Μερικές σκέψεις για τη πιο όμορφη εποχή του χρόνου

13 1 0
                                    

Ήλιος, θάλασσα, αλμύρα, αμέτρητες βουτιές, ψάθες, ξαπλώστρες, πετσέτες θαλάσσης, καρπούζι και παγωτά, τα απαραίτητα στοιχεία για ένα ονειρεμένο καλοκαίρι. Ανέκαθεν λάτρευα αυτή την εποχή ως κορίτσι του Μάη. Αυτή την απόλυτα ξέγνοιαστη εποχή που η μόνη σου έννοια πρέπει να είναι τι ώρα θα πάτε για μπάνιο και πόση ώρα θα κολυμπήσεις. Και αυτό πάλι συζητίσιμο είναι. Εκείνη η προσμονή πριν φτάσεις στη παραλία και η απόλυτη αγαλλίαση και χαλάρωση μόλις αφεθείς και παραδοθείς στα υπέροχα νερά και στον νανουριστικό σχεδόν, ήχο των κυμάτων. Δεν έχει σημασία το πού θα βρίσκεται αυτή η θάλασσα. Μπορεί να είναι στη Βάρκιζα, στη Ψανή της Ναυπάκτου ή ακόμα και στα Λουρδάτα Κεφαλονιάς! Σημασία έχει το συναίσθημα και η καλή διάθεση.

 Για άλλη μια χρονιά, μετρούσα αντίστροφα τις μέρες πριν το πρώτο μπάνιο και μόλις κολύμπησα, απλά άρχισα να απαριθμώ τα μπάνια σαν τα μικρά παιδιά. Νομίζω ότι και αυτό είναι ένα ακόμα μαγικό και μοναδικό στοιχείο του καλοκαιριού, γίνεσαι ξανά παιδί έστω και για λίγο. Είτε με διακοπές, είτε χωρίς. Και πάντα το καλοκαιρι θα αποτελεί τη καλύτερη πηγή έμπνευσης στη καλλιτεχνική δημιουργία οσο δύσκολα και περίεργα και αν είναι τα πράγματα, γιατι τότε χαλαρώνουν οι ρυθμοί λιγο παραπάνω, για να γίνουν δυναμικότεροι παλι από τον Σεπτέμβρη, τον μηνα των νέων ξεκινημάτων.

Για τον καθένα μας υπάρχει ένα διαφορετικο σημείο αναφοράς για το τι σημαίνει καλοκαιρι. Για αλλους είναι η στιγμή που ξεκινά το καράβι από το λιμάνι, για αλλους όταν φτάνουν στο εξοχικο και για μερικούς ακόμα είναι εκείνη η καθησυχαστική αίσθηση πως όλα θα πανε καλα μετα τη πρώτη επαφή με τη θαλασσα συνοδευμένη με τη κατάλληλη μουσική υπόκρουση από τα τζιτζίκια και τη σκια ενός μεγάλου πεύκου και με καλή παρέα. Αυτή η ποικιλία απαντήσεων είναι που κανει τη καθημερινότητα και την ιδια τη ζωή πιο πολύχρωμη και ενδιαφέρουσα.

Το  κοινο στοιχείο είναι πως ολοι μας περιμενουμε πως και πως για τη στιγμή που θα ανταμώσουμε με τα δικα μας καλοκαιρινά σημεία αναφοράς, βουτώντας ανυπόμονα σε μια νεα καλοκαιρινή σεζόν. Και ακόμα και αν αυτό το καλοκαιρι είναι κάπως πιο διαφορετικο απο τα προηγούμενα, το μόνο σίγουρο είναι πως θα τη βρούμε την ακρη και είτε θα επισκεφτούμε σύντομα ξανα είτε θα εφεύρουμε από την αρχή τα πιο ομορφα καλοκαιρινά σημεία αναφοράς.

Ημερολόγια καλοκαιριούМесто, где живут истории. Откройте их для себя