Hej nasze drogie motylki!
Jak już zapewne wiecie, to konto prowadzą dwie zacne osóbki: x0squirrelflight0x oraz zgnilylisc .
Większość z z Was może ciekawić co takie dziewczyny nakłoniło do stworzenia tego motylkowego konta. Otóż pewnego dnia, a dokładnie 19.08.2020, wpadłyśmy, a raczej wpadła zgnilylisc na pomysł o stworzeniu wspólnego magicznego konta! I tak oto powstało na początku szare i nudne, które następnie zalała fala przepięknych motyli i koloru niebieskiego konto. W późniejszych godzinach rozmowy o koncie zaczęły tworzyć się kolejne hashtagi, pomysły na książki i wiele, wiele innych cudownych planów. W tym to arcydzieło, a nawet RP do którego serdecznie zapraszamy osoby czytające ten rozdział— rp niedługo się pojawi.
Jeżeli już znacie historię opowiadającą o narodzinach tego tekstu, możemy wam powiedzieć do czego będzie on służyć :3
Na pewno będą tu umieszczane wszelakie informacje o zmianach w książkach oraz publikacjach coraz nowszych powieści oczywiście o tematyce motylkowej! Będziecie mogli ujrzeć tutaj bardzo ciekawe talksy motyli (oryginalnego pomysłu) oraz memy o naszych uskrzydlonych przyjaciołach . Jeżeli jesteś zainteresowany naszym profilem chcesz widzieć więcej wpadaj do nas częściej! Do zobaczenia !
~dwamotylki 🦋
CZYTASZ
𝐌𝐎𝐓𝐘𝐋𝐊𝐈 𝐖𝐈𝐓𝐀𝐉𝐀 | cześć!
Randomzapraszamy do pierwszego rozdziału :3 -talksy -informacje -motyle -pomysły -memy 🦋🦋🦋