—
Namjoon elindeki anahtarı parmağında çevirerek ilerliyordu, Taehyung yavaş adımlarla kaldırım taşlarını izlerken mırıldanıyordu. Başını kaldırıp öndeki bedeni inceledi. Salaş paltosu, başındaki beresi ve botlarıyla iyi duruyordu.
Üzerinde mavi bir ceket ve sıradan bir kot vardı. Bir hafta önce boyadığı yeşil perçemleri gözlerini kapatıyordu. Sadece başını hafifçe sallayıp gözünün önünü açmakla yetindi.
Birkaç adım sonra yorulduğunu fark edip Namjoon'a seslendi.
"Hyung daha ne kadar var?"
Seslice ofladı. Ufak bir çocuk gibi görünüyor olabilirdi ama umurunda değildi. Bacakları isyan bayraklarını çekmişti çoktan.
Namjoon gülümseyerek ona döndü. "Fazla kalmadı. Ama.. Sahile gitmeden önce biraz eğlenmek ister misin?"
Taehyung merakla gözlerini üzerinde gezdirdi. "Nasıl bir eğlence?"
Namjoon gülümsemesini genişletti. Buluştuklarından beri omzunda tuttuğu çantayı salladı. "Benimle gel."
Namjoon kolundaki saati kontrol ettikten sonra adımlarını hızlandırdı. Taehyung her şeyden birhaber bir şekilde onu takip etti.
İzbe sokaklardan geçip sessiz bir caddeye çıktılar. Namjoon adımlarını kesip önündeki büyük duvara baktı ve gülümsedi. Çantasını sesli bir şekilde yere bırakıp fermuarını açtı.
İçinden bir sprey boya çıkarıp Taehyung'a fırlattı. Taehyung sprey boyayı havada yakalayıp sırıttı.
"Vay canına! Neden bana söylemedin?"
Namjoon omuz silkti.
"O zaman sürpriz olmazdı."
Taehyung elindeki epeyi sallayıp önündeki büyük duvara baktı. Aklında sadece birkaç saat önce dinlediği şarkının sözleri vardı.
Me, her and the moon.
Mavi boyayı duvara püskürttü. Genel hatlar çizip Namjoon'un çantasına yöneldi. Siyah ve beyaz spreyi alıp yeniden aynı yere döndü. Büyük yuvarlağı içini doldururken Namjoon'un onu izlediğimden habersizdi.
Namjoon elindeki kırmızı spreyi bırakıp duvara yaslandı. Kollarını birleştirip onu izlemeye devam etti.
Taehyung kaşlarını hafif çatmıştı ve dudakları aralıktı. Tek odaklandığı koyu renk bulutların arasına kondurduğu ay çizimiydi şu an. Beyaz spreyi son kez sallayıp uzaklaştı ve ufak parıltılar ekledi.
Yeniden mavi spreyi eline aldığı sırada Namjoon sessizliğini bozup dudaklarını araladı.
"Taehyung bu kadar iyi grafiti yaptığını bil-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hundred grain of sand | vmon
Fanfiction"bana verdiğin sözü hatırladım namjoon-ah, hep yüz kum tanesi kadar uzağımda olacaksın." For;; @yngsefs