Mohl bych dnes spát tady?

394 10 21
                                    

Pohled Hejla:
,,Co si to udělal?" podíval jsem se na Marwexe a smutně vydechl. ,,Přišel jsme si pro tebe." jen vesele prohlásil. ,,Hm tak to promiň, ale já s tebou nikam nejdu." vzal jsem si kufr a začal jsme scházet schody. Odešel jsem ven z baráku. Šel jsem do nejbližšího hotelu a ubytoval se. Jen na jednu noc, zítra pojedu domu.
**********
Asi půl hodiny jsem ležel na posteli a přemýšlel co se dneska stalo. Nedokážu to pochopit. Proč? Někdo zazvonil. Jestli to bude zase on tak já už fakt nemůžu. Otevřu dveře. No jasně, že je to on. ,,Tys mě jako špehoval nebo co? Že víš kde jsem? Už mě nech bejt, cháp......" objal mě. ,,Moc se ti omlouvám, byl jsem opilej a ještě k tomu nic nebylo jen jsme se líbali, hned jak jsem si to uvědomil tak jsem se odtrhl a chtěl jsem se ti omluvit, ale ty už si byl pryč." dopověděl. ,,No dobře odpouštím ti, ale jen kamarádi." řekl jsem a objetí mu opětoval. ,,Dobře." odtrhl se a usmál se, já mu úsměv opětoval. ,,Tak pojď dál." řekl jsem po chvíli trapného ticha.

**********
,,Mohl bych dnes spát tady?" řekl MarweX když jsme se dosmáli. ,,Noo když už je tak pozdě tak jo, ale na gauči. Je tu jen jedna postel." nervózně jsem si skousl ret. ,,Jasně, neboj." jemně mě štouchnul do nosu.(Fakt nevím, jak to popsat)Já jsem sklopil pohled a zčervenal jsem se. Jestli to ještě jednou udělá tak mu jebnu takovou, že už nevstane. (Sry nechala jsem se trochu unést tím, co bych řekla já.) ,,Tak já už bych šel asi spát." usmál se. ,,Tak jo.".Potom jsme se jen převlíkli. Samozřejmě zády k sobě a šli spát.

***********

Pohled Marwa:

Vzbudil jsem se jako první. Měl jsem mu říct, že chci být něco víc než kamarád. Proč jsem mu to vlastně neřekl. Tak asi, protože si jednou přemýšlel. (Ne jako když ses přestal bavit s Hejlem ehm ehm, pardon nevím, co se mezi nima stalo takže bych to komentoval neměla. Ale to, že se kurwa baví s morrym. Moje hlava to nějak nebere. Ok, uklidním se a jdu to dopsat.) Jo asi bych to tím celý zkazil. (Ne asi) Vlastně teď celou dobu koukám na Hejla. Hups. No nic, konečně se probouzí.

________________________________________________________________________________

Pardon za hodně krátkou kapitolu, ale řekla jsem, že to vydám v devět. Takže další zítra. 

(389)

Hejlovec x MarweX [HejleX]Kde žijí příběhy. Začni objevovat