1

20 12 3
                                    

Perdenin arasında süzülen güneş ışıkları her sabah beni uyandırırken annem gelip perdeyi hızlıca çekişi bütün ışıkların yüzüme karşı parlaması yorganı alıp altına hemen geçip annem hadi uyan gelip yanıma oturup yanağıma günaydın öpücüğü kondurması bende yataktan fırlayıp anneme sarılmam hadi çabuk ol kızım kahvaltı hazır hemen banyoya koşup yüzümü yıkadıktan sonra masaya koşmam ailemle birlikte kahvaltı ediyorduk dışarıda büyük bir patlama sesi geldi. Babam hemen cama koşup dışarıyı izleyip sonra hemen televizyona koşup kumandayı alıp açması o an birşey olduğunu anlamıştım babama koşup babacım ne oldu annemin beni alıp içeriye götürmesi sonra babamın yanına gidip konuşmaları bende merak ettim hemen kapının arkasına gizlendim onları dinledim. Babam artık savaş resmen başladı bizi bekleyen kötü günler var. Annem ağlayarak yer düşmesi babamın tutup yerden kaldırması annemin yanına koşup boynuna sarılıp ağlama anne birşey yok
Farkında değildim bende ağlıyordum babam kapıları kapatı pencereleri tahtayla kapatı 10 gün boyunca içeride kaldık annem bizim yemek stoğumuz bitti bitecek acilen yemek almak zorundayız. Babam dışarı çıkamayız ama mecbur çıkmak zorundayız babam çıkmak üzereyken annem beni dolaba koydu ordan çıkmam gerektiğini söyledi bende dolaba gizlendim babam çıkmak üzereydi bazı adamlar ellerinde silah kapıyı kırıp içeri daldılar babam bağırarak çıkın evimden adamlar ateş etti ben kulaklarımı kapatıp ağlıyordum silah sesi durmuştu herhalde gittmişler. Çıktığımda annem, babam kanlar içinde yerde yatıyorlardı ağlamaya başladım bağırdım uyan anne! uyan baba! Adamlardan biri saçımdan tutu yerden sürükleye sürükleye götürmeye başladı bırakın beni! İmdat kurtarın beni! Kimse yoktu suratıma öyle bir sert tokat indirdi o tokatın ardından ben bayılmışım gözlerimi açtığımda yanımda tanımadığım insanlar bağırarak yataktan fırladım annee! İçlerinde biri sus velet bağırma o an sustum sessizce ağlıyordum tanımadığım bir sürü insan vardı yanımda hespi benimle arkadaş olmak istiyorlardı. Benim kafamın içi kazan gibi kaynıyordu bir gün de herşeyimi kaybetmiştim tanımadığım şehir ve insanlar içindeydim içimde nefret, korku, öfke psikolojim darma duman olmuştu. Artık yetimhaneye alışmak zorundayım gün geçtikçe bize karşı şiddet uygulamaya başladılar. Soğuk suyla duş almak zorundaydık. Dayanılmaz bir yer haline gelmişti benim burdan kaçmam lazım planımı kurmaya başladım hava kararınca en alt zemine geçip camdan atlayıp kaçmıştım bir yandan seviniyordum artık ordan kurtulmuştur bir yandan diğer insanlara üzülüyordum. Artık bunu unutmam lazım bir trene binip başka bir şehire gittim trenden indim boş boş çevreye bakıyordum ne yapacağımı bilmiyorumdum. Sokaklarda başıboş gezmeye başladım açtım yemek istiyordum. Enseme bir dokundu buyrun dedim senin adın ne benim adım momo sen kimsin? Ben seni doyuracak kişiyim ilk önce anlamadım bana yemek istiyormusun dedi evet istiyorum çok acım gel benimle sana yemek vericem bende adamı takip etmeye başladım. Beni bir odaya götürdü oda çocuk doluydu hepsinin üstü başı yırtıktı adam bana bir dilim verdikten sonra eğer sende yemek istiyorsan bizimle çalışmak zorundasın ben ne kadar itiraz etsemde beni dinlemedi artık beni sokaklarda dilendirmeye başladılar. Topladığım bütün paraları onlara veriyordum gel zaman git zaman bıkmıştım bir gün kaçmak için plan yapmaya başladım diğer çocuklarda bana yardım ettiler birlikte kaçma pilanı yapmaya başladık. Bir sabah erkenden kalkıp kaçma pilanını devreye soktuk adamlar uyuyordu sessizce hareket ediyorduk. Sonunda ordan kaçmayı başardık. Benim artık başka bir şehire gitmem gerekiyor du bu seferde başka bilinmedik bir diyara yolculuk başlamıştı. Trende uyuya kalmıştım birden ilkilerek yataktan fırladım annem babam yanıma koştu ne oldu diye sadece kötü bir kabus gördüm. Annem babama sarılarak yataktan beraber çıktık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÜÇÜK GÖÇMEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin