειο έγκλημα (και εγώ μαζί σου. Άμα είναι να κάνεις κάτι, κάνε το τουλάχιστον σωστά)

9) Αγαπημένο είδος μουσικής; (εναλλαγή από ήπιες ερωτήσεις σε ενδιαφέρουσες)

Α - Τραπ (😑γι😵ατ☠️ί;🤢)
Β - Ροκ (δεν)
Γ - Ποπ (ξέρω)
Δ - Τζαζ (τι να)
Ε - Κάτι άλλο (σχολιάσω, νομίζω είσαι οκ;)

10) Κατάλαβες το νόημα της τελευταίας ερώτησης;

Α - Όχι (Δε πειράζει)
Β - Περίπου (Είσαι εξυπνούλης👍)
Γ - Ναι, απόλυτα (Είσαι είτε έξυπνος, είτε ψυχαναγαστικός)
Δ - Ναι, αλλά αναρωτιέμαι τι είσαι εσύ μετά από όλες αυτές τις ερωτήσεις που μας κολλούσες ταμπέλες
(Έξυπνη, ψυχαναγκαστική, ελαφρώς αναίσθητη, τεράστιο ψώνιο και νούμερο, με προσωπική αίσθηση του χιούμορ που μόνο εγώ καταλαβαίνω)

Αν τελείωσες αυτές τις ερωτήσεις, θα ήθελα σαν υποσημείωση να τονίσω τα εξής:
- Δε σκοτώνουμε, είναι κακό, δε το υποστηρίζω
- Στα σημεία που δε καταλάβατε τι εννοώ, εμπεριέχεται άφθονο δικό μου "χιούμορ"
- Οι ταμπέλες είναι λάθος, αλλά της χρησιμοποιώ και εγώ για ανθρώπους που δε ξέρω και βαριέμαι να γνωρίσω
- Πάνω πάνω υπάρχει ένα βίντεο που μου άρεσε πολύυυ. Στην αρχή νόμιζα ότι θα μου μετέδιδε θετική ενέργεια, μέχρι που πάτησα το όνομα του στο google.... Ναι, έχει πεθάνει 😭😭😭

I can't find a good titleWhere stories live. Discover now