0.1

92 11 7
                                    

Merhaba ben soo eun wong
22 yaşındayım babam ve annemi hiç görmedim yani gerçek anne ve babamı görmedim ben yurtta 6 yaşıma kadar büyüdüm ve sonra evlatlık olarak alındım bi mimarın kızıydım ve baya varlıklılardı ve gerçekten iyilerdi beni çok sevdiler ama sonra öldüler ölümün nedenini bende bilmiyorum.

Sabah saat 10:00
Eun'dan
Sabah kalktım ve saate baktığım da saat baya geç olmuştu hemen banyoya gitip  rutin işlerim hallettim ve hazırlanmaya başladım siya dar zincirli bir pantolon giydim ve üzerime bol beyaz biraz karnı açık bir kazak giydim sarı zincirli üzerinde kalp olan bir kolye ve beyaz bir spor ayakkabı giydim ve paçalarımı 2 kat kıvırdım saçımı akşam topuz yaptığım için açtığımda dalgalı bir şekilde oldu ellemedim ve dudağıma hafif bi parlatıcı sürüp bıraktım ve aşşağı indiğimde somin abla kahvaltıyı hazırlamıştı bende ona günaydın diyip kahvaltıma başladım somin abla yıllardır bizim yardımcımızdır o yüzden ona hep abla derim ablam gibidir.

Kahvaltım bittiğinde yine iş aramaya başladım evet bir şirketimiz vardı ama ben o işten hiç anlamıyordum o yüzden oraya amcam bakıyor zaten şirkette ta türkiyede olduğu için amcamla çok konuşamıyoz.

İş aramaya devam ederken birden karşıma makgözlük çıktı ve bilin bakalım kime ünlü bts gurubunun ünlü idolü jungkook. İlk önce küçük çaplı bi şok geçirdim ve hemen numarayı aradım.

Arama sonucu beni şirkete davet ettiler ben bir army deyildim ama makyaj yapmayı seviyordum ve iyi makyaj yapardım bunu üvey annemden öğrenmiştim ve o da bu işi çok seviyordu.

Saat 01:30
Eun'dan
Şirkete geldim ve burası gerçekten çok güzel neyse ben toplantı odasına girdim ve burda 15 tane kız vardı neyse sorun deyil bende biyere geçip tam oturacakken içeri jungkook ve bir tane kadın girdi kadın konuşmaya başladı
K:ııı jungkook bey isterseniz birisini seçin. Dedi ve jungkook'a baktığımda bana baktığını gördüm ve beni yicekmiş gibi bakması pek hoşuma gitmedi.
Jungkok parmağıyla beni gösterip
J:seçtim seni istiyorum.
Dedi ve öteki kızların hepsinin yüzü düştü.
Kadın kalkıp
K:tmm beni takip et.
Dedi ben hemen çantamı alıp onu takip ettim beni sanırım kendi odasına getirdi ve konuşmaya başladı
K:bak şimdi sana ne yapman gerektiğini anlatayım.
Makyajını yapmak dışında ayrıyetten saçını ve stajyerliğinide yapıcaksın senin için bir sakıncası varmı.
E:h-hayır yok
Ne ben nededim va bir sakıncası var ben stajyerlik hakkında hiçbir şey bilmiyorum.
K:güzel ozaman yarın başlayabilirsin yarın saat 7:00 da burda ol olurmu.
E:tmm.
Dedim ve evime gittim.

Evet yeni hikayem yorum ve vote atmayı unutmayın.

stajyer mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin