~[8]~ Ασυναρτησίες

21 5 30
                                    

"Οικογένεια είναι το σύνολο των ατόμων που ζουν κάτω από την ίδια στέγη και συνδέονται μεταξύ τους με γάμο ή συγγένεια.", έλεγε το βιβλίο οικιακής οικονομίας α γυμνασίου εννοώντας : «Είστε τυχεροί αν δεν έχετε αδέρφια»

Αυτά τα γράφω με την κοντή, μικρή, σπόρο αδερφή μου να προσπαθεί να με παρακολουθήσει. (Και κάπως έτσι ξεκινά μια μακριά αλυσίδα φόνων)

Επειδή το τελευταίο καιρό με έπιασε μια μικρή "μανία" να κάνω challenge και να λέω βλακείες (φυσικά και όχι, απλά μου τελείωσαν προς το παρόν οι ιδέες για κανονικά θέματα)

Απορία 1:

Ισχύει αυτή η πληροφορία που έφτασε στα όμορφα αυτιά μου; Το τεράστιο μυαλό μου δε μπορεί να το χωρέσει. Θα μπει αυτό το τσιρλιντινντιν; (Αυτό με τις μαζορέτες εννοώ, νεολαίοι που το διαβάζετε) Το διάβασα στο βιβλίο της sissy_sf και μου φαίνεται ανμπελιβαμπλ.

Από αυτό το σημείο ΜΗΝ διαβάσετε μέχρι να σας πω όσοι:
Α) Σας αρέσει το τσιρλιντινντιν, αυτό με τις μαζορέτες τέλος πάντων
Β) Όσοι παραείστε εξωστρεφείς (δεν έχετε πρόβλημα να ζητωκραυγάζετε στη μέση μιας αυλής με άλλες κοπελίτσες γύρω γύρω)
Γ) Όσοι με αντιπαθείτε ήδη αρκετά↓

Χεχε, ποιος και γιατί θέλει να χορεύει ενώ ουρλιάζει; (μη κοιτάτε εμένα, που δε χορεύω ούτως η άλλως). Δε ξέρω αν η όλη φάση είναι όπως στις αμερικανικές ταινίες με ξανθές (δεν είναι ρατσιστικό) έφηβες που χοροπηδάνε γύρω γύρω ενώ κραυγάζουν εύθυμα: «Go Diego, go»(η κάτι παρόμοιο, δε τα πιάνω τα εγγλέζικα.) Για να σας δώσω να καταλάβετε πως αντέδρασα τη πρώτη φορά που το είδα ρώτησα με όλη την αφέλεια των παιδικών μου χρόνων: (πάντα έξυπνη ήμουν, διαγράψτε το αφέλεια)
«Μαμά, ποιοι είναι αυτοί οι κλόουν;»
(Συγνώμη αν δε σας άρεσε αυτή η παράγραφος, αλλά προειδοποίησα)

ΚΑΙ ΤΏΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΆΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΆΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΆΖΕΤΕ

Απορία 2:

Τι θα γίνει με τα σχολεία;

- Να σηκώσει το χέρι, οποία πιστεύει πως ΟΛΑ τα παιδάκια θα φοράνε μάσκες
- Να σηκώσει το χέρι όποιος πιστεύει πως θα τηρηθούν οι αποστάσεις
- Να σηκώσει το χέρι όποιος πιστεύει ότι αυτό το βρομερό παιδί της τάξης που έχει να κάνει μπάνιο από τα Χριστούγεννα (τα πρώτα) θα πλύνει τα χέρια του και μάλιστα με σαπούνι.
- Να σηκώσει το χέρι όποιος πιστεύει πως κανένας δε θα αποφασίσει να ξύσει τη μύτη του, το μάτι του, ή το στόμα του.
- Να σηκώσει το χέρι οποίος πιστεύει πως εκείνο το παιδάκι (τα παιδάκια) που μόλις μπαίνει για μάθημα ανοίγει καινούρια σακούλα με πατατάκια/γαριδάκια, δε θα κατεβάσει τη μάσκα του για να απολαύσει το έδεσμα του.(Ή δε θα αρχίσει να περνάει φαί από τη μια άκρη της τάξης στην άλλη στον κάθε πεινασμένο σα να κάνει εμπόριο ναρκωτικών)

Αν σηκώσατε το χέρι σας σε κάποιο από τα παραπάνω, ζείτε στο εξωτερικό.

Απορία 3:

Αυτοί οι όχι και τόσο αξιότιμοι κύριοι, τι ναρκωτικά παίρνουν;

Αυτοί οι όχι και τόσο αξιότιμοι κύριοι, τι ναρκωτικά παίρνουν;

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Ο πρώτος κάθε μέρα και μέρα και μια πρόκληση, συν του ότι θα κάνει τη Τουρκία, Ισλάμ

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ο πρώτος κάθε μέρα και μέρα και μια πρόκληση, συν του ότι θα κάνει τη Τουρκία, Ισλάμ. Και να πω τη πικρή αλήθεια, δε με πολυνοιάζει για τους περισσότερους μουσουλμάνους (αυτοί δε θα έχουν κάποια φοβερή δυσκολία). Το θέμα είναι οι χριστιανοί που απειλούνται (δύο στις δύο εκκλησίες πάμε και για άλλα)...

Πάμε τώρα στη δεύτερη μαϊμού, για την οποία έχω κατασκευάσει και μια θεωρία
*τρίβει τα χέρια της με χαρά*

Είναι αδίστακτος ✓

Δεν έχει και τόσο καλές σχέσεις με την οικογένεια του ✓(αγορασμένη νύφη και ο ένας γιος είναι σα να έχει κατάθλιψη, κάθε φορά που βγαίνει στη τηλεόραση)

Δε φαίνεται να έχει τύψεις ✓
(π.χ. για τους θανάτους από υδροχλωροκύνη)

Είναι σε θέση εξουσίας, επιτυχημένος✓

Με αυτά συμπεραίνω ότι είναι:

ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ

(Συχνά οι ψυχοπαθής είναι σε θέση εξουσίας, αφού φτάνουν εκεί χωρίς τύψεις για όσους καταστρέφουν)

ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΓΝΏΜΗ ΣΑΣ;

ΓΕΙΑΑ

*Ένα πιάτο σπάει με δύναμη στο κεφάλι της μικρής αδερφής*

I can't find a good titleTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang