ဆာကူရာ နဲ႔ တစ္ခန္းထဲ မက်တာေၾကာင့္ အလိုမက် ျဖစ္ေနတဲ့ ခ်ယ္ယြန္းကို ၾကည့္ၿပီး....
"တစ္ခန္းထဲ အတူမက်တာနဲ႔ ငါတို႔က မရင္းႏွီးၾကေတာ့ဘူးလား... ငါလည္း နင့္အခန္းကို လာလို႔ ရတယ္ နင္လည္း ငါ့အခန္းကို လာလို႔ရတယ္ေလ... အခန္းကလည္း ေဘးခ်င္းကပ္လ်က္ပဲကို..."
ခ်ယ္ယြန္းကေတာ့ စူပြပြျဖင့္
"ငါက နင္နဲ႔ အတူ တစ္ခန္းထဲ က်ခ်င္တာကို..."
"ကဲ...သြားေတာ့ ကိုယ့္အခန္းကိုယ္... ေက်ာင္းတက္ေတာ့မယ္...."
"ေတြ႕လား...အဲ့လိုေတြေၾကာင့္..."
သြားေတာ့လို႔ ေျပာလိုက္ရေပမယ့္ တကယ္ေတာ့ ဆာကူရာလည္း စိတ္မေကာင္း.... ဒါေပမယ့္လည္း ဒီတစ္ေယာက္ဟာ ဒီလို ေျပာမွ ရမည္... သူနဲ႔ ၿပိဳင္ဝမ္းနည္းေနရင္ တကယ္ကို ၿပီးေတာ့မွာ မဟုတ္...
**************************
အတန္းနားၿပီ ဆိုတာနဲ႔ ခ်ယ္ယြန္းတစ္ေယာက္ ဆာကူရာ့ အခန္းကို ခ်က္ခ်င္းေရာက္ခ်လာသည္....
"အဆင္ေျပရဲ႕လား.... Saku-chan... နင့္ကို ဘယ္သူေတြ အေႏွာက္အယွက္ေပးေသးလဲ...."
ဆာကူရာနဲ႔ စကားေျပာေနတဲ့ ေကာင္မေလးက ခ်ယ္ယြန္းကို ေၾကာင္စီစီေလးၾကည့္ရင္း...
"Annyeong... ငါ့နာမည္ Hyewon ပါ... Kura ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း...."
ခ်ယ္ယြန္း မ်က္ႏွာ တည္တည္တင္းတင္းျဖင့္
" ဟုတ္လား... ေတြ႕ရတာ ဝမ္းသာပါတယ္...."
ေျပာၿပီးတာနဲ႔ ဆာကူရာ့ လက္ကို ဆြဲကာ ထြက္ခဲ့ေလသည္...
"သူက ဘယ္သူလဲ... အရင္တည္းက သိတာလား... အခုမွ သိတာလား...."
ဆာကူရာ မ်က္ႏွာေလး ရႈံ႕သြားကာ...
"အဲ့ဒါေမးဖို႔ ငါ့လက္ကို အတင္းဆြဲလာတာလား...."
ဆာကူရာ့ရဲ႕ မ်က္ႏွာအေျခအေနကို ေသခ်ာ နားလည္သြားမွ ခ်ယ္ယြန္း ေခါင္းေလးကုတ္ကာ...
"အဲ့ဒါပဲေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး... နင္အဆင္ေျပရဲ႕လားေရာ.... ေမးမလို႔"
"ေျပတယ္.... ၿပီးေတာ့ သူနဲ႔ ငါက မနက္ကမွ ခင္သြားတာ... အဲ့ဒါပဲ မလား... လာ မုန႔္သြားဝယ္ရေအာင္..."