Cok sıcak bir yaz günüydü. Sen korede staj yapan bir medya öğrencisiydinsss. (ki bu çok ama çok onemli) yorucu bir günün ardından yolun ortasına kurulan çardaga uzanmıstın ve diyordun ki nalet olsun niye ben neden ben, yoruluyom bitiyom ellerim bileklerim ağrıyo(red ball 4 sonrası kaderimiz ciddenn) ... Çok yorgundun, dedin ki bari açıp bts oppalarımı dinleyeyim... red ball oynamayı çok severdin. arkadan livesplit açıp speedrun yapmaya başladın (gōtta gø fâst) hoseok şarkı söylüyordu. Çok şeksi ve güzeldi... Ona dibin düşerken lanet olası bir ses duydun. (ow nope🤣🤣🤣) birisi geldi ve dediki sana "bts burada klip çekcek" ve sen de dedin ki
NEEEEEEy
Hocan yanına gelip oturdu ve:
"evet bts grubu buraya geliyor. klip çekecekler ve biz de çekimleri yapacağız. hazırlanmamız gerek sadece iki gün süremiz var."
Çok şaşırmış ve heyecanlanmıştın, yıllarca desteklediğin, sevdiğin, aşk içinde erim erim eridiğin kişilerle klip çekimi yapcaktın... (yaşadın y/n hanım or bey🤣🤣🤣🤣)Heyecanla telefona sarılıp aileni aradın... Onlara bu müq haberi verdikten sonra gece sahura uyanabilmek için erkenden yattın. rüyanda hoseok gelip sana dedi ki: Bir gün daha... Bir gün daha sabret aşkım...
uyandığında nihat hatipoğlunun sesi geliyordu. iş arkadaşların nihat hatipoğlu izleyerek imanın doruk noktalarına oluşuyordu. Çok güzeldi... insanların bu kadar güzel bir şekilde birbirleriyle bir şey paylaşmaları...
Bir an aklına Hoshi Sağa favoğeu oyunu olan bir kişinin Jimin ile evlendiği geldi...(ooo kadere bak y/n🤣🤣🤣🤣🤣)mükemmel bir düğünleri olmustj... bana da kelinfeldden gelinlik almak da nasip olur mu ALLAHIM, diye düşünmüştün. Sen bunları dusunurken arkada YA HAK rap yapıyorlardı. bir teyze vardı. sallanıyordu. Mutlu ama en önemlisi HUZURLUYFU.Yemeğini yidikten sonra daha fazla ayakta kalabileceğini düşunmüyordun... Gözlerin bir açılıp bir kapaniyordu. en son yatağa girdin ve firavun Abdurrahman ve h sınıfı cariyeleri hikayesini dinleyerek uykuya daldın. (y/n bu ne güzel bir hikaye 🤣🤣🤣)
Sabah lanet olası çalar saatinin sesiyle -ki bu ses red ball 2'daki topçuğun düşme sesi- ve lanet olası bir yorgunlukla uyandın... (baya kötü ses bu aradaaa) dışarısı çok sıcaktı, ve sizin hazırlanmak için sadece bir gününüz kalmıştı. Olsundu. Gayet güzel sarı çiçeklerden oluşan bir set hazırlamıştınız. Cok hoş kokuyordu. güneş ışıkları sete doğru yayılırken dedin ki: wow... Burası cidden mükemmel olcak.
Sonunda o gün de bitmiş ve sen o önemli hayal ve arzularına daha da çok yaklasmıştın.
MERHABALAR BEBETOLARIMMMMM BIR YIL SONRA SAHURDE YAZDIGIM BU KITAPLA YANINIZDAYIMMMMMMM KITABI OKUDUGUNUZ ICIN TESWRKKU R EDERJMMM SJZJ COKKK AMA COOOK SEVİYORUMMM YENI BOLUMDE GORUSMEK UZEREEEEEG💕💞💕💕💕💞💞💕💞💞💕💗💕💖💕💕💘💗💝💝💗